
Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#7361
Írta 2008. július 31. - 19:32


#7362
Írta 2008. július 31. - 19:31

#7363
Írta 2008. július 31. - 19:14

az megvan, hogy a bike+ is joytech, igaz?Sajnos kénytelen vagyok leírni, de százból kilencvenszer a b+ jobb. Megyek is... megmosom a kezemet
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7364
Írta 2008. július 31. - 18:26

Milyen hibajelensége(ke)t produkálnak a Novák, hogy ennyire rossz az átlaguk?Sajnos kénytelen vagyok leírni, de százból kilencvenszer a b+ jobb. Megyek is... megmosom a kezemet
#7365
Írta 2008. július 31. - 17:19


#7366
Írta 2008. július 31. - 17:09

hosszas variálás után eljutottam odáig, hogy 2 agy maradt a versenyben:
(mindegyik V-fékes, hátsó)
- B+ Travel
- Novatec FO62SB
elsõdleges szempont nálam a szervizelhetõség a többi dolog másodlagos
B+:
csapágy még lenne hozzá, de kazettatest??
Novatec:
csapágyat,kazettatestet is lehet itthon relative elfogadható áron kapni, de viszont ha ki lenne mindez cserélve, abból az árból vehetnék egy újat...
szerintetek melyiket érdemesebb? áldozzam fel inkább a novatec-et a b+-ért?
ui:shimano-s ajánlat nem kell
szerintem a novatecet vedd
A sebesség mindent megold.
#7367
Írta 2008. július 31. - 16:57

X
#7368
Írta 2008. július 31. - 16:55

#7369
Írta 2008. július 31. - 16:38

(mindegyik V-fékes, hátsó)
- B+ Travel
- Novatec FO62SB
elsõdleges szempont nálam a szervizelhetõség a többi dolog másodlagos
B+:
csapágy még lenne hozzá, de kazettatest??
Novatec:
csapágyat,kazettatestet is lehet itthon relative elfogadható áron kapni, de viszont ha ki lenne mindez cserélve, abból az árból vehetnék egy újat...
szerintetek melyiket érdemesebb? áldozzam fel inkább a novatec-et a b+-ért?
ui:shimano-s ajánlat nem kell
#7370
Írta 2008. július 31. - 15:04

a felniszalag kozepen van es egyenesen fut korbe?
Egyenesen van. Bár az sem valami atomstabil...
#7371
Írta 2008. július 31. - 14:59

RAUH-Welt
B E G R I F F
#7372
Írta 2008. július 31. - 14:51

Tippek;
-mégis a felni
-a szelepnél ér hozzá; húzd ki teljesen a szelepet
ha idáig nem volt ilyen, akkor egy belsõcsere alatt nem torzul a gumi
ha sokáig rosszul van tárolva akkor elõfordulhat (drága és olcsó drótos külsõknél egyaránt)
Na ez a másik bajom, mindig visszamegy a szelep
#7373
Írta 2008. július 31. - 12:44

-mégis a felni
-a szelepnél ér hozzá; húzd ki teljesen a szelepet
ha idáig nem volt ilyen, akkor egy belsõcsere alatt nem torzul a gumi
ha sokáig rosszul van tárolva akkor elõfordulhat (drága és olcsó drótos külsõknél egyaránt)
#7374
Írta 2008. július 31. - 12:29

az olcsó, gagyi külsõk hibája ez.
nekem is van itthon 1200 forintos 1.5ös gumim, amiben van némi nyolcas.
vagy minõségibb gummát kell venni, vagy nem törõdni vele
Nem törõdnék vele. Csak az a baj hogy hozáér a fékpofákhoz. Nem értem, hogy elötte miért nem volt torz.
#7375
Írta 2008. július 31. - 06:16

az olcsó, gagyi külsõk hibája ez.Sziasztok!
Tegnap belsõ cseréltem az elsõ kerekemen. Minden jól ment. De mikor visszaraktam tapasztaltam benne egy szép 8-st. LEvettem a gumit, hogy megnézzem, a felni csinálja-e. És nem, az teljesen egyenletesen forog. Mi lehet a baj? Eltorzult volna a külsõ köpeny? Mit tegyek?
nekem is van itthon 1200 forintos 1.5ös gumim, amiben van némi nyolcas.
vagy minõségibb gummát kell venni, vagy nem törõdni vele
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#7376
Írta 2008. július 31. - 00:12

próbáld meg azt, hogy leengeded, körbenyomkodod mindenhol a gumi peremeét a felni közepéig, hogy helyreigazítódjon, aztán felfújod "Puhára" (1 bar jó lesz), ismét körbenyomkodod, aztán a max nyomásig, aztán utána engedsz ki.
#7377
Írta 2008. július 30. - 11:46

Fújd fel legalább az engedélyezett maximum nyomásig, majd engedj ki belõle! Sokszor segít.
Már próbáltam. Semmi siker.
Amugy a felfujt belsõnek rá kell szorulni a felnire? Mert nekem nem szorul rá. Vagyis a felfujt belsõ simán le tudom venni a felnirõl. Arra gondolok, hogy gyûrõdik a köpeny alatt.
#7378
Írta 2008. július 30. - 11:39

Fújd fel legalább az engedélyezett maximum nyomásig, majd engedj ki belõle! Sokszor segít.Sziasztok!
Tegnap belsõ cseréltem az elsõ kerekemen. Minden jól ment. De mikor visszaraktam tapasztaltam benne egy szép 8-st. LEvettem a gumit, hogy megnézzem, a felni csinálja-e. És nem, az teljesen egyenletesen forog. Mi lehet a baj? Eltorzult volna a külsõ köpeny? Mit tegyek?
#7379
Írta 2008. július 30. - 10:49

Tegnap belsõ cseréltem az elsõ kerekemen. Minden jól ment. De mikor visszaraktam tapasztaltam benne egy szép 8-st. LEvettem a gumit, hogy megnézzem, a felni csinálja-e. És nem, az teljesen egyenletesen forog. Mi lehet a baj? Eltorzult volna a külsõ köpeny? Mit tegyek?
#7380
Írta 2008. július 29. - 18:31

Tudna nekem valaki abban segíteni, hogy ki forgalmaz itthon Alex felniket? Egy elfogatható árú 700-as tárcsafékes felnit keresek, ami tiszta fekete... Eddig csak az Alex-re bukkantam rá, viszont a forgalmazóra nem...
