Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#7181
Posted 2008. August 25. - 22:48

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7182
Posted 2008. August 25. - 22:31

#7183
Posted 2008. August 25. - 22:13

agyagk 332/150 (gysz nélkül)
felnik 400/db
küllõket nem tudom de vhol 350-360 (410 a 64 db 2-es mach1)
nipszliket meg mértem már de elfeljtettem -de vmi 20g / 32 db körül rémlik
editke : ez a tárcsás verzió,
Küllõ (32 db): 184gr
nektek köszi :prosze:A tárcsás felni 397 g, az agyat nem mértem meg anno
VV: ezek húzott küllõ adatok?
helyes meglátás, centerlockos agyak és tárcsás felnik érdekelnek.V-fékes vagy tárcsás verzió kell?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7184
Posted 2008. August 25. - 22:12

Vannak valakinek tapasztalatai az american classic MTB kerékszettjeirõl?Konkrétabban errõl: http://ebike.hu/term...szett/mtb/5565/
Kerék fûzésén gondolkodtam még nyár közepe felé,és most megint ezen jár az agyam...erõs kerék kell,de nem vadulni.Csomagos túrák (aszfalton fõleg),és nem túl kemény terep...85 kiló vagyok most.XT agyra gondoltam elõl-hátul sun rhyno lite-tal,dt 2mm-es küllõkkel.Biztosra szeretnék menni.Jelenlegi kerekeimben ritchey felnik vannak,jó minõségûek elvileg,nem is olcsók,de nem is olyan nagyon erõsek.Viszont 32 lyukas verzió ellenére eddig egész jól bírta a hátsó kerék,most lesz elõször centírozva olyan 2000 kilóméter után.
#7185
Posted 2008. August 25. - 00:15

nemtom, én ~85 kg nettó~ se merek fûzetni 2es küllõ alatt dt-bõl se
Csak egyszer kell kipróbálni, nem fog fájni.

A sebesség mindent megold.
#7186
Posted 2008. August 24. - 23:33

#7187
Posted 2008. August 24. - 23:24

A sebesség mindent megold.
#7188
Posted 2008. August 24. - 23:06

Nem tudom mibõl van, de nálam még egy sem szakadt, pedig fordultak meg érdekes dolgok a küllõim között...
Meg amikor összerohadt az alu anyával, körbecsavartam 5X idegességemben, az anya szétesett, a többit is lemûtöttem a küllõkrõl nem éppen kíméletes módszerrel, újrafûztem réz anyával és azóta sincs vele gond, ez vagy 3 éve volt, persze azóta az edõbringába került, olyan sokat nem is megyek vele. De nem kicsit jó cucc.
#7189
Posted 2008. August 24. - 22:58

mach1 vagy dt viszont bírta volna....
Pont akkor vettem a küllõket amikor itt az volt a közvélekedés hogy a dt szar és a mach1-gyel még nem voltak komolyabb tapasztalatok.
A sebesség mindent megold.
#7190
Posted 2008. August 24. - 22:51

mach1 vagy dt viszont bírta volna....Hát akkor visszavonom a 2-1,5-2 küllõre tett megjegyzésemet (nekem is az van elõl csak v-fékkel), a 2es sapim küllõim viszont megnyúltak a 180as tárcsától (erre alapoztam a megjegyzésemet).
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7191
Posted 2008. August 24. - 22:49

A sebesség mindent megold.
#7192
Posted 2008. August 24. - 22:37

Az km-ben vagy órában mennyi?
kb 2500km
Inkább az erõsebb kerék felé hajlok, sosem tudni, hogy mikor lesz pénzem egy NORMÁLIS fully vázra, akkor meg már jobb ha erõsebb a kerék.
Ha a 819-est választod ,arra figyelj hogy, 16mm küllõanya kell az UTS anya miatt.
#7193
Posted 2008. August 24. - 22:28

Nem igazán. Mióta befûztem a kerekeket (6-7 hónap), 1X centríroztam, és azt sem igazán kellett volna. Elöl-hátul 2-1.5-2 küllõk, XTR agyak, Mavic 223 felni.A 2-1,5-2 küllõt nem erõltetném, sokszor kellene utánahúzni a tárcsa miatt.
180/160 tárcsákkal, nem gyengén használva, 68-70 kg-al. Semmi baja az égvilágon.
Versenykm: 400 körül
Simakm: 4000 legalább
#7194
Posted 2008. August 24. - 22:26

Az 1.5-ös küllõ is beválallható simán, V-fékes felnit használok 160-tárcsával még nem lazultak a küllõk.
Májustól használom ezeket:
Az km-ben vagy órában mennyi?
A sebesség mindent megold.
#7195
Posted 2008. August 24. - 22:25

#7196
Posted 2008. August 24. - 21:53

Új kerekeket tervezek összedobni. 2008as cl XT agyak, mavic 719 disc felnik, DT 2-1,8-2es küllõk lennék.
Van még pár kérdés. Pl. elõre elég lenne a 717disc és bevállalható-e a 2-1,5-2-es küllõ?
Elõl 180as, hátul 160as tárcsa lesz, 70kg a "versenysúlyom". Hátra nem merek könnyû felnit tenni, mert szétverem, néha elfogy a rugóút a lábamból.
A másik kérdés, ha 2-1,8-2-es küllõkben gondolkodok, hogy 719Disc helyett 819 Disc, árban nincs nagy különbség, strapabíróságban nem tudom. A 819essel késõbb ha úgy adódna, mehetnék belsõ nélkül is. Ebben a felniben össz. az nem szimpatikus, hogy csak presta szeleppel mûködik.
Ki mit mond?
Én azt mondom,ha erõs,drága,UTS-es felnit akarsz akkor 819. (nincs átfúrva),
A presta nem probléma , ilyen belsõt veszel és kész.
Az 1.5-ös küllõ is beválallható simán, V-fékes felnit használok 160-tárcsával még nem lazultak a küllõk.
Májustól használom ezeket:
http://forum.bikemag...&postcount=4919
http://forum.bikemag...&postcount=4781
#7197
Posted 2008. August 24. - 21:50

A mavic felnikbe melyik oldalra szoktátok berakni a szûkítõt?
A sebesség mindent megold.
#7198
Posted 2008. August 24. - 21:49

én is utálom a presta szelepet, bár nem törtem le egyet semtudom, nem is azért mondtam neki. hanem,mert sok ds2-xcvel is csinálták ezt pl.
csak nem értem, hogy miért nem tud venni hozzá egy prestás belsõt.
pumpát én se kezelem finoman, de nekem még nem tört le
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7199
Posted 2008. August 24. - 21:45

#7200
Posted 2008. August 24. - 21:36

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960