Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Keréképítés

- - - - -

  • Please log in to reply
12596 replies to this topic

#6941
Zoomstag

Zoomstag

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,046 posts

megrendeltem az új fox f120 rlc-t,mivel volt opcióban így 15-ös tengellyel.kevés az olyan (kb0) 20 milis tengellyel lévõ enduro teló ami 1700gr,a normál gyorszárnál meg gondolom sokkal merevebb lesz


merevebbnek biztosan merevebb, gondolom ez az átverõtengely lényege:D

én kíváncsi vagyok a tapasztalatokra:)
(de ez már nagyon Off, mert egyre kevesebb közünk van a kerékhez:D)

Izomtéridõninja-geológus!


#6942
arpi07

arpi07

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,413 posts

ja jövõre nekem is az lesz. (vagy vanilla rlc 120ra butítva, pont leszarom azt a 25 dekát)meg a bevált crossmax st hozzá. meg stroker ace 8/7" os konfigban, ahhoz meg a gysz már kevés lenne.

lesz reba/revel 20-as tengellyel az lesz még ilyen súlyban


vaníliát azért nem rendeltem mert fehér volt az elképzelés mindenképp

#6943
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,275 posts

megrendeltem az új fox f120 rlc-t,mivel volt opcióban így 15-ös tengellyel.kevés az olyan (kb0) 20 milis tengellyel lévõ enduro teló ami 1700gr,a normál gyorszárnál meg gondolom sokkal merevebb lesz

ja jövõre nekem is az lesz. (vagy vanilla rlc 120ra butítva, pont leszarom azt a 25 dekát)meg a bevált crossmax st hozzá. meg stroker ace 8/7" os konfigban, ahhoz meg a gysz már kevés lenne.

lesz reba/revel 20-as tengellyel az lesz még ilyen súlyban
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#6944
arpi07

arpi07

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,413 posts

biztos vagyok benne, hogy az is jó:)
csak lehet, hogy van, akinek már felesleges az a 20 mm.a normáltengelyt meg lehet, hogy kevésnek tartja az illetõ.gonolom ez ilyen aranyközépút-szerûség

megrendeltem az új fox f120 rlc-t,mivel volt opcióban így 15-ös tengellyel.kevés az olyan (kb0) 20 milis tengellyel lévõ enduro teló ami 1700gr,a normál gyorszárnál meg gondolom sokkal merevebb lesz

#6945
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,107 posts

+1 szavazat sapim-ra
dt csak revolution sima 2mm-s hig fos..


nekem még a sima 2-es DT küllökkel se volt soha semmilyen gondom.
elmondanád hogy szerinted miért fos? :D

#6946
Zoomstag

Zoomstag

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,046 posts
biztos vagyok benne, hogy az is jó:)
csak lehet, hogy van, akinek már felesleges az a 20 mm.a normáltengelyt meg lehet, hogy kevésnek tartja az illetõ.gonolom ez ilyen aranyközépút-szerûség
Meg lehet, hogy egyeseknek a (gondolom igen csekély) súlyelõny is számít.
Vagy hogy van ez?:chin:
csak kérdezem:)

mód.:ez olyan lehet, mint pl. nem kell az Xc-snek és a Dh-snak egyaránt 203-as tárcsát használnia.Xc-re elég 160/180mm.
Legalábbis én így gondolom.:)

Izomtéridõninja-geológus!


#6947
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9,274 posts

a 15 mm-es tengelyt pedig határozottan jó ötletnek tartom:)


A 20-s is tökéletesen jó megoldás - lásd RS Maxle Light! Nem feltétlenül ésszerû egy újabb "szabványt" kitalálni.


#6948
Zoomstag

Zoomstag

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,046 posts
én dt champion (2 mm) és Sapim (Leader? 2 mm) küllõket használok egyszerre...dt elõl, sapim hátul.semmi gondom velük.még egyszer nem szakadt ki se sapim, se dt, (ellenben a normál küllõkkel...bementem bicikliboltba: a szokásost kérném:D)
meg centírozni sem kell sûrûn.

Vagy ez is olyan dolog, hogy kinek mi vált be?:chin:

de ha komolyabbat akar az ember, nyilván nem ezek közül kell válogatni, de ezek alá semmiképpen sem szabad adni szerintem:)

a 15 mm-es tengelyt pedig határozottan jó ötletnek tartom:)

Izomtéridõninja-geológus!


#6949
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13,254 posts
  • LocationSvájc
+1 szavazat sapim-ra
dt csak revolution sima 2mm-s hig fos..

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#6950
AGA

AGA

    AGA

  • fórumtag
  • 2,353 posts

sziasztok!

végre megérkezett a v....
...olvastam mach1rõl pozitiv tapasztalatokat, dtrõl pedig nem vagyok rossz véleménnyel.
köszönöm a válaszokat..


Sapim, ezekbe még én sem tudtam belekötni (na jó, a legrosszabb helyen van az "sap" jel, de gond nincs vele ;) ).

Ride everywhere.

.


#6951
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts
könnyû és tûrhetõ árú országúti felninek mit ajánlatok? (32 lyukú)
valamint elsõ agy, szintén könnyû és tûrhetõ árban érdekelne...

köszönettel

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#6952
rbalint88

rbalint88

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,387 posts

sziasztok!

végre megérkezett a várva várt 15milis agy és a vanilla.. no, most jöhet az új kerék fûzése..
felni a synrcorstól a dp25-ösre esett a választás, a niplik pedig kék dt-k lesznek. már csak a küllõk kiválasztásával vagyok bajban.
mit ajánlanátok a hátizsákkal is ~75kilómhoz, teljesen normális felhasználás mellé, mindenképp fekete színben:)?
olvastam mach1rõl pozitiv tapasztalatokat, dtrõl pedig nem vagyok rossz véleménnyel.

köszönöm a válaszokat..

a mach1 küllõ teljesen jó, nekem az összes kerekem azzal van.
viszont felnibõl jobb lenne nem a legegyszerûbbet választani, nyilván, ha már megvetted, más a helyzet. nekem ds23 van, szintén 75 kg, szintén am felhasználás. és ez duplán szegecselt. meg ha gondolod, van belõle fehér is. még válogatni is lehet :)

#6953
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
tarcsahoz a DT SuperComp-nal nem nagyon van jobb valalsztas. Ha grammozni akarsz, akkor lehet Revolution.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#6954
mof

mof

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,297 posts
sziasztok!

végre megérkezett a várva várt 15milis agy és a vanilla.. no, most jöhet az új kerék fûzése..
felni a synrcorstól a dp25-ösre esett a választás, a niplik pedig kék dt-k lesznek. már csak a küllõk kiválasztásával vagyok bajban.
mit ajánlanátok a hátizsákkal is ~75kilómhoz, teljesen normális felhasználás mellé, mindenképp fekete színben:)?
olvastam mach1rõl pozitiv tapasztalatokat, dtrõl pedig nem vagyok rossz véleménnyel.

köszönöm a válaszokat..

#6955
AGA

AGA

    AGA

  • fórumtag
  • 2,353 posts
Nem volt hülyeség, megpróbálom leírni:

Megfogsz két küllõt, kb 15 fokos szögben keresztezed, mindkét végét megfogod, megcsavarod. Elengeded. Eredmény a gagyi úgy marad, a minõségi visszaugrik. (persze leírva hosszabb..)
Ezt mutatták, sõt akkoriban minden fûzés elõtt elkövettem..

MIndenki másképp csinálja (nekem 4-4 csak jobb, aztán csak bal...) Most én sem akartam keresztezni, de hosszú volt a küllõ (ami kellene az nem volt a boltba, négykereszteshez mindig ritka), most a tárcsával szívok....

Ride everywhere.

.


#6956
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
Én magamtól tanultam meg fûzni és nem hajlítgatom a küllõket, valószínû egyedi a technikám.

na várj nállam a centirozás abbol áll lefekteted a bicot oldalra és addig rugod a felnit még jo nem lesz:D de mi enek a specko müszakilag is elismert szerelöi változata csak nem ugyanak mint az egyém:O ugye nem.de akkor hogy, mivel zajlik az?


Ha eddig magadtól nem jöttél rá, akkor inkább ne erõltesd. ;)


A sebesség mindent megold.

 


#6957
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts

Na szóval a dt küllõ nem ugrott vissza "egyenesbe" hanem úgy maradt, pedig mikor tanították annó ez volt a legelsõ amit mutattak, a minõségi visszaugrik a gagyi nem.


hulyeseget tanitottak. ha elhajlitod keresztbe a kullot, minden hogy 4forintos vagy 140, ugy fog maradni. de az centirozaskor kiadja magat, nem kell tulstresszelni

amugy fuzni megtanulni egyszerubb, csak par dologra kell emlekezni [minden 10-ik luk, alatta-alatta-felette, ilyenek] aztan mikor az 5.iket csinalod, mar becsukott szemmel is megy :) ha nincs leirasod, akkor meg lehet probalni lemasolni egy kesz kereket.

centirozashoz nem art egy rendes allvany is, meg neha kotel idegzet :D
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#6958
Zoomstag

Zoomstag

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,046 posts

na várj nállam a centirozás abbol áll lefekteted a bicot oldalra és addig rugod a felnit még jo nem lesz:D de mi enek a specko müszakilag is elismert szerelöi változata csak nem ugyanak mint az egyém:O ugye nem.de akkor hogy, mivel zajlik az?


Nem árt hozzá mondjuk egy küllõkulcs...
A centírozás folyamata pedig már bonyolultabb egy kicsit.
De ha jól emlékszem, valaki már elég részletesen leírta mi-merre-hogy:)
Csak nem tudom hogy ki, meg hova...:)

Izomtéridõninja-geológus!


#6959
ridelife

ridelife

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,636 posts
na várj nállam a centirozás abbol áll lefekteted a bicot oldalra és addig rugod a felnit még jo nem lesz:D de mi enek a specko müszakilag is elismert szerelöi változata csak nem ugyanak mint az egyém:O ugye nem.de akkor hogy, mivel zajlik az?

#6960
Zoomstag

Zoomstag

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,046 posts

Mivel már én is csináltam másnak 3000-ért (értsd: szerelõ voltam ;) ) ezért nem viszem szerelõhöz, no meg amikor vittem akkoris nekem kellett javítani rajta (volt, hogy majdnem újrafûztem...)

Egyébként kereket fûzni utálok, centirozni meg szeretek, fura dolog ez...



Királyság:D
én fûzök neked kerék, te meg centírozol nekem:ubytek:
az istenér sem birom megtanulni a centírozást, pedig jó lenne nagyon...

Izomtéridõninja-geológus!