én még a csupa fehér syncros kerékszettjét láttam utoljára, de az még tavaly volt.
Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#5981
Posted 2009. May 06. - 16:30
én még a csupa fehér syncros kerékszettjét láttam utoljára, de az még tavaly volt.
#5982
Posted 2009. May 06. - 16:18
Kíváncsi vagyok, hogy Szilrádon kívül van e már valakinek:Dköszi VV
igazából ha nem nagyon térnek el a gyári adatoktól akkor elég jó súlyban vannak. és az áruk sem annyira borsos...
BTS XC Elite elsõ agy : súly: 142 g
BTS XC Elite hátsó agy : súly: 274 g
aki tudna esetleg egy valódit mérni azt szívesen venném
#5983
Posted 2009. May 06. - 16:14
igazából ha nem nagyon térnek el a gyári adatoktól akkor elég jó súlyban vannak. és az áruk sem annyira borsos...
BTS XC Elite elsõ agy : súly: 142 g
BTS XC Elite hátsó agy : súly: 274 g
aki tudna esetleg egy valódit mérni azt szívesen venném
#5984
Posted 2009. May 06. - 16:09
#5985
Posted 2009. May 06. - 15:25
DT csapágyak száma a szerelési útmutatóból (nem a robbantott ábrákból) kiválogatható.kedves Big30: szerintem akkor próbáld meg magad most valahogy lenyugtatni aztán döntse el ki-ki maga, hogy ki beszélt hülyeségeket. te írtad hogy "teletömni zsírral" én csak erre reagáltam ésszerûen, hogy ez értelmetlenség.
a célom az volt h mások nehogy szó szerint értsék ezt a teletömést, és még a végén így járjanak el. de elnézést ha számodra hülyeséget írtam volna...
mellesleg milyen csapágy kell abba a DT agyba hogy ilyen drága? :chin: ennyiért a kerámiagörgõst tudom kb csak elképzelni... ha tudod a csapágy számát akkor légyszi mondd már meg. /pl 6101 vagy ilyesmire vagyok kívácsni/
ez a DT szett itt ~100 dolcsi, de ez tartalmazza az összes /6db csapágyat./
http://enduroforkseals.com/id212.html
csak azért furcsállom h ilyen drága mert egy hagyományos agyba max 900 ft/db körül már SKF, vagy FAG csapágyat kap az ember..
más: ezeket a BTS agyakat ki/hol csinálja? mit lehet tudni róla?
konkrétan pl ez érdekelne: http://bikemarket.hu...eszlet&tid=4523
neten a cseke rt honlapján kívül sehol semmi infót találok róluk.
Szerelés ugyan ott, fényképes illusztrációval együtt megtekinthetõ.
http://www.dtswiss.c.../Datasheet.aspx
BTS tajvani tömegtermék. B+, illetve a távol-keleti partnere (ha éppen nem õ készíti) elbattyogott valamelyik gyártóhoz (van belõlük tucatszám) és megrendelte a katalógusból az elképzelt színekben, festéssel/matricázással.
#5986
Posted 2009. May 06. - 15:06
#5987
Posted 2009. May 06. - 14:50
a célom az volt h mások nehogy szó szerint értsék ezt a teletömést, és még a végén így járjanak el. de elnézést ha számodra hülyeséget írtam volna...
mellesleg milyen csapágy kell abba a DT agyba hogy ilyen drága? :chin: ennyiért a kerámiagörgõst tudom kb csak elképzelni... ha tudod a csapágy számát akkor légyszi mondd már meg. /pl 6101 vagy ilyesmire vagyok kívácsni/
ez a DT szett itt ~100 dolcsi, de ez tartalmazza az összes /6db csapágyat./
http://enduroforkseals.com/id212.html
csak azért furcsállom h ilyen drága mert egy hagyományos agyba max 900 ft/db körül már SKF, vagy FAG csapágyat kap az ember..
más: ezeket a BTS agyakat ki/hol csinálja? mit lehet tudni róla?
konkrétan pl ez érdekelne: http://bikemarket.hu...eszlet&tid=4523
neten a cseke rt honlapján kívül sehol semmi infót találok róluk.
#5988
Posted 2009. May 06. - 12:19
#5989
Posted 2009. May 06. - 12:08
Ettõl függetlenül lehet másnak jobb tapasztalata van ezzel az aggyal.
Valeria Victrix: elnézést mindenkitõl, nem akartam piszkálni senkit sem.
Reggel újjongtam az örömtõl miután megtudtam,hogy a hátsó agyba való csapágy 4e-5e huf/db
Ez is országúti agy, nem értem miért írod hogy "igaz országutiban".
#5990
Posted 2009. May 06. - 11:49
Van még a dt oldalán dt aerospeed, de errõl meg semmi nem ad a google...
Ez is országúti agy, nem értem miért írod hogy "igaz országutiban".
Azt hittem a shimano kazettánál nincs rosszabb de akkor van
Errõl a felnirõl nem hallottam még rosszat, bûn régi modell.
#5991
Posted 2009. May 06. - 08:53
Érdemi hozzászólásokat tessék elhelyezni, nem kell egymást piszkálni.
#5992
Posted 2009. May 06. - 08:50
#5993
Posted 2009. May 06. - 08:38
Hanem az, hogy van 2,3,4 kereszt de olyan hogy sima kereszt olyan a templomban van
Nem kell ezt túldramatizálni
Szerintem a srác sima kereszt alatt azt értette, hogy nem radiális. Ezzel meg nem értem mi a probléma, azért mert nem trendi, még biztos, hogy nem szar.
#5994
Posted 2009. May 06. - 08:35
Ha bemész egy ker.szervízbe viszed a komplett cuccot/
felni, küllõk+anya, agy/
és azt mondod a mesternek, hogy sima keresztre fûzze be és centírozza ki,
vajon mit válaszolna?
ui:ha tittyman lenne a szervízes kikészülne-és elnézést kérne..
Szerintem a srác sima kereszt alatt azt értette, hogy nem radiális. Ezzel meg nem értem mi a probléma, azért mert nem trendi, még biztos, hogy nem szar.
#5995
Posted 2009. May 06. - 08:32
Kis önállóságal te is megtalálhatnád õket.:chin:Az remek, hogy az agyak nagy része tajvani, de semmi ellenpéldát nem mondtatok.
Pld. CK, DT, Hadley, Hope, Paul, White, stb.
Egyébként meg a jó tajvani agyakkal nincs semmi probléma.
#5996
Posted 2009. May 06. - 08:09
Miért is?
Ha bemész egy ker.szervízbe viszed a komplett cuccot/
felni, küllõk+anya, agy/
és azt mondod a mesternek, hogy sima keresztre fûzze be és centírozza ki,
vajon mit válaszolna?
ui:ha tittyman lenne a szervízes kikészülne
#5997
Posted 2009. May 06. - 08:06
Sima kereszt...pff kikészülök mikor aranyból csinálnak szart.
Elnézést kérek:(
Miért is?
#5998
Posted 2009. May 06. - 08:01
Azért ne írj már hüleségeket!
Senki nem beszélt arról, hogy a csapágyakat tömtem tele zsírral!
Az, hogy a rotorhoz teszek zsírt vagy olajozom az más tészta.
1.Én azért választottam a zsírt/persze csak annyit tettem bele amelytõl a kalapácsok el tudják látni a feladatukat, mivel irritált a a szerkezet hangja!
Ha csak olajoztam volna akkor a másik bringás azt hihette hogy traktorral közeledek felé.
2. A dt swiss240s agyba is zsírt tettem és ezentúl is ezt fogok tenni!
-tökéletesen mûködik.
azt nem értem, hogy zárt csapágyas agyon mit lehet teletömni zsírral :mybad:
csapágyak ha futnak szépen akkor ahhoz nem kell (nem is nagyon lehet ugyebár) nyúlni.
a racsniszerkezetre (kalapácsokra) meg egyébként sem ajánlatos sok zsírt tenni! max egy picit mutatóba neki, de inkább olaj
#5999
Posted 2009. May 06. - 04:16
#6000
Posted 2009. May 06. - 01:38
project: az mtx könnyebb a double tarcknél, és erõsségbe nincs vele gond. ha nem vagy 100 kiló, és nem ugrálsz ekkora súllyal háztetõrõl síkra akkor szerintem nincs értelme ezeknek a túlépített kerekeknek. az mtx bõven megteszi 80 kilóig bárhová.

Sign In
Create Account

Back to top





