Köszi a sufni-tuning tippeketSzedd szét a kazettát, több mint valószínû, hogy ott is van zsír benne, ahol nem kellene. Vagy a rugó gyenge, vagy betapad a zsírba/retekbe a kalapács, vagy mind2. Más gond nem lehet és mind2 könnyen javítható.
Tengely ki, golyók ki, jobb csészét laposvassal kitekered és máris bütykölhetõ a cucc, a csésze fordított menetes.
Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#5361
Posted 2009. October 13. - 21:06
#5362
Posted 2009. October 13. - 20:55
sima 12 essel is mûködik. Már fûztem...Fûzött már be valaki xm819es felnit? Biztos, hogy kell hozzá a 16mm-es küllõanya? Mert ma halottam olyat, hogy nem feltétlenül.
#5363
Posted 2009. October 13. - 20:27
Egyszerre rendelném külföldrõl az anyákat és a felnit, de szerintem benézek valahová, ahol van ilyen felni és belepróbálom az anyát.Én is hallottam már, hogy elég a rövidebb is hozzá. Ha megvan a felnid akkor próbálj bele egyet. Annyinak kell kilógnia, hogy normálisan meg tudd fogni a küllõkulccsal. Célszerû beszerezni egy "4oldalról" fogó küllõkulcsot, pl. parktoolt.
Egyébként köszi a megerõsítést.
A sebesség mindent megold.
#5364
Posted 2009. October 13. - 20:20
Fûzött már be valaki xm819es felnit? Biztos, hogy kell hozzá a 16mm-es küllõanya? Mert ma halottam olyat, hogy nem feltétlenül.
Én is hallottam már, hogy elég a rövidebb is hozzá. Ha megvan a felnid akkor próbálj bele egyet. Annyinak kell kilógnia, hogy normálisan meg tudd fogni a küllõkulccsal. Célszerû beszerezni egy "4oldalról" fogó küllõkulcsot, pl. parktoolt.
#5365
Posted 2009. October 13. - 20:20
Õszintén? Sok esetben mi.Mindig kedveltem az olyan okos embereket, akik megmondják a frankót és magasról tesznek a gyártó útmutatásaira. Ki tudja jobban?:chin: Fogós kérdés.
A sebesség mindent megold.
#5366
Posted 2009. October 13. - 20:14
Mindig kedveltem az olyan okos embereket, akik megmondják a frankót és magasról tesznek a gyártó útmutatásaira. Ki tudja jobban?:chin: Fogós kérdés.Fûzött már be valaki xm819es felnit? Biztos, hogy kell hozzá a 16mm-es küllõanya? Mert ma halottam olyat, hogy nem feltétlenül.
#5367
Posted 2009. October 13. - 20:12
A sebesség mindent megold.
#5368
Posted 2009. October 13. - 19:15
Tud valaki a BTS agyakhoz küllõszámításhoz adatokat? Konkrétan az XC elite elsõhöz és az XC pro hátsóhoz.
Köszi
#5369
Posted 2009. October 12. - 21:32
Ha abból indulok ki, hogy manapság már XT, XTR szabadonfutóhoz is mázli kell, hogy jól mûködjön, meg sem lepõdöm. Az xtr-em a 0-ik kilóméterétõl hangosan kattant, félrereteszelt, haver új xt-je ugyanez.
Egyébként nekem is Novatec-et ajánlottak a boltosak.
Szedd szét a kazettát, több mint valószínû, hogy ott is van zsír benne, ahol nem kellene. Vagy a rugó gyenge, vagy betapad a zsírba/retekbe a kalapács, vagy mind2. Más gond nem lehet és mind2 könnyen javítható.
Tengely ki, golyók ki, jobb csészét laposvassal kitekered és máris bütykölhetõ a cucc, a csésze fordított menetes.
#5370
Posted 2009. October 12. - 21:11
láttam gyönyörûen leszakadt küllõperemû dt agyat... cc usesok a pénze az embernek akkor a DT-t is meg lehet próbálni
De a legjobb ár/érték arányban még mindig a novatec van (ha több tapasztatlat lenne a bts agyakkal akár azok is, mert súlyban ott vannak...)
#5371
Posted 2009. October 12. - 17:14
De a legjobb ár/érték arányban még mindig a novatec van (ha több tapasztatlat lenne a bts agyakkal akár azok is, mert súlyban ott vannak...)
#5372
Posted 2009. October 12. - 16:21
Ha abból indulok ki, hogy manapság már XT, XTR szabadonfutóhoz is mázli kell, hogy jól mûködjön, meg sem lepõdöm. Az xtr-em a 0-ik kilóméterétõl hangosan kattant, félrereteszelt, haver új xt-je ugyanez.Végleg meghalt a sunrace juju hátsóagyam. Nem bírt sokat. A szabadonfutó ment tönkre, .........
Egyébként nekem is Novatec-et ajánlottak a boltosak.
#5373
Posted 2009. October 11. - 23:46
Valószínû novatec light vagy valamilyen gyári kerék (ha olcsón be tudom szerezni), de nem sürgõs, márciusra kellenek a kerekek.és mi lesz helyette?
De ha valaki támogatni akar egy jó hátsóaggyal, ne fogja vissza magát!
A sebesség mindent megold.
#5374
Posted 2009. October 11. - 23:24
Végleg meghalt a sunrace juju hátsóagyam. Nem bírt sokat. A szabadonfutó ment tönkre, az agyban az a rész hajlott el ami a rugókat és kilincseket tartja. Szerintem alapvetõen az a baj az aggyal, hogy folyamatosan lelazul a kazettatest, ami kikoptatja a csapágy alatt a tengelyt a folyamtos mozgásával, amitõl el kezd kotyogni. Ezt meg lehet oldani menetrögzítõvel, de ha már kotyog akkor vége, mert olyan kialakítása van, hogy nem lehet hézagolni a csapágy alatt. A kotyogás miatt nem reteszel egyszerre az 5 kilincs, amire mindenképpen szükség van, mert a kilincseket támasztó rész vékony anyagból van. A másik gond az, hogy nem szabvány csapágyak vannak az agytestben (a kazettában igen), lehet hozzá kapni, de csak gagyi kínait, pont olyat ami benne van és ez 1000km után el kezd enyhén kotyogni.
Szóval ha mégis ilyen agyat veszel, cseréld ki a csapágyakat EFS-re (azt lehet szerezni hozzá), ne rakd vissza zégergyûrût, és menetrögzítõzd be a tengely menetes felét. Mondjuk még ekkor sem vállalnék garanciát arra, hogy a szabadonfutó bírni fogja.
és mi lesz helyette?
#5375
Posted 2009. October 11. - 22:28
Szóval ha mégis ilyen agyat veszel, cseréld ki a csapágyakat EFS-re (azt lehet szerezni hozzá), ne rakd vissza zégergyûrût, és menetrögzítõzd be a tengely menetes felét. Mondjuk még ekkor sem vállalnék garanciát arra, hogy a szabadonfutó bírni fogja.
A sebesség mindent megold.
#5376
Posted 2009. October 07. - 11:17
MAVIC EN 521? mert ahogy most írtad, csak a dt van kilõveÚgy néz ki,lecserélem a nagy gépben a felniket van pár alternatíva,véleményt kérnék:
http://boneshaker.hu..._ds28_disc.html
vagy
http://www.chainreac...x?ModelID=26285
vagy valami hasonló kaliberû mavic,dt kilõve!
spank subrosa, tweet-tweet
#5377
Posted 2009. October 07. - 09:03
http://boneshaker.hu..._ds28_disc.html
vagy
http://www.chainreac...x?ModelID=26285
vagy valami hasonló kaliberû mavic,dt kilõve!
#5378
Posted 2009. October 06. - 15:22
#5379
Posted 2009. October 06. - 14:44
ez milyen kerék ez?Csak érdekességként írom, hogy úgy néz ki, hogy a hátsó kerekem elérte a nyugdíjkorhatárt, elkezdtek kitöredezni belõle a küllõk. Ami érdekes benne, hogy kizárólag a nem-hajtásoldali küllõk, amibõl arra következtetek, hogy azok a kerekek, ahol a hajtásoldalon használnak radiális fûzést, mégsem valami marketing trükk eredményei, hanem tényleg a nem-hajtásoldalon van a nagyobb igénybevétel.
#5380
Posted 2009. October 06. - 08:01

Sign In
Create Account

Back to top





