Végleg meghalt a sunrace juju hátsóagyam. Nem bírt sokat. A szabadonfutó ment tönkre, az agyban az a rész hajlott el ami a rugókat és kilincseket tartja. Szerintem alapvetõen az a baj az aggyal, hogy folyamatosan lelazul a kazettatest, ami kikoptatja a csapágy alatt a tengelyt a folyamtos mozgásával, amitõl el kezd kotyogni. Ezt meg lehet oldani menetrögzítõvel, de ha már kotyog akkor vége, mert olyan kialakítása van, hogy nem lehet hézagolni a csapágy alatt. A kotyogás miatt nem reteszel egyszerre az 5 kilincs, amire mindenképpen szükség van, mert a kilincseket támasztó rész vékony anyagból van. A másik gond az, hogy nem szabvány csapágyak vannak az agytestben (a kazettában igen), lehet hozzá kapni, de csak gagyi kínait, pont olyat ami benne van és ez 1000km után el kezd enyhén kotyogni.
Szóval ha mégis ilyen agyat veszel, cseréld ki a csapágyakat EFS-re (azt lehet szerezni hozzá), ne rakd vissza zégergyûrût, és menetrögzítõzd be a tengely menetes felét. Mondjuk még ekkor sem vállalnék garanciát arra, hogy a szabadonfutó bírni fogja.
A sebesség mindent megold.