Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#5061
Posted 2010. January 18. - 23:01

#5062
Posted 2010. January 18. - 22:43

505gramm, 559x17, 24mili széles és 19 magas
#5063
Posted 2010. January 18. - 18:02

RAUH-Welt
B E G R I F F
#5064
Posted 2010. January 18. - 15:37

#5065
Posted 2010. January 18. - 15:29

Agyból olyan Deore szintre gondoltam.
Küllõbõl néztem a DT Alpine III-t. Szimpatikus, hogy a tövénél ahol a hajlítás van ott vastagabb, viszont drágább.
Ez így megfelelõ lehet?
#5066
Posted 2010. January 18. - 13:48

szal azt kell mondjam hogy erosebb kereket fogsz kapni ha kazettas agyat veszel alapnak. 7es sort ugyanugy ra lehet tenni egy 8/9sebesseges agyra, csak kell egy tavtarto.
a kullo meg egy olyan dolog hogy nem a meret a lenyeg [

RAUH-Welt
B E G R I F F
#5067
Posted 2010. January 18. - 13:05

Szia dirobi!
DT küllõkkel biztosan jobban jársz, mint Bike+-al.
Éppenséggel van Nekem egy eladó hátsó kerekem. 18000 Ft-ért adnám, viszont nem menetes racsnit fogad, hanem 8-as 9-es kazettásat.
Nézd meg a hirdetésemet. Erõs kerék.
Menetes hátsó agyat amúgy sem fogsz találni. 7-es racsnit se sûrûn ha ez elkopna.
http://piacter.bikem...=275164&cat=500
Nem rossz, de ha jól látom ez egy monti kerék nekem pedig trekking-hez kellene
28-as 622-es kerék, és jobb szeretném magam fûzni. A racsnihoz nem ragaszkodom, ha szükséges lehet kazettás agy is.
#5068
Posted 2010. January 18. - 12:58

#5069
Posted 2010. January 18. - 12:52

DT küllõkkel biztosan jobban jársz, mint Bike+-al.
Éppenséggel van Nekem egy eladó hátsó kerekem. 18000 Ft-ért adnám, viszont nem menetes racsnit fogad, hanem 8-as 9-es kazettásat.
Nézd meg a hirdetésemet. Erõs kerék.
Menetes hátsó agyat amúgy sem fogsz találni. 7-es racsnit se sûrûn ha ez elkopna.
http://piacter.bikem...=275164&cat=500
#5070
Posted 2010. January 18. - 10:38

Trekking bicajba lenne szigorúan városi használat.
Néztem, hogy lehet kapni BikePositive küllõket 2,33mm vastagságban. Nem tudom ezzel járnék-e jobban vagy esetleg 2mm-es DT küllõvel. Szükség lenne még agyra és felnire is.
Jelenleg egy 7-es racsni van a bicón, igy menetes hátsóagyban gondolkodom.
Mit tudnátok nekem ajánlani? Körülbelül olyan 20.000 Ft-ot szánnék rá.
A súly nem lényeges, csak erõs legyen.
#5071
Posted 2010. January 15. - 11:46

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#5072
Posted 2010. January 15. - 11:31

Szeretnék tárcsára váltani. szerintetek a meglévõ alig használt mavic xm 317 V-fékes felnire alapozhatok egy tárcsás kereket? XC, maraton felhasználásra.
#5073
Posted 2010. January 15. - 09:34

#5074
Posted 2010. January 15. - 02:10

jópár 8 ast tettem bele terepen bár tudok centirozni de inkább lecseréltemrigida zac2000/taurus 2000 rõl vélemény?
AM re kéne
#5075
Posted 2010. January 15. - 00:37

AM re kéne
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#5076
Posted 2010. January 14. - 08:44

Köszönöm az eligazítást!
#5077
Posted 2010. January 14. - 08:33

A másikuk isSzerintem nyugodtan használj 2-1,5-2-es küllõket, erõsek nagyon, nem fognak elszakadni, elhajolni, stb. Megkérdezheted az Andristól, Rémhöritõl (õk sem sokkal könnyebbek), hogy mennyit bírnak ezek a küllõk, azt fogják válaszolni, hogy nyugodtan használd õket.
Szerk: Már az egyikük írta is.

Nyugodtan Revo. Sokkal több, mint 30 grammot nyersz (tipp: alu anyával fûzesd) és nem lesz gyenge kerék. Rugalmasabb lesz nyilván, mint ha 2mmessel fûzetnéd, de nem gyengébb. én 70 körül voltam versenyszezonban, de amit az a kerék kapott... Felnin 5 km terepen (versenyen). Vagy komlón síkraugrás 1.5 méterrõl !320! grammos magnéziumfelnivel. De hozhatnék még rengeteg példát. Nagyon jól meg kell csinálni a fûzést, és odafigyelni a feszességre, ennyi a lényeg.
#5078
Posted 2010. January 14. - 07:56

általában a szélsõ - fõleg racsni felõli - csapágyak szokták megadni magukat. lehet meg tudod úszni annyival, hogy csak azt cseréled ki.Egyet rögtön ki is szedtek, mert az nagyon meg volt halva.
Kérdéseim a következõk ezzel kapcsolatban:
- Érdemes lenne 4 új csapágyat vennem vagy kidobtam a pénzemet az ablakon?
- Milyen márkájú csapágyat érdemes venni és hol (Bp-belváros)?
- Csapágycsere után elvileg az agy, mintha új lenne vagy van még benne valami nagyon kopó alkatrész, mondjuk a kazettatest ?
A csapágyon lévõ felirat: PNB 600 IVV
de ha már cserélsz, akkor tedd rendbe az egészet szerintem

csapágyvásárlás: vidd be a boltba és majd õk az alapján megrendelik az újat. nekem is volt már, hogy más kódszámmal kaptam ugyanazt a csapágyat
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#5079
Posted 2010. January 14. - 05:17

- minõségi csapágyat (márka sokféle van, SKF, EZO, NKE, NACHI, stb, boltfüggõ)
- a csapágyak rendelkezzenek saját tömítéssel (mindkét oldalon, mûanyag borítású)
- csapágy méretei alapján tudnak neked másikat adni, de ha egy tolómérõvel leméred, az is elég: a belsõ, a külsõ átmérõ és a csapágy szélessége kell, ezen a képen, d, D, B

- csak tipp, de szerintem egy ilyen, 6000-es csapágyról van szó
- a kazettatest belseje is lehet rossz, koszos, a Novatec szerelhetõségérõl, javításáról majd a többiek közül valaki biztos tud infót (de ha szépen reteszel, nem kotyog, akkor nem bántanám)
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#5080
Posted 2010. January 13. - 22:40

Nemrég az apróban vettem egy Novatec hátsó agyat. A szervizben fûzés elõtt kiderült, hogy a csapágyak nagyon rossz állapotban vannak.
Egyet rögtön ki is szedtek, mert az nagyon meg volt halva.
Kérdéseim a következõk ezzel kapcsolatban:
- Érdemes lenne 4 új csapágyat vennem vagy kidobtam a pénzemet az ablakon?
- Milyen márkájú csapágyat érdemes venni és hol (Bp-belváros)?
- Csapágycsere után elvileg az agy, mintha új lenne vagy van még benne valami nagyon kopó alkatrész, mondjuk a kazettatest ?
A csapágyon lévõ felirat: PNB 600 IVV
Neten semmi infót nem találtam róla.
Válaszotokat elõre is köszönöm!