Jelentkezz be Regisztrálj
SR Suntour
#1081
Posted 2006. June 05. - 11:43
#1082
Posted 2006. May 31. - 18:36
Ha persely a gáz, azt egy esztergályossal lehet csináltatni ha sikerül kiszedni. Nem halál.
#1083
Posted 2006. May 31. - 17:32
Nem tudom, hogyan lehet kiszerelni belõle, mert még soha nem volt semmi gondom vele.
#1084
Posted 2006. May 30. - 18:55
Sziasztok!
Egy XCP-75 -öm van, ami eddig teljesen jól szuperált, viszont nemrég észleltem egy kis kotyogást benne.Elõször azt hittem a fejcsõnél van gáz, ennek ellenére e teló kezdett el kotyogni.Gondolom volt már milló embernek iylen problémája.Na most szkszerû kifejezésekkel tarkítva nem tudok elõhozakodni a problémámmal.Ott kotyog ahol a becsúszószár becsúszik amibe bekell neki csúsznia.Azt mondták nekem erre, szimmering probléma.Lehet ezzel csinálni valamit?Ki lehet azt cserélni?Miellõtt a szerelõhöz rohannék, itt is közzé teszem panaszaim.Szóval meg lehet menteni, mert ezenkívûl, kifogástalanul mûködik.
Elõre is köszi!
Én konkrét megoldást nem tudok sajnos, meg még nem is láttam ilyen telót szétszedve. Viszont aki azt mondja a szimmering rossz, az totálisan analfabéta ehhez. Azért, mert a szimmeringnek csupán a kosz/víz/mocsok távoltartásában, illetve a zsír/olaj (esetenként levegõ) benntartásában van szerepe, egyszóval semmi köze a lötyögéshez.
Valószínûnek tartom, hogy a csúszópersely kopott ki, de mondom sajna nem láttam ilyen telót, egy szétszedést viszont megérdemel szerintem.
#1085
Posted 2006. May 30. - 18:11
Egy XCP-75 -öm van, ami eddig teljesen jól szuperált, viszont nemrég észleltem egy kis kotyogást benne.Elõször azt hittem a fejcsõnél van gáz, ennek ellenére e teló kezdett el kotyogni.Gondolom volt már milló embernek iylen problémája.Na most szkszerû kifejezésekkel tarkítva nem tudok elõhozakodni a problémámmal.Ott kotyog ahol a becsúszószár becsúszik amibe bekell neki csúsznia.Azt mondták nekem erre, szimmering probléma.Lehet ezzel csinálni valamit?Ki lehet azt cserélni?Miellõtt a szerelõhöz rohannék, itt is közzé teszem panaszaim.Szóval meg lehet menteni, mert ezenkívûl, kifogástalanul mûködik.
Elõre is köszi!
#1086
Posted 2006. May 30. - 09:28
#1087
Posted 2006. May 27. - 15:38
Úgyérzem meggyõztél engem és tanult kollégámat is ... Akkor a RUX az miért jobb avgy miben különböik a DURO-tól? És azok a CRO-MO-s cuccok pld nyak vagy becsúszók azok jobbak mint az acél? Ez már csak kukackodás de a DURO-ra mondják h vállból törik... Max ezért aggódnék..De az ára az igen jó...Sztem a 130-as duro-e lenne a legjobb a gépedbe. Ügye van benne kívûlrõl állítható csillapítás. Az meg sokat segít: dirtön behúzod lassúra, hegyen gyorsra és meg is van az univerzális villád 35-bõl. 130 út meg egyáltalán nem sok dirtre, csak jól kell tudni beállítani a villát. (elõfeszítés+csilli)
#1088
Posted 2006. May 26. - 21:53
#1089
Posted 2006. May 23. - 20:47
Mentem egy merevvillas dirtgeppel egy satnya kis pumpot majd rogton utanna aztan nyomtam egy (PIKe-al kb 100 mm-en) ugyanazt hat eg es fold kulombseg a felfelen...
Szerintem valahol probalj ki egy umf et amibe hasonlo villa van, valami boltban vagy mittudomen, vagy csak nezegesd meg, ha tudod eloben valahol egy ilyen villaval szerelt gepet, aztan hatha segit
Egyebkent 40bol tenyleg nehez lesz kihozni, dehat ez van ezt kell szeretni.
#1090
Posted 2006. May 23. - 16:06
Épp msot néztem 1 Rock Shox Tora villát... Ami sztem atomra megfelene de csak elvileg...80-130-as út 32-es becsúszó U-turn...de persze ennek is van hátulütõje...vékonyított falú acél becsúszók, acél nyak..Ebben az árkategóriában bizony nehéz olyat találni ami 2 felhasználásra tökéletesen megfelel...Ez van ezt kell szeretni lehet h marad a Suntour RUX....de még keresek és szortírozok..Akkor kezdem...
13centi út nem sok neki. Ládsd: UMF Hardy 1 Team - Manitou Sherman 11-15cm; Hardy 1 - Manitou Stance Boun 13cm; Hardy 3 - SR XCP 75 DJ 12cm
Elnyelhti a röptetõt? Mekkora hülyeség már ez? Hogy a bánatba nyelné el a teszemazt egyméter magas kidobót egy 13centis villa?
"Lehet h neke a legideálisa egy olyan teló lenne ami széles becsúszókkal rendelkezik és 100-130-ig lehet állítani az utat, hogy még a Jánoshegynél vagy meás terepeke is vihessem lezúzni a picit, és a DIRt is menjen"
40bõl tuti nem.
#1091
Posted 2006. May 23. - 15:37
Nekem a teló egy UMF Hardy 3-ba kellene ami 14.5"-os méretekkel rendelkezik...Nem tudom h sok-e a 130mm-es út neki. De azt a véleményemet osztom, hogy Dirt esetében a teló elnyelheti a röptetõt és az ugrás ratyi lesz...Lehet h neke a legideálisa egy olyan teló lenne ami széles becsúszókkal rendelkezik és 100-130-ig lehet állítani az utat, hogy még a Jánoshegynél vagy meás terepeke is vihessem lezúzni a picit, és a DIRt is menjen. ..Sztem ez lenne a legjobb megoldás..de iagazat megvallva nekem kénena minimum 32mm-es becsúszószár, hogy bírja a dolgot. Viszon hazavágja-e a Hardy geoját a 130-as villa?...ez itt a kérdés..
Akkor kezdem...
13centi út nem sok neki. Ládsd: UMF Hardy 1 Team - Manitou Sherman 11-15cm; Hardy 1 - Manitou Stance Boun 13cm; Hardy 3 - SR XCP 75 DJ 12cm
Elnyelhti a röptetõt? Mekkora hülyeség már ez? Hogy a bánatba nyelné el a teszemazt egyméter magas kidobót egy 13centis villa?
"Lehet h neke a legideálisa egy olyan teló lenne ami széles becsúszókkal rendelkezik és 100-130-ig lehet állítani az utat, hogy még a Jánoshegynél vagy meás terepeke is vihessem lezúzni a picit, és a DIRt is menjen"
40bõl tuti nem.
#1092
Posted 2006. May 23. - 15:14
Nekem a teló egy UMF Hardy 3-ba kellene ami 14.5"-os méretekkel rendelkezik...Nem tudom h sok-e a 130mm-es út neki. De azt a véleményemet osztom, hogy Dirt esetében a teló elnyelheti a röptetõt és az ugrás ratyi lesz...Lehet h neke a legideálisa egy olyan teló lenne ami széles becsúszókkal rendelkezik és 100-130-ig lehet állítani az utat, hogy még a Jánoshegynél vagy meás terepeke is vihessem lezúzni a picit, és a DIRt is menjen. ..Sztem ez lenne a legjobb megoldás..de iagazat megvallva nekem kénena minimum 32mm-es becsúszószár, hogy bírja a dolgot. Viszon hazavágja-e a Hardy geoját a 130-as villa?...ez itt a kérdés..Ahan csekkoltam, de hat a kis kosarka piros, tehat vagy van vagy nincs...
Az SR suntour kifejezett dirt/street villanak mondja, szerintem kicsit sok az 130 mm dirtre, semmi ertelme csak elnyeli az ugratot felfele menet...
A masik kerdes az, hogy a vazad befogadja e a 130 mm-t, mert ha nem eppen akkor meg az is lehet, hogy a vazad fog megcsoffadni rontott erkezesnel.
Ezek az elmeletbeli dolgok, mert meg soha nem probaltam ezt a telot aztan lehet, hogy valakinek az jon be aztan tok kiralynak erzi a gepet vele. Szoval nem nagyon tudok ebben neked segiteni...
#1093
Posted 2006. May 23. - 10:40
full ismerõs a jelenség, ugyanilyen tipussal
#1094
Posted 2006. May 23. - 10:38
#1095
Posted 2006. May 23. - 09:17
Az SR suntour kifejezett dirt/street villanak mondja, szerintem kicsit sok az 130 mm dirtre, semmi ertelme csak elnyeli az ugratot felfele menet...
A masik kerdes az, hogy a vazad befogadja e a 130 mm-t, mert ha nem eppen akkor meg az is lehet, hogy a vazad fog megcsoffadni rontott erkezesnel.
Ezek az elmeletbeli dolgok, mert meg soha nem probaltam ezt a telot aztan lehet, hogy valakinek az jon be aztan tok kiralynak erzi a gepet vele. Szoval nem nagyon tudok ebben neked segiteni...
#1096
Posted 2006. May 23. - 00:56
Az ebike-on van ez a teló és 39990Ftért vesztegetik...sztem azon kívül h az van ráírva h Suntour semmi baja nincs..és elég jó lehet...bár fentartásaim vannak azzal kapcsolatban, hogy mennyire bírná a DIRT-öt..meg h lehet h sok nekem a 130mm-es mozgás...De Freeride-ra is használnám persze kíméletesebb FR-ra gondoltam...de nem tudom h ezt vagy mást válasszak ebben a kategóriában... PLD RST Space jumper vagy társai...tanácsot de izibe !!Nekem tetszene, de hol lehet ilyet kapni? Es mennyiert?
I.C.E. N/A
Travel 130 mm
System Coil spring / Hydraulic open oil bath
Lower New magnesium monocoque
Design Leading axle / Disc only design
Dustseal Metal inserted type
Diameter 32mm stanchion
Leg Color Mat black, Metalic silver
Crown Alloy
Pitch 130mm
Integrated HD ID type / 50mm
Stanchion tube Alloy
Stanchion tube finish Black anodized
Finish Shot anodized (Si or BL)
Right Side Coil spring / Hydraulic rebound damping w/external
Left Side Coil spring / Support air for pre-load
Steerer tube Cro-mo / Reinforced strong type
Lenght ( w / o thread ) 255 mm
Lenght ( w / 55mm thread ) N/A mm
Crown race diameter 30 mm
Wheel size 26"
Brake Disc (International standard type)
Preload adjuster Yes
Note N/A
Rebound Damping adjuster Yes
Compression Damping Adjuster Yes
Weight 2300g
#1097
Posted 2006. May 22. - 23:49
Azon a telon nem krom volt hanem valami vilagos szurkes barna bevonat.
Amikor ez a z egesz elkezdodott rajta, gyorsan elvittem kromoztatni, ahol azt mondtak, hogy igazabol nem lehet lekromozni, merthogy savba kene martani emiatt pedig a nyaknak bucsut mondhatok. Na mivel ezt nem akartam ajanlottak egy olyat amit az ipse hidegkromozasnak hivott; valamilyen eljarassal felvittek a becsuszoszarakra a kromreteget, amit aztan egy geppel felpoliroztak, de nagyon csaszar lett. Annyi a hiba, hogy a becsuszoszar nyak talalkozasanal nem tokeletes, ott latszik az eredeti bevonat (gondolom a Jozsi ba csak ennyire tudta a gephez kozeliteni a munkadarabot).
Nagyon jol teljesit azota is, ezt most a baratom hasznalja 2004 Caprine Boomerben tokeletesen mukodik O rozsdasodas.
Az en fekete becsuszoim is meg fogjak adni magukat, majd jelzem mennyi ido utan. Ugy hallottam en is egyebkent, hogy a dragabb telokon is elofordul ilyen.
#1098
Posted 2006. May 22. - 23:38
I.C.E. N/A
Travel 130 mm
System Coil spring / Hydraulic open oil bath
Lower New magnesium monocoque
Design Leading axle / Disc only design
Dustseal Metal inserted type
Diameter 32mm stanchion
Leg Color Mat black, Metalic silver
Crown Alloy
Pitch 130mm
Integrated HD ID type / 50mm
Stanchion tube Alloy
Stanchion tube finish Black anodized
Finish Shot anodized (Si or BL)
Right Side Coil spring / Hydraulic rebound damping w/external
Left Side Coil spring / Support air for pre-load
Steerer tube Cro-mo / Reinforced strong type
Lenght ( w / o thread ) 255 mm
Lenght ( w / 55mm thread ) N/A mm
Crown race diameter 30 mm
Wheel size 26"
Brake Disc (International standard type)
Preload adjuster Yes
Note N/A
Rebound Damping adjuster Yes
Compression Damping Adjuster Yes
Weight 2300g
#1099
Posted 2006. May 22. - 11:47
#1100
Posted 2006. May 22. - 10:56
Hígabb olajat rakni sztem tök fölösleges , azért dirt teló hogy érkezés után lassan jöjjön vissza és így nem repülsz le a bicajról. A becsúszókról jön le a fekete réteg, hát ez mondjuk elég gáz de más gyártóknál is elõfordul.