hát nem tom az jó h ennyire törödsz a gyári adatokkal de ez azért túlzás:)nyugodtan tehetsz bele durot...és ha mégis ragaszkodsz ajánlom a marzó dirteket DJ 3 vagy használtan dirj jam comp v. pro:)100 az útja mindnek;)
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
SR Suntour
Started by
Aske
, 2006. May 05. 10:41
#801
Posted 2007. August 04. - 15:05
#802
Posted 2007. August 04. - 14:56
A jelenlegi párosítással nincs gond. Merida Matts Sport 500 váz: 80-100 mm rugóút ideális hozzá, XCR LO teleszkóp: 100 mm rugóútja van, 500 mm hosszú, az viszont mázli, hogy 500 még jó a váznak.
A csere rizikós, ha most vennék egy Duro-t, nem hinném, hogy örülne a vázam.
A csere rizikós, ha most vennék egy Duro-t, nem hinném, hogy örülne a vázam.
#803
Posted 2007. August 04. - 14:17
#804
Posted 2007. August 04. - 13:14
Az a baj a vázakkal, hogy a gyártó hiába adja meg az optimális fejcsõszöget, kell a beépíthetõ teleszkóp maximális hossza és a rugóút is. Ezek nélkül nehéz teleszkópot szerezni. Már eszembe jutott, hogy írok az SR-nek, hogy kezdjen el vázakat gyártani. Talán még fel is sorolnák a hozzá passzoló villákat.
#805
Posted 2007. August 04. - 12:44
#806
Posted 2007. August 03. - 13:47
Múltkor kiszaszeroltam, hogy a preload oldal kibontó szerszám nem kapható kereskedelmi forgalomban, a szerviznek is csak egy db van. Mivel forgalmaz SR villákat, gondolom gondoskodni akartak a szervizelésükrõl is.
Nincs ötletetek, honnan lehetne szerválni egy ilyet és mennyiért?
Nincs ötletetek, honnan lehetne szerválni egy ilyet és mennyiért?
#807
Posted 2007. August 02. - 11:09
Nem értem, miért volt fontos neki az a 180, a DH villák szerintem csak a legnagyobb ütközéseknél mozogják ki a teljes utat. Lehet, hogy a 180-at akkor sem érte volna el, ha nem törik szét neki.
Rugóutat egyébként is fölösleges módosítani kivéve, ha a beépítési hossz is változik, de erre kevés az esély. Az enyémen is csak úgy lehet, hogy összenyomom és behúzom a lockoutot.
Egyébként van egy elképzelésem a beépítési hosszal együtt kívülrõl állítható rugóútról, csak attól gyengébb volna a nyomórúd, bár asszem, hogy aluból van, így lehet kísérletezni az acéllal is.
Rugóutat egyébként is fölösleges módosítani kivéve, ha a beépítési hossz is változik, de erre kevés az esély. Az enyémen is csak úgy lehet, hogy összenyomom és behúzom a lockoutot.
Egyébként van egy elképzelésem a beépítési hosszal együtt kívülrõl állítható rugóútról, csak attól gyengébb volna a nyomórúd, bár asszem, hogy aluból van, így lehet kísérletezni az acéllal is.
#808
Posted 2007. August 02. - 10:53
kösz a választ:)inkább megnézem élõben mert mostmár nagyon kíváncsi vok:Da másik h minden telónál vigyázni kell a tuningal és fõleg ha otthon csinálod...barátom feltuningolt egy '07 drop offot 180mm útra és lese ért a hegyrõl és kitört a becsúszó!tehát ÓVAtosan;)
'07 drop off 4 amit hawerod tuningolt?válasz jöhet privibe is...
#809
Posted 2007. August 02. - 09:19
kösz a választ:)inkább megnézem élõben mert mostmár nagyon kíváncsi vok:Da másik h minden telónál vigyázni kell a tuningal és fõleg ha otthon csinálod...barátom feltuningolt egy '07 drop offot 180mm útra és lese ért a hegyrõl és kitört a becsúszó!tehát ÓVAtosan;)
#810
Posted 2007. August 01. - 23:42
Milyen képekre gondolsz? Ha arra célzol, hogy a gyári villa helyett van benne Rux E, az csak azért lehet, mert a bringák felszereltsége országonként eltérõ lehet. Ezt legalábbis a Kona témában olvastam. Biztos láttál már olyat, hogy a külföldi webáruházban más rugóstag van egy itthon is kapható vázban.
A tuningra nekem sincs jobb ötletem az eladásnál. Az én teleszkópomat is akartam tuningolni, de csak speciális szerszámmal szerelhetõ ki a bal oldal, amely szerszám nincs kereskedelmi forgalomban, de a szervizben van egy. Ezt szerintem azért csinálták így, mert nem akarják, hogy az ember maga javítsa, aztán nyakát töri. És még azért sem, hogy a márkaszervizek is kaszáljanak egy kicsit. Szerezz Rock Shoxot vagy Marzocchit, azokhoz jók a megszokott szerszámok.
A tuningra nekem sincs jobb ötletem az eladásnál. Az én teleszkópomat is akartam tuningolni, de csak speciális szerszámmal szerelhetõ ki a bal oldal, amely szerszám nincs kereskedelmi forgalomban, de a szervizben van egy. Ezt szerintem azért csinálták így, mert nem akarják, hogy az ember maga javítsa, aztán nyakát töri. És még azért sem, hogy a márkaszervizek is kaszáljanak egy kicsit. Szerezz Rock Shoxot vagy Marzocchit, azokhoz jók a megszokott szerszámok.
#811
Posted 2007. August 01. - 13:40
alfissimo:szerintem úgy tuningold h eladod h beolvasszák talán kapsz 10 e t és veszel vmi jobbat...különben meg azt a tipust nem lehet tuningolni...vagy attol csak rosszabb lesz!viszont én kérdezném ha '07 kona coiler matic ban egy "suntour sf-rux e 150mm"villa van de a képeken egy spinner ammot mutatnak ez egy és ugyanaz?????
#812
Posted 2007. July 26. - 22:07
Megjelent az egyik becsúszón (lehet, hogy mindkettõn) néhány párhuzamos szürke sáv, elég vastag. Az most karc vagy csak elszínezõdés? Nem mûködik rosszabbul, nem is zajos, csak rondítja.
#813
Posted 2007. July 23. - 00:39
Sokáig nem írtunk (mi Suntour tulajdonosok) ebbe a témába.
Múltkor észrevettem, hogy összenyomott teleszkópot összenyomva is lehet lockolni. Ez minden más márkára érvényes? Azóta egyébként ezzel szoktam játszani, kicsit mozgásban tartom.
Múltkor észrevettem, hogy összenyomott teleszkópot összenyomva is lehet lockolni. Ez minden más márkára érvényes? Azóta egyébként ezzel szoktam játszani, kicsit mozgásban tartom.
#814
Posted 2007. July 16. - 22:53
Ma jó nagy ütést kapott. A koszcsíkot látva szerintem kimozogta az útját. Ennek nagyon örültem.
A csömöri Auchan hátsó kiskapujánál lévõ dombról jöttem le. Nem figyeltem, hogy a bal oldalán alul fél méteres letörés található, amelyrõl majdnem fejest ugrottam. A gép kibírta, a seggembe meg beleállt a nyereg. Lehet, hogy én éreztem rosszul, de mintha ezután jobban mozogna a teleszkóp.
Lassan kéne gyakorolnom a letörés ugrálást is.
A csömöri Auchan hátsó kiskapujánál lévõ dombról jöttem le. Nem figyeltem, hogy a bal oldalán alul fél méteres letörés található, amelyrõl majdnem fejest ugrottam. A gép kibírta, a seggembe meg beleállt a nyereg. Lehet, hogy én éreztem rosszul, de mintha ezután jobban mozogna a teleszkóp.
Lassan kéne gyakorolnom a letörés ugrálást is.
#815
Posted 2007. July 16. - 08:25
Nem szarakodok vele, mert úgysem fogom hidegben használni. Csak észrevettem, mikor kint parkolt egész este.
Ahogy én láttam, szilikonzsír van benne, gondolom az nem igazi teleszkóp zsír.
Ahogy én láttam, szilikonzsír van benne, gondolom az nem igazi teleszkóp zsír.
#816
Posted 2007. July 14. - 10:59
#817
Posted 2007. July 13. - 07:03
Tegnap este észrevettem, hogy hidegben szinte merevvillává válik a teleszkópom. Olyan lett, mintha félig behúztam volna a lockot.
#818
Posted 2007. July 09. - 11:38
#819
Posted 2007. July 09. - 11:32
Most milyen van?
Nem tom valami neve nincs:D am egy schwinn Csepel magnumom van majd rakok fel képet. Csak valamiért nem sikerül a Bikemag pixel felrakni képet:S segíthetnétek:D
#820
Posted 2007. July 09. - 11:16
szevasztok nekem egy suntour telom van vmi xcp nemtom mien 100mini tippek kellenének hogy lehetne "feltuningolni"! ienek hogy felfelé ne kopanjon akkorát meg hasonlok! ha vki irna azt naon megköszönném!! üdv