Jelentkezz be Regisztrálj
SR Suntour
#641
Írta 2007. november 11. - 23:28
nem olvastam vissza a hozzászólásokat, de ha esetleg valakinek van egy törött duroja akkor érdekelnének az elõfeszítésállítócsavarok (a vállon lévõk)
elõre is köszi!
#642
Írta 2007. november 04. - 01:48
még meglátom..Lehet kéne a duro belseje.
nem találtam eddig egy féktüskés félintegrálthoz valót sem..
Ride everywhere.
.
#643
Írta 2007. október 21. - 00:23
Ohh köcce!
Jaja fejlõdnek
Ahhoz képest, hogy a roksokszokat is õk gyártják
No, végülis engem csak az érdekel, hogy legyen rajt féktüske, integrált fejcsöves válla legyen (ne kössetek bele, nem a nyakáról írtam..tudom-tudom jó a simához is De SZARUL NÉZ KI! Bocsi, de eddig mindenki belekötött mikor errõl beszéltem) és ne kerüljön százezerbe.
Úgy is szétkapom azonnal, a belseje se biztos, hogy kell.
Ja Cépéter, a becsúszókat még csak nem is szinterezik, Az acélt se! Azt max krómozzák.
(Kivéve néhány hulladék rst-t mer' azon lak.... no de hagyjuk )
Lehet kéne a duro belseje.
#644
Írta 2007. október 20. - 21:19
#645
Írta 2007. október 20. - 18:25
#646
Írta 2007. október 20. - 17:21
#647
Írta 2007. október 20. - 16:57
#648
Írta 2007. október 19. - 21:22
igen ez itt egy 2008-as SUNTOUR teleszkóp 180 mm úttal és 2,5 kg alatt. Árát még nemtom:)
#649
Írta 2007. október 09. - 16:22
A türelem tornaterem.
#650
Írta 2007. október 07. - 14:55
#651
Írta 2007. október 06. - 21:52
Jaja fejlõdnek
Ahhoz képest, hogy a roksokszokat is õk gyártják
No, végülis engem csak az érdekel, hogy legyen rajt féktüske, integrált fejcsöves válla legyen (ne kössetek bele, nem a nyakáról írtam..tudom-tudom jó a simához is De SZARUL NÉZ KI! Bocsi, de eddig mindenki belekötött mikor errõl beszéltem) és ne kerüljön százezerbe.
Úgy is szétkapom azonnal, a belseje se biztos, hogy kell.
Ja Cépéter, a becsúszókat még csak nem is szinterezik, Az acélt se! Azt max krómozzák.
(Kivéve néhány hulladék rst-t mer' azon lak.... no de hagyjuk )
Ride everywhere.
.
#652
Írta 2007. október 05. - 22:46
AGA! Én másfél éve nyúzok egy duro-E -t és a fekete réteg csak ott kopott le ahol nekivágtam a rámpa szélének!
Szerencsére az a rész már nem éri el a szimmeringet.
Csak az elsõ szériás durokról kopott le a fekete bevonat, az "újlábúakrólakról" már nem!
És megjegyezném hogy 110 %-osanan meg vagyok elégedve a telóval!
ui.: http://srsuntour-cyc...etail&tnid=1836
fejlõdnek nem mondom....csak lehetne alkatrészt is kapni!
#653
Írta 2007. szeptember 27. - 09:28
#654
Írta 2007. szeptember 26. - 19:23
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#655
Írta 2007. szeptember 26. - 00:32
#656
Írta 2007. szeptember 25. - 21:15
pite nekem van egy xcr-em.3 hetes kb.55 kg alatt mozog fogjuk rá.de csak az elõfeszítés állítható benne.ugyanúgy néz ki mint az xrc lo, csak lock meg feka becsúszó nélkül.dobj privit ha érdekel.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#657
Írta 2007. szeptember 25. - 19:00
#658
Írta 2007. szeptember 25. - 14:16
A sebesség mindent megold.
#659
Írta 2007. szeptember 25. - 12:33
Vissza a Suntourhoz!
#660
Írta 2007. szeptember 25. - 07:48
Anodizálás
Az anodikus oxidáció (eloxálás) egy olyan elektrokémiai folyamat, ami átalakítja a reaktív fémek - mint például niobium vagy titán- felületét. Ilyenkor szoros kapcsolat van az oxidréteg és a fém között, és egy bizonyos intervallumon belül kiválasztható a réteg vastagsága. Az anodizálás során sokféle színt hozhatunk létre, azonban maga az anyag eredeti színe nem változik meg. Az átlátszó oxid interferenciaszíneket hoz létre, és a különleges fénybeesés által színelváltozás keletkezik. Az ilyenkor létrehozott színelváltozás tartóssága fémenként eltérõ.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám