Jelentkezz be Regisztrálj
SR Suntour
#641
Posted 2007. November 11. - 23:28
nem olvastam vissza a hozzászólásokat, de ha esetleg valakinek van egy törött duroja akkor érdekelnének az elõfeszítésállítócsavarok (a vállon lévõk)
elõre is köszi!
#642
Posted 2007. November 04. - 01:48
még meglátom..Lehet kéne a duro belseje.
nem találtam eddig egy féktüskés félintegrálthoz valót sem..
Ride everywhere.
.
#643
Posted 2007. October 21. - 00:23
Ohh köcce!
Jaja fejlõdnek
Ahhoz képest, hogy a roksokszokat is õk gyártják
No, végülis engem csak az érdekel, hogy legyen rajt féktüske, integrált fejcsöves válla legyen (ne kössetek bele, nem a nyakáról írtam..tudom-tudom jó a simához is De SZARUL NÉZ KI! Bocsi, de eddig mindenki belekötött mikor errõl beszéltem) és ne kerüljön százezerbe.
Úgy is szétkapom azonnal, a belseje se biztos, hogy kell.
Ja Cépéter, a becsúszókat még csak nem is szinterezik, Az acélt se! Azt max krómozzák.
(Kivéve néhány hulladék rst-t mer' azon lak.... no de hagyjuk )
Lehet kéne a duro belseje.
#644
Posted 2007. October 20. - 21:19
#645
Posted 2007. October 20. - 18:25
#646
Posted 2007. October 20. - 17:21
#647
Posted 2007. October 20. - 16:57
#648
Posted 2007. October 19. - 21:22
igen ez itt egy 2008-as SUNTOUR teleszkóp 180 mm úttal és 2,5 kg alatt. Árát még nemtom:)
#649
Posted 2007. October 09. - 16:22
A türelem tornaterem.
#650
Posted 2007. October 07. - 14:55
#651
Posted 2007. October 06. - 21:52
Jaja fejlõdnek
Ahhoz képest, hogy a roksokszokat is õk gyártják
No, végülis engem csak az érdekel, hogy legyen rajt féktüske, integrált fejcsöves válla legyen (ne kössetek bele, nem a nyakáról írtam..tudom-tudom jó a simához is De SZARUL NÉZ KI! Bocsi, de eddig mindenki belekötött mikor errõl beszéltem) és ne kerüljön százezerbe.
Úgy is szétkapom azonnal, a belseje se biztos, hogy kell.
Ja Cépéter, a becsúszókat még csak nem is szinterezik, Az acélt se! Azt max krómozzák.
(Kivéve néhány hulladék rst-t mer' azon lak.... no de hagyjuk )
Ride everywhere.
.
#652
Posted 2007. October 05. - 22:46
AGA! Én másfél éve nyúzok egy duro-E -t és a fekete réteg csak ott kopott le ahol nekivágtam a rámpa szélének!
Szerencsére az a rész már nem éri el a szimmeringet.
Csak az elsõ szériás durokról kopott le a fekete bevonat, az "újlábúakrólakról" már nem!
És megjegyezném hogy 110 %-osanan meg vagyok elégedve a telóval!
ui.: http://srsuntour-cyc...etail&tnid=1836
fejlõdnek nem mondom....csak lehetne alkatrészt is kapni!
#653
Posted 2007. September 27. - 09:28
#654
Posted 2007. September 26. - 19:23
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#655
Posted 2007. September 26. - 00:32
#656
Posted 2007. September 25. - 21:15
pite nekem van egy xcr-em.3 hetes kb.55 kg alatt mozog fogjuk rá.de csak az elõfeszítés állítható benne.ugyanúgy néz ki mint az xrc lo, csak lock meg feka becsúszó nélkül.dobj privit ha érdekel.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#657
Posted 2007. September 25. - 19:00
#658
Posted 2007. September 25. - 14:16
A sebesség mindent megold.
#659
Posted 2007. September 25. - 12:33
Vissza a Suntourhoz!
#660
Posted 2007. September 25. - 07:48
Anodizálás
Az anodikus oxidáció (eloxálás) egy olyan elektrokémiai folyamat, ami átalakítja a reaktív fémek - mint például niobium vagy titán- felületét. Ilyenkor szoros kapcsolat van az oxidréteg és a fém között, és egy bizonyos intervallumon belül kiválasztható a réteg vastagsága. Az anodizálás során sokféle színt hozhatunk létre, azonban maga az anyag eredeti színe nem változik meg. Az átlátszó oxid interferenciaszíneket hoz létre, és a különleges fénybeesés által színelváltozás keletkezik. Az ilyenkor létrehozott színelváltozás tartóssága fémenként eltérõ.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám