értem.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
SR Suntour
Started by
Aske
, 2006. May 05. 10:41
#241
Posted 2010. November 03. - 00:22
#242
Posted 2010. November 03. - 00:06
Jah igen meg nekem csak 100-at mozog a teló, és mikor szétszedtem akkor nem találtam semmit amivel esetleg állítani lehetne a rugóutat, pedig elvileg 120-as. Mondjuk nem vok nagy szakértõ ebben, mert egyszer szedtem még csak szét.
#243
Posted 2010. November 02. - 23:13
elég informatív az oldal, szvsz, csak kutakodni kell
én a gyártandó rugó paramétereit is onnan számoltam, a gyártó srác mondta, majdnem pöpec, ami anyaggal õk dolgoznak, abban a hosszban/átmérõben/ menetszámban kb azt a rugóerõt adja
szal nem humbug a táblázat, támaszkodhatsz rá nyugodtan
ha az olaj sûrûsége a kenésre vonatkozik, sztem tök mindegy mit tolsz bele, én szeretem a cseppet sûrûbbet, de olyat is hallottam, hogy vki gépzsírral elegyíti, van, aki a teljesen hígra esküszik
nekem van vhol raidon RLD 120 hoz való gyári rugóm, meg asszem xcr/xcm/duro 130?? ba való is, szal, ha kiötlöd, mizu, akár segíthetek is.
SR SUNTOUR Cycling ilyenem van, jelenleg 85mm-re összehuzva
Ha letöltöd pdf-ben a wörkshopbúkot, a 142. oldal környékén találkozhatsz a rugók paramétereivel az én gyári rugóm "standard" FEP 363 néven van említve a táblázatban
Innentõl nézd meg a te villád/ paramétereid/T/ mit szeretnél, s ennek tükrében matekolj
Ha találtál, akkor neuzer kft honlapja, ha ott nem lelsz, telefon.
Ha nem találsz az általad kb elfogadható erejû/méretû rugót a táblázatban, amivel a jelenlegit helyettesíthetnéd, akkor ...kezd el vakarni a fejed,s keresni egy rugókovácsot. :-) Vagy add el, mert innentõl kezd erõsen nem rentábilis lenni a dolog
el
én a gyártandó rugó paramétereit is onnan számoltam, a gyártó srác mondta, majdnem pöpec, ami anyaggal õk dolgoznak, abban a hosszban/átmérõben/ menetszámban kb azt a rugóerõt adja
szal nem humbug a táblázat, támaszkodhatsz rá nyugodtan
ha az olaj sûrûsége a kenésre vonatkozik, sztem tök mindegy mit tolsz bele, én szeretem a cseppet sûrûbbet, de olyat is hallottam, hogy vki gépzsírral elegyíti, van, aki a teljesen hígra esküszik
nekem van vhol raidon RLD 120 hoz való gyári rugóm, meg asszem xcr/xcm/duro 130?? ba való is, szal, ha kiötlöd, mizu, akár segíthetek is.
SR SUNTOUR Cycling ilyenem van, jelenleg 85mm-re összehuzva
Ha letöltöd pdf-ben a wörkshopbúkot, a 142. oldal környékén találkozhatsz a rugók paramétereivel az én gyári rugóm "standard" FEP 363 néven van említve a táblázatban
Innentõl nézd meg a te villád/ paramétereid/T/ mit szeretnél, s ennek tükrében matekolj
Ha találtál, akkor neuzer kft honlapja, ha ott nem lelsz, telefon.
Ha nem találsz az általad kb elfogadható erejû/méretû rugót a táblázatban, amivel a jelenlegit helyettesíthetnéd, akkor ...kezd el vakarni a fejed,s keresni egy rugókovácsot. :-) Vagy add el, mert innentõl kezd erõsen nem rentábilis lenni a dolog
el
#244
Posted 2010. November 02. - 22:29
SR SUNTOUR Cycling... amúgy a Suntour oldalán nem találtam
Pedig 3 nyelven is van. Rugók gyári száma is benne van.
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.
#245
Posted 2010. November 02. - 18:58
Rugós szóval nem ez, de akkor a mennyiség az 10-20 ml ha jól tudom, és a sûrûségre akkor mit mondtok? A tippem 7,5 w de inkább kérdezek mielõtt megveszem
Jah és ha tudtok esetleg videót hogy kéne beletölteni akkor azt megköszönném:) amúgy a Suntour oldalán nem találtam
Jah és ha tudtok esetleg videót hogy kéne beletölteni akkor azt megköszönném:) amúgy a Suntour oldalán nem találtam
#246
Posted 2010. November 02. - 15:19
Suntour Raidon RLD az nem levegõs véletlenül? Ha igen, csökkentsd a nyomást, állítsd be a SAG-et, azaz a beülést olyan 15-20%-ra. Ha rugós, akkor rugócsere puhábbra, de az meg passz, nem tudom, lehet-e kapni abba a modellbe.
Ez az? http://www.srsuntour...etail&tnid=2770
Ez az? http://www.srsuntour...etail&tnid=2770
#247
Posted 2010. November 02. - 15:19
puha rugo kell bele. a higabb olajtol csak gyorsabb lesz a mozgas, de meginditani ugyanakkora ero kell mint most
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#248
Posted 2010. November 02. - 14:48
jah igen, de valahol olvastam azt hiszem h a hígabb olajjal kicsit puhább, igaz olaj nélkül is ugyanolyan kemény a telóm:)
#249
Posted 2010. November 02. - 14:29
keménységet sosem az olaj sûrûsége határozza meg
sokkal inkább rugóállandó, olaj mennyisége, levegõkamra mérete
sokkal inkább rugóállandó, olaj mennyisége, levegõkamra mérete
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#250
Posted 2010. November 02. - 13:55
hello
az lenne a kérdésem hogy a Suntour Raidon RLD-be mennyi és milyen sûrûségû olajat kell rakni, amúgy nekem túl kemény a 77 kilómmal úgyhogy akkor az eredeti olajnál hígabb segítene nem?
az lenne a kérdésem hogy a Suntour Raidon RLD-be mennyi és milyen sûrûségû olajat kell rakni, amúgy nekem túl kemény a 77 kilómmal úgyhogy akkor az eredeti olajnál hígabb segítene nem?
#251
Posted 2010. October 25. - 20:58
#252
Posted 2010. October 25. - 20:44
Hasznlt elad Suntour XCT v2 + kormny, stucni az az a teleszkóp lenne ami ebben van? KROSS Hexagon V6 2010 ***** AKCIÓS KERÉKPÁR *****
#253
Posted 2010. October 21. - 22:20
Ha valakit érdekel, van egy vadonat új XCT telóm a fiam Diamondback-jébõl és oda adom 9pénzért.
#254
Posted 2010. September 27. - 09:15
Köszönöm az infókat... akkor már csak a beszerzés van hátra... Remélem lesz náluk raktáron... :/
Rendbe jött a teló a prselycserétõl?Én most intézem hozzá.Öt maraton után kotyogósodott ki,jó lenne ha egy 1500 ft-os alkatrésszel tudnám pótolni még a következõ szezonra.Észrevétel még vele kapcsolatban az hogy a lock állítás kamu.Vagy elzárod vagy kinyitod,ellenkezõ esetben mindig felkoppan.Ha hirtelen lehül a hõmérséklet meg egyszerûen menet közben bekeményedik de aztán jó lesz.Ennyi pénzért ez van,de még mindig 400grammal könnyebb mint a Tora.
#255
Posted 2010. September 25. - 13:16
Egyszeru alap villa az xcm,ha ilyen van a bringadban akkor hasznald amig szet nem megy aztan csereld vmi jobbra pl xcr vagy raidon.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#256
Posted 2010. September 25. - 11:56
#257
Posted 2010. September 16. - 21:13
#258
Posted 2010. September 16. - 17:04
ha levegos akkor egyszeru az utallitas, ha rugos, akkor rovidebb rugo is kelleni fog.
amugy egy szetszedes-kipucolas-ujrazsirozas segiteni fog a mozgason
amugy egy szetszedes-kipucolas-ujrazsirozas segiteni fog a mozgason
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#259
Posted 2010. September 16. - 15:35
Sziasztok! Raidon Lod 130mm-en van másfél-két éve. Már nem olyan virgonc, mint eleinte. gondoltam az olajcserére mint írjátok sokan, de ez patronos, így akkor mit is lehet benne újrakenni? Hogyan lehetne karbantartani, hogy a régi fényében ficánkoljon? És a geometria miatt szeretnék 100 vagy 110mm-est csinálni belõle. de nagyon kezdõ vagyok tuningban, nem vágom ez mennyire bonyi. A boltban annyit tudtak mondani, hogy nem csináltak még ilyet, meg úgy nincsenek is ott a suntour márkában de ha gondolom hagyjam ott... Szóval lehet magadcsináld módot választanám, hacsak nem tudtok erre tuti helyet mondani!
Köszi a segítséget
Köszi a segítséget