Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
#1741
Írta 2007. október 23. - 19:15
#1742
Írta 2007. október 23. - 17:44
#1743
Írta 2007. október 23. - 15:06
No itt van
Ez duván 90000ft aszem, bár a font árfolymával sose vagy teljesen tisztában...
#1744
Írta 2007. október 23. - 14:36
#1745
Írta 2007. október 23. - 13:51
Jövõre szeretnék venni egy 2008-as marzo 55 R-t!!
Nem tudja valaki hogy kb mennyibe kerül majd????
#1746
Írta 2007. október 21. - 11:54
A toldásra kiötlöttem (elsõ megközelítésben) egy +365g-os megoldást:
http://crescent.uw.h...cchi/toldas.pdf
A gyártás (a megfelelõ illesztésekkel) meg egy külön történet lesz.
Vélemény?
#1747
Írta 2007. október 19. - 21:02
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1748
Írta 2007. október 16. - 12:15
A kormánycsõ 1"-os, 170 mm-re van vágva, végén 50 mm menet.
Az új bringában 1-1/8"-os csõ van AHEAD csapágyazással, 210mm-es hosszal, 180-as hidraulikus fékkel.
Kérdésem, hogy szerintetek van-e értelme "1-1/8"-ossá alakítani" (210-re hozzátoldani, csapágy érintkezési felületeken illesztett perselyek), bírná-e a 180-as tárcsát, stb...?
Ja, és XC felhasználás...
Néhány kép, ill. link:
http://www.marzocchi...&IDOggetto=2409
#1749
Írta 2007. október 11. - 12:43
Nagyon tetszik a Marzo xc 500. Van valami vélemény róla? Tereptriatlonokon meg maratonokon szoktam indulni, a mostani RS PILOT SLemet asszem kivégeztem. Új telót akarok venni. Az RS REBA RACEen (1600g kb)gondolkodom még... A Marzo (1900g kb) jobb annyival amennyivel nehezebb?
Köszi bármilyen hozzászólást!
Üdv!
#1750
Írta 2007. október 05. - 21:00
#1751
Írta 2007. szeptember 30. - 14:16
Lesd meg a honlapot, akkor már egy olajcsere nem árt, öntsd ki az össszeset, és a gyári szintet tedd vissza bele.
#1752
Írta 2007. szeptember 30. - 14:15
Masik pedig, hogy mit allit a jobb oldalon a levego rafujas ?
#1753
Írta 2007. szeptember 30. - 12:56
Meg más a váll kialakítása. És átrakták a csavar fejét alúlra a lábon.
kb ennyi a külömbség
De ha jóval olcsóbban tudsz 2007 eset, akkor szerintem azt vedd.
#1754
Írta 2007. szeptember 28. - 19:45
#1755
Írta 2007. szeptember 28. - 18:40
Asszem hogy friss olaj+szimeringekkel inditok.
Érdekelne hogy tárcsát 185-öst bir-e,vagy maradjon a 160?
Ill hogy mennyire törõs?
#1756
Írta 2007. szeptember 28. - 13:47
Ugy néz ki tulajdonosa lettem egy 2001-es z2 x-fly telonak
Arra lennék kiváncsi hogy mai szemmel nézve mennyire használhato ez a villa hobby szintü maraton,tura felhasználásra,és szimeringet hol ill mennyiért lehet venni hozzá.
Aki használt ilyet irhatna pár gondolatot rola.
Köszi elöre is.
Jó kis villa az.
Amire használnád arra tökéletes lesz. Még sokáig hûen fog szolgálni elhiheted.
Szimering kb 3000/pár, de kell bele olajzáró, illetve porlehúzó is. Kb 5-6e Huf-ból meg lehet úszni. Érdemes eredeti Marzot venni, de a Magura is gyárt hozzávalót
Keresd a helyi kerékpárüzletbe.
#1757
Írta 2007. szeptember 28. - 13:14
Arra lennék kiváncsi hogy mai szemmel nézve mennyire használhato ez a villa hobby szintü maraton,tura felhasználásra,és szimeringet hol ill mennyiért lehet venni hozzá.
Aki használt ilyet irhatna pár gondolatot rola.
Köszi elöre is.
#1758
Írta 2007. szeptember 25. - 21:12
Köszönöm szépen a részletes választ és az ajánlatokat!!
Azóta annyit fejlõdött a helyzet, hogy betámadott a kölök az egész családot egyszerre fûzte, hogy hamár akkor legyen tárcsafék is, úgyhogy most úgy néz ki, egész zsír kis bicója lesz mintegy másfélszer annyiért, amennyibe az egész bringa került...))
Üdv,
optimista
a 3 nagy gyártótol egy-egy ötlet:
http://ebike.hu/term...mplavallas/5167
http://ebike.hu/term...mplavallas/5265
http://ebike.hu/term...mplavallas/5462
az elsõ valószínûleg mindent túlél, ritkán kell vele foglalkozni (olajcsere). a második könnyû és levegõvel rugózik, ami azért jó, mert pumpával be lehet állítani, nem kell rugót cserélgetni, ha túl kemény. a harmadik meg viszonylag jó súlyan van és szintén egy erõs darab. viszont gyakrabban kell takarítani (nagyon egyszerû).
de ezekre csak tárcsaféket lehet rakni, mostanában már ez kezd általános lenni.
szerintem a rockshox-ot érdemes keresgélni boltokban, több változata is létezik, lehet, hogy van belõle v-fékes.
a beszerelése pedig egyszerû, szinte magától adódik, csak imbuszkulcs kell hozzá
#1759
Írta 2007. szeptember 25. - 16:59
mondjuk 1etértek tényleg figyelni kell ha 1 mm-t is tovább megy, akkor csere v nemtom..
de karácsonyig mindenképpen marad, mert ninsc pénzem. (elment az összes a sulibajárós kisbicóra, mostanában úgyis inkább azzal ugrálgatok)
#1760
Írta 2007. szeptember 25. - 16:51
az enyém de most úgy néz ki mégsem adom el.. pénzhiány miatt meg amúgy is tökéletesen megvok vele elégedve, garinál azt mondták ez a repedés nem számít semmit, meg nem fog továbbrepedni, vagy törni. ha mégis akkor felgyújtom azt a boltot:D
meg amúgy is volt pár érdeklõdõ, nekik elmondtam mi a helyzet, nem fogok átbaszni senkit. meg úgy senkit nem érdekelne elõítéletek miatt ha úgy írnám be h repedt, mert más villák esetén sokkal gázabb, itt ebben az esetben ez egy jellemzõje a marzo-nak, de nem kell ezzel foglalkozni
Szeva
Ezt a nemfog tovább repedni dolgot hallottam már párszor.
(2003as vagy 2004 es DJ volt)
Aztán a haverom hétig volt korházban kómával...
Nagy szerencséje hogy felépült.
Én a helyedben nem használnám azt a villát.