Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Marzocchi

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
2845 hozzászólás a témában

#1301
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.030 hozzászólás
tán mert oem? ;)

#1302
_Brezo_

_Brezo_

    vendég

  • fórumtag
  • 221 hozzászólás
Segítsetek! Miért nem találom sehol a Telómat? Elvileg 2007-es --Marzocchi Bomber MZ Drop Off qr20-- ???
A Mali honlapján Fent van a 2008-as, de az enyém nem találom.
Õ lenne az: Bomber Drop Off átütõs
Gördülõ eszköz: HARDY1 TEAM '07
Wanted: HARDY1 '06

#1303
DéBé

DéBé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.716 hozzászólás

mivan? 240 cl az több mint 240 ml :)


bazz reggel van még nekem:D
lényeg, hogy megkéne nézni, hátha kevés az olaj benne

#1304
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.030 hozzászólás
mivan? 240 cl az több mint 240 ml :)

#1305
DéBé

DéBé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.716 hozzászólás
Zoli!
Én mindenképp megnézném az olajszintet.
Eltudom képzelni hogy keveset raktak bele a szervizbe, velem is elõfordult már ott. Szerintem 240cl nagyon kevés a tripla8 ba. Inkább 240ml. Hiszen a marzók olajkutak:D próbálj tölteni rá olajat hátha elkezd mûködni a visszaút.

#1306
Bigtibi

Bigtibi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 392 hozzászólás
Szia!

Nem olvastam vissza a leveleidet, csak az utolsó néhányat, így nem követem elejétõl kezdve a problémát, de azt hiszem a lényeg kiderült.
Az, hogy a villád jól mûködik vagy sem egyszerûen kideríthetõ, össze kell hasonlítani egy másikkal. Amennyiben nem, s a többszöri javítás ellenére sem mõködik rendesen és még garanciális, elálhatsz a vásárlástól!!! Javaslom olvasgatni fogyasztóvédelem.com oldalt, néhány óra alatt kimûvelheted magadat. Többszörös tapasztalatom szerint a fogyasztóvédelem szó csodákra képes a kereskedõknél. Ne hagyd magad!!! Ha a garanciális jogaidat érvényesíteni akarod ne álj neki, fõleg ha nincs rutinod villák szerelésében.

Érdekesség: nem régen vettem a bikema apróm keresztül egy új mx pro villát
(levegõs-olajos) ami kezdettõl fogva darabosan mozgott , nehezen indult meg és nem mozogta ki a teljes rugó utat. Nem én használom, így eltelt egy kis idõ mire kiderült a dolog. Elõször arra gondoltam olcsó villa, meg levegõs így mûködik. Aztán csak nem hagyott nyugodni a dolog foglalkoztam vele egy kicsit, semmi baja nem volt csak gyárilag sok volt benne az olaj. Lás csodát, azóta úgy mozog mint az anagy könyveben meg van írva.


Sziasztok!

Egy reménykedõs, izgulós, idegbajos 2 hét után ismét visszakaptam a telót.
Természetesen változatlan minden.
Zörög csörög csattok kerreg kopog, visszaút nincs szó szerint nincs tehát ugyan olyan maxon betekerve mint maxon kitekerve nincs átmenet se változás, de necsak szutykozódjak a kopresszió (ami az egyik kiinduló gond volt) tökéletesen mûködik.
Igazából ideges nem vagyok talán egy kicsit csalódott, ami bánt engem rohadtul az az hogy nemtom milegyen.
Most 4.szer is vigyem vissza oda ahova eddig vagy nemtom teljesen tanácstalan vagyok, lövésem sincs hogy mit lehetne csinálni?
Egy biztos, hétvégén szerintem szétszedem de darabokra.
Átgondoltam a dolgot rontani nemhiszem hogy fogok rajta így is sz@r meg úgy is legalább a kiváncsiságom ki lesz elégítve aztán hátha bejön a kezdõk szerencséje és véletlen megjavul (amit kétlek).
Szétszedésnél mire kell figyelni olajat hogyan kell visszaönteni mehet simán bele vagy fecskendõvel vagy tökmindegy esetleg valaki tudna errõl a 888 ról képet küldeni ahol darabokban van?



#1307
Dissection

Dissection

    vendég

  • fórumtag
  • 178 hozzászólás
Sziasztok!

Egy reménykedõs, izgulós, idegbajos 2 hét után ismét visszakaptam a telót.
Természetesen változatlan minden.
Zörög csörög csattok kerreg kopog, visszaút nincs szó szerint nincs tehát ugyan olyan maxon betekerve mint maxon kitekerve nincs átmenet se változás, de necsak szutykozódjak a kopresszió (ami az egyik kiinduló gond volt) tökéletesen mûködik.
Igazából ideges nem vagyok talán egy kicsit csalódott, ami bánt engem rohadtul az az hogy nemtom milegyen.
Most 4.szer is vigyem vissza oda ahova eddig vagy nemtom teljesen tanácstalan vagyok, lövésem sincs hogy mit lehetne csinálni?
Egy biztos, hétvégén szerintem szétszedem de darabokra.
Átgondoltam a dolgot rontani nemhiszem hogy fogok rajta így is sz@r meg úgy is legalább a kiváncsiságom ki lesz elégítve aztán hátha bejön a kezdõk szerencséje és véletlen megjavul (amit kétlek).
Szétszedésnél mire kell figyelni olajat hogyan kell visszaönteni mehet simán bele vagy fecskendõvel vagy tökmindegy esetleg valaki tudna errõl a 888 ról képet küldeni ahol darabokban van?

#1308
Dissection

Dissection

    vendég

  • fórumtag
  • 178 hozzászólás

Maliékat kérdezted már?


Szerintem ezt is úgy hívják hogy hülyeség....
Anno egy Junior T miatt volt velük bajom egy hónapig ment ide oda a villa és szét se szedték egyszer se aztán meg a fenyegetõzés hogy feljelentés lesz meg mittomén akkor nagy nehezen lett valami de akkor se õk csinálták meg végül mert debilek voltak hozzá (pedig a Junior T nem nagy technológia volt).
Egézséges embernek erre nemnagyon van szüksége...

#1309
DéBé

DéBé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.716 hozzászólás

Maliékat kérdezted már?


szerintem õket fölösleges....

#1310
SINTESI´93

SINTESI´93

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 hozzászólás
Maliékat kérdezted már?
www.sintesibikes.com

#1311
Dissection

Dissection

    vendég

  • fórumtag
  • 178 hozzászólás

Végülis akkor a csillapítással lehet baj,ami a Manitou-k nál nem szétszedehtõ.
Most ha annak a cseréje a villához képest nem nagyon drága akkor simán érdemes kicseréltetni.Persze ha a Mali behozza és lsez olyan bolt ahol hajlandóak kicserélni.
Amúgy 1 ilyen villának tényleg nem szabadna így kilõni szóval érdeklõdj ott ahol vetted.


Pont ez az hogy ha belsõt cserélnék semmiképp sem gyárit tennék bele ezek után.
A BOS cartridge tuning cuccai pl nagyon szimpik és elég meggyõzõnek tûnik amiket írnak róla (mondjuk maga a 888 is meggyõzõ volt és tessék).Egy ilyen tuningolást szívesen beválalnék csak a baj az hogy ha jól számítottam át a cucc árát a két belsõrész kerülne kb 130 ezerbe ami majdnem annyi mint maga a villa jelenlegi akciós árán és akkor azt ki építi itthon bele ha még így se tud senki normális villát csinálni belõle.Ha kiküldeném a villát nekik hogy rakják bele a szereléssel meg a szállítással az ár kapásból felmegy a villa eredeti akciómentes árára.
Azt meg azthiszem úgyhívják hogy hülyeség...
Amúgy ezen az oldalon mesélnek a dologról ---> http://www.tftuned.com/

#1312
Dissection

Dissection

    vendég

  • fórumtag
  • 178 hozzászólás

Nekem egy 888 Sl ATA telóm van, aminél ha állítgatom szinte vissza se jön annyira nagy a csillapítása maxon(de csak maxon, beállítva nekem nagyon jól mûkszik), nem szabad kilõnie. A marzók széles skálán állítgathatók. Tuti valamit elrontottak az elsõ szétszedésnél. Vidd vissza és cseréljék ki, vagy verd el a port az elsõ szervizesen.


De jó neked nem cserélünk? :(
Folyamatban van a dolog ám, holnap megy vissza az elõzõ szervízbe aztán majd lesz valami.
Amúgy nekem is széles skálán lehet tekergetni kb fél óra míg a - tól átér a + ra csak épp semmi sem történik mindíg ugyanolyan marad a csili: semmien :D :D :D.
Nevetséges ez az egész...

#1313
SINTESI´93

SINTESI´93

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 hozzászólás
Végülis akkor a csillapítással lehet baj,ami a Manitou-k nál nem szétszedehtõ.
Most ha annak a cseréje a villához képest nem nagyon drága akkor simán érdemes kicseréltetni.Persze ha a Mali behozza és lsez olyan bolt ahol hajlandóak kicserélni.
Amúgy 1 ilyen villának tényleg nem szabadna így kilõni szóval érdeklõdj ott ahol vetted.
www.sintesibikes.com

#1314
Nagy_Dani02

Nagy_Dani02

    vendég

  • fórumtag
  • 175 hozzászólás
Nekem egy 888 Sl ATA telóm van, aminél ha állítgatom szinte vissza se jön annyira nagy a csillapítása maxon(de csak maxon, beállítva nekem nagyon jól mûkszik), nem szabad kilõnie. A marzók széles skálán állítgathatók. Tuti valamit elrontottak az elsõ szétszedésnél. Vidd vissza és cseréljék ki, vagy verd el a port az elsõ szervizesen.
FanatiX

#1315
Dissection

Dissection

    vendég

  • fórumtag
  • 178 hozzászólás
A jó ég tudja bár értenék hozzá.
Viszont akárhogy gondolkodok ezen a dolgon mindíg ugyan arra az álláspontra jutok: ezt a villát úgy ahogy van el kell felejteni.
Ennyi, nincs mit tenni.
Mindenki szerint normális hogy maxon betekert csillapításnál a villa kilõ a világûrbe, a lába meg majden lerepül...
Használom, nemérdekel megy ameddig megy ha szétesik szétesik ha nem nem nemérdekel tényleg mostmár, lehet hogy egyszerûen kéne venni egy újat valami mást más gyártótól és ezt a Marzot meg itt és most elfelejteni és betudni életem egyik hatalmas hibájának és ennyi...
Muter is megmondta nemjöhet mindíg minden össze....
Összeségében azért vagyok nagyon elkeseredve mert sokat melózok azért hogy ilyen technológiám legyen és hulladék.
Az a nagy gond hogy azt se tudom kihez forduljak mert vagy sz@rnak rá vagy nemértenek hozzá.
A Malit nemérdekli a gyártót mégúgyse (írtam a Marzónak ahogy tanácsoltátok de õket se nagyon izgatja a dolog).
Eddig Sala volt tényleg a legsegítõkészebb le a kalappal elötte.
A másik szervíz szerint tök oké az egész.
Ahoz képest hol a kopresszió nem jó hol a visszaút ettõl függetlenül recseg, ropog, csörög, zörög, csattog az egész, és nemtom mi lenne a megoldás erre az egész horrorra.
Vegyek bele új gyári belsõrészt, vagy más tuningcég belsõrészét, vagy vegyek új telót tényleg és felejtsem el ezt a rémálmot?

#1316
Mester14

Mester14

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.353 hozzászólás
bár nem vagyok szakértõje ennek de ha jól tudom a visszaútnál egy pici lyukon keresztül megy át az olaj. Nem lehet azt megoldani hogy ez kissebb legyen és így növelni a csillapítást?

#1317
Dissection

Dissection

    vendég

  • fórumtag
  • 178 hozzászólás
Sziasztok!

Célegyenesbe vagyok a kis nyavajás 888 al a fene vinné el...
Sala uram szemrevételezte megmutattam neki ahogy javasoltátok, mint kiderült a rugó kopog benne semmi ártalamas dolog már a megoldás is megvan még hozzá zsugorcsõ a rugóra.
A visszaút viszont nem oldódott meg.
A röhej hogy semmi gond nem volt vele addig míg szét nem szedte még a legelsõ szervíz.Orvosolta ugyan a kompresszió mûködésképtelenségét mert az teljesen jó lett de a gond átment a másik szárba ugyanis azóta a visszaút elég gáz.
Namost Sala töltött bele 10 es olajat amitõl kicsit jobb lett de a gyári álapotot meg sem közelíti.
Lehet az volt a rossz és most jó?
Lényeg hogy kb maxon betekerve kezd valamicskét csillapítani de mikor nagyobbat ugrok érkezésnél még így is kilõ a villa.
Laikus vagyok ehez a villákhoz nem értek de nem lehet hogy több olaj kéne bele?
Ötlet?Szerintetek mit lehetne csinálni ezzel ugyanis jelen állásban még egy dört dzsámper 3 as is jobban csillapít mint ez az istenverte 888.
Létezik olyan 888 ami normálisan hangtalanul csendben az elõírtaknak és a benne lévõ technikának megfelelõen mûködik?
Nagyon unom már......

#1318
SINTESI´93

SINTESI´93

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 hozzászólás
2008-as Marzo Marathon corsa villát használ vki. vagy tud róla valami érdekeset mert 115 e. pénzért nom lehet olyan rossz.
www.sintesibikes.com

#1319
DéBé

DéBé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.716 hozzászólás

Sikerült megállapitani, hogy az ETA nem olajjal mûködik:D
Azthittem elzárja az olaj visszafele utját.


Na sry a sok hozzászólásért.Mégis az olajjal mûködik csak nemvoltam figyelmes

#1320
DéBé

DéBé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.716 hozzászólás
Sikerült megállapitani, hogy az ETA nem olajjal mûködik:D
Azthittem elzárja az olaj visszafele utját.
Viszont igy(bal oldal nuku olaj) elég szépen mozog, ahogy szeretném, csak kicsit puhább lett.
De nemakarom igyhagyni, szerintetek tegyek higabb olajat a balsz szárba?