Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
#541
Posted 2010. September 05. - 15:00
None Photo at Eurobike in Friedrichshafen, Germany - Pinkbike.com
penészednek a tripla8ak:D
Ha jól tudom lesz piros, arany és zöld becsúszó is a nikkel meg a fekete mellett
gondolom horribilis árakon:D
#542
Posted 2010. September 05. - 14:57
hali. A 2009-es 55r az nem gyári hibás??? lehet nyílt olajfürdõssé átalakítani? Köszi. amúgy melyik 66 rcv nem gyárihibás. (évjáratú)
Szerintem keversz két fogalmat a gyári- és a szériahibát;)
A nyílt fürdõs RCV rendszerekbõl igazából szinte mind jó, csak a 2008-2009es villákat taiwanon gyártották (a 2009esekbe nem vok biztos, de a 2008 tuti) és a minõsége is romlott
ha jót akarsz magadnak, vegyél inkább 2010es 55RV-t ami újra olasz és alapból nyílt fürdõs
Ha 66ot veszel akkor a 2007es játszik;), az istencsászár:D
#543
Posted 2010. September 05. - 10:01
feltölteni mennyi olajat ír a kézikönyv?
#544
Posted 2010. September 02. - 21:00
65 kiloval kissé keményebbnek érzõdheet majd a vella, de akkor fújsz bele kevesebbet, ha meg nem mozog ki eleget leszívsz 5 milli olajat és jo lesz, olajszinttel lehet jáccani, de a te súlyodhoz 7.5ös olaj jobb lenne
#545
Posted 2010. September 01. - 19:17
azt hiszem alítható de, ha szétszedem, akkor fogom meg tudni
Mert csak belülrõl lehet, ha jól láttam
#546
Posted 2010. September 01. - 19:13
hány kilo vagy?
#547
Posted 2010. September 01. - 17:29
Tanácsot szeretnék kérni
Van egy Marzocchi drop-off-sl
A service manuál, azt írja, hogy SAE7,5 olaj kel bele
De én nem kapok hozzá csak 10-est ez még jó hozzá?
#548
Posted 2010. August 31. - 13:48
#549
Posted 2010. August 31. - 13:46
Mit is akarsz tuljdonképpen kérdezni? 1-2 darab lehet gyári hibás belõle, de bármirõl van szó ugyanez a helyzet. <irónia>A ..cipõd nem gyári hibás? </irónia>
Patronost nem lehet olajfürdõssé alakítani.
(évjáratú )
át lehet azt am, mert a becsúszóba benne van a nút a csillapítóhngernek asszem, vagy ha nem akkor lhet valahogy helyettesíteni, de ilyet itt leírni kb lehetetlen
#550
Posted 2010. August 31. - 01:07
Patronost nem lehet olajfürdõssé alakítani.
(évjáratú )
Ride everywhere.
.
#551
Posted 2010. August 30. - 15:51
#552
Posted 2010. August 29. - 11:39
am drop off triple-eket adtak ki normál tengellyel?(szal nem átütõssel)
#553
Posted 2010. August 28. - 14:49
sziasztok,
van egy régi drop off triplem, elcsavarta a 203mas tárcsa... =( mit leeht vele kezdeni?
Meg kell íveltetni
jobb váll felett jó messzire....
nem javítható és meg ne próbáld eladni
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#554
Posted 2010. August 28. - 11:13
#555
Posted 2010. August 27. - 20:26
állít az acsak érteni kell hozzá, meg értelems intervalumba kell tekerni, van egy lyuk a nyomórúd fején és annak a nagyságát szabályozza az imbusz jah és az az imbusz fej 10 vagy 12 millis nem 3...
a rugóra kell tenni olajálló zsugorcsövet ha nagyon idegesít a kattogás, attól egyébként hogy vastagabb a teflon réteg (aminek továbbra sem volt értelme) ugyanúgy csattogni fog a fém a fémen
Akkor elvileg a Dj3-ban is állítható, nem csak a DJ2 meg az DJ1-ben, vagy tévedek?
#556
Posted 2010. August 27. - 16:49
van egy régi drop off triplem, elcsavarta a 203mas tárcsa... =( mit leeht vele kezdeni?
#557
Posted 2010. August 25. - 08:09
#558
Posted 2010. August 24. - 18:35
olyan szimmering nincs másban, régen postai ragasztószallaggal tuningoltákNem tudom szétszedni mert nekem nincs, csak lehet:) Ezért akartam tájékozódni elõbb:)
Nekem 30 mm-es a becsúszóhoz kell szajré, az MZ comp az olyan is. A régi z1-em nyílt olajfürdõs, van egy belsõ szimering is ami az olajat tartja bent. Ilyen gondolom az MZ comp-nak nincs... A csúszóperselybõl olyan kéne amibõl egy db van egy oldalon és jó hosszú kb 10-12 cm.
az mz comp-ból csak a felsõ porlehúzót tudod majd áttenni
az mz comp sima acélrugó+elasztomer, nincs benne csillapítása szimik ugyanazok mindegyikben, és az mz comp is nyíltolajos ha jol emléxem, ha 30as mind2 (és sztem az) akkor dobd át a szimit és kész, egyébiránt van rajta 4 szám amivel tudod azonosítani, vagy tolómérõ: külsõ/belsõ átmérõ, ajakmagasság, külsõ magasság (az ajakmagasság nem fontos)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#559
Posted 2010. August 23. - 20:05
Nem tudom szétszedni mert nekem nincs, csak lehet:) Ezért akartam tájékozódni elõbb:)
Nekem 30 mm-es a becsúszóhoz kell szajré, az MZ comp az olyan is. A régi z1-em nyílt olajfürdõs, van egy belsõ szimering is ami az olajat tartja bent. Ilyen gondolom az MZ comp-nak nincs... A csúszóperselybõl olyan kéne amibõl egy db van egy oldalon és jó hosszú kb 10-12 cm.
a szimik ugyanazok mindegyikben, és az mz comp is nyíltolajos ha jol emléxem, ha 30as mind2 (és sztem az) akkor dobd át a szimit és kész, egyébiránt van rajta 4 szám amivel tudod azonosítani, vagy tolómérõ: külsõ/belsõ átmérõ, ajakmagasság, külsõ magasság (az ajakmagasság nem fontos)