Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Marzocchi

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
2845 hozzászólás a témában

#541
VADDISZNÓ

VADDISZNÓ

    vendég

  • fórumtag
  • 157 hozzászólás
egy kis csemege:

None Photo at Eurobike in Friedrichshafen, Germany - Pinkbike.com

penészednek a tripla8ak:D
Ha jól tudom lesz piros, arany és zöld becsúszó is a nikkel meg a fekete mellett
gondolom horribilis árakon:D
hydro-elektro-mechanikus, hõérzékelõs félhomályszabályzó :lol1:

#542
VADDISZNÓ

VADDISZNÓ

    vendég

  • fórumtag
  • 157 hozzászólás

hali. A 2009-es 55r az nem gyári hibás??? lehet nyílt olajfürdõssé átalakítani? Köszi. amúgy melyik 66 rcv nem gyárihibás. (évjáratú)


Szerintem keversz két fogalmat a gyári- és a szériahibát;)
A nyílt fürdõs RCV rendszerekbõl igazából szinte mind jó, csak a 2008-2009es villákat taiwanon gyártották (a 2009esekbe nem vok biztos, de a 2008 tuti) és a minõsége is romlott

ha jót akarsz magadnak, vegyél inkább 2010es 55RV-t ami újra olasz és alapból nyílt fürdõs
Ha 66ot veszel akkor a 2007es játszik;), az istencsászár:D
hydro-elektro-mechanikus, hõérzékelõs félhomályszabályzó :lol1:

#543
rambi89

rambi89

    új vendég

  • fórumtag
  • 9 hozzászólás
csapoteam: úgy tudom lehet és belülrõl, a bal oldali szárban kell lennie!
feltölteni mennyi olajat ír a kézikönyv?

#544
NTS

NTS

    vendég

  • fórumtag
  • 196 hozzászólás
aham, énis úgy emléxem h IRA-s de lusta voltam megnézni :)

65 kiloval kissé keményebbnek érzõdheet majd a vella, de akkor fújsz bele kevesebbet, ha meg nem mozog ki eleget leszívsz 5 milli olajat és jo lesz, olajszinttel lehet jáccani, de a te súlyodhoz 7.5ös olaj jobb lenne

#545
csapoteam

csapoteam

    újonc

  • fórumtag
  • 6 hozzászólás
65Kg
azt hiszem alítható de, ha szétszedem, akkor fogom meg tudni
Mert csak belülrõl lehet, ha jól láttam

#546
NTS

NTS

    vendég

  • fórumtag
  • 196 hozzászólás
lassabb lesz a visszaútja meg lehet h kissé keményebb lesz de jo, ha állítható a visszaútcsillapítás akkor nem számít igazán

hány kilo vagy?

#547
csapoteam

csapoteam

    újonc

  • fórumtag
  • 6 hozzászólás
Sziasztok
Tanácsot szeretnék kérni
Van egy Marzocchi drop-off-sl
A service manuál, azt írja, hogy SAE7,5 olaj kel bele
De én nem kapok hozzá csak 10-est ez még jó hozzá?

#548
NTS

NTS

    vendég

  • fórumtag
  • 196 hozzászólás
van junior t meg dropoff t is ejtõpapucsosba, de ugyaannyira erõs mint a kis dropoff, szal érdemes beruházni 20asra

#549
NTS

NTS

    vendég

  • fórumtag
  • 196 hozzászólás

Mit is akarsz tuljdonképpen kérdezni? 1-2 darab lehet gyári hibás belõle, de bármirõl van szó ugyanez a helyzet. <irónia>A ..cipõd nem gyári hibás? </irónia>
Patronost nem lehet olajfürdõssé alakítani.
(évjáratú ;) )


át lehet azt am, mert a becsúszóba benne van a nút a csillapítóhngernek asszem, vagy ha nem akkor lhet valahogy helyettesíteni, de ilyet itt leírni kb lehetetlen

#550
AGA

AGA

    AGA

  • fórumtag
  • 2.353 hozzászólás
Mit is akarsz tuljdonképpen kérdezni? 1-2 darab lehet gyári hibás belõle, de bármirõl van szó ugyanez a helyzet. <irónia>A ..cipõd nem gyári hibás? </irónia>
Patronost nem lehet olajfürdõssé alakítani.
(évjáratú ;) )

Ride everywhere.

.


#551
mate1998

mate1998

    újonc

  • fórumtag
  • 1 hozzászólás
hali. A 2009-es 55r az nem gyári hibás??? lehet nyílt olajfürdõssé átalakítani? Köszi. amúgy melyik 66 rcv nem gyárihibás. (évjáratú)

#552
rambi89

rambi89

    új vendég

  • fórumtag
  • 9 hozzászólás
gondoltam h vmi ilyesmi választ fogok kapni -.-"
am drop off triple-eket adtak ki normál tengellyel?(szal nem átütõssel)

#553
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc

sziasztok,
van egy régi drop off triplem, elcsavarta a 203mas tárcsa... =( mit leeht vele kezdeni?


Meg kell íveltetni



jobb váll felett jó messzire....

nem javítható és meg ne próbáld eladni

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#554
NTS

NTS

    vendég

  • fórumtag
  • 196 hozzászólás
ha van imbuszfej a nyomórúd tetejébn akkor állítható, bele kell nézni

#555
Marzoccho

Marzoccho

    vendég

  • fórumtag
  • 25 hozzászólás

állít az acsak érteni kell hozzá, meg értelems intervalumba kell tekerni, van egy lyuk a nyomórúd fején és annak a nagyságát szabályozza az imbusz jah és az az imbusz fej 10 vagy 12 millis nem 3...

a rugóra kell tenni olajálló zsugorcsövet ha nagyon idegesít a kattogás, attól egyébként hogy vastagabb a teflon réteg (aminek továbbra sem volt értelme) ugyanúgy csattogni fog a fém a fémen



Akkor elvileg a Dj3-ban is állítható, nem csak a DJ2 meg az DJ1-ben, vagy tévedek?

#556
rambi89

rambi89

    új vendég

  • fórumtag
  • 9 hozzászólás
sziasztok,
van egy régi drop off triplem, elcsavarta a 203mas tárcsa... =( mit leeht vele kezdeni?

#557
NTS

NTS

    vendég

  • fórumtag
  • 196 hozzászólás
butának gondoltam de nem ennyire, köszi :)

#558
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

Nem tudom szétszedni mert nekem nincs, csak lehet:) Ezért akartam tájékozódni elõbb:)
Nekem 30 mm-es a becsúszóhoz kell szajré, az MZ comp az olyan is. A régi z1-em nyílt olajfürdõs, van egy belsõ szimering is ami az olajat tartja bent. Ilyen gondolom az MZ comp-nak nincs... A csúszóperselybõl olyan kéne amibõl egy db van egy oldalon és jó hosszú kb 10-12 cm.

olyan szimmering nincs másban, régen postai ragasztószallaggal tuningolták
az mz comp-ból csak a felsõ porlehúzót tudod majd áttenni

a szimik ugyanazok mindegyikben, és az mz comp is nyíltolajos ha jol emléxem, ha 30as mind2 (és sztem az) akkor dobd át a szimit és kész, egyébiránt van rajta 4 szám amivel tudod azonosítani, vagy tolómérõ: külsõ/belsõ átmérõ, ajakmagasság, külsõ magasság (az ajakmagasság nem fontos)

az mz comp sima acélrugó+elasztomer, nincs benne csillapítás

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#559
NTS

NTS

    vendég

  • fórumtag
  • 196 hozzászólás

Nem tudom szétszedni mert nekem nincs, csak lehet:) Ezért akartam tájékozódni elõbb:)
Nekem 30 mm-es a becsúszóhoz kell szajré, az MZ comp az olyan is. A régi z1-em nyílt olajfürdõs, van egy belsõ szimering is ami az olajat tartja bent. Ilyen gondolom az MZ comp-nak nincs... A csúszóperselybõl olyan kéne amibõl egy db van egy oldalon és jó hosszú kb 10-12 cm.


a szimik ugyanazok mindegyikben, és az mz comp is nyíltolajos ha jol emléxem, ha 30as mind2 (és sztem az) akkor dobd át a szimit és kész, egyébiránt van rajta 4 szám amivel tudod azonosítani, vagy tolómérõ: külsõ/belsõ átmérõ, ajakmagasság, külsõ magasság (az ajakmagasság nem fontos)

#560
bandyta

bandyta

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 319 hozzászólás
Hát nekem az exrem 30mmes éppenséggel és nyílt olajfürdõs volt. ^^