Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
#381
Posted 2011. April 07. - 07:25
#382
Posted 2011. April 06. - 19:26
fujni meg teleszkóppumpával lehet
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#383
Posted 2011. April 06. - 19:20
Na meg ha túl kemény, akkor hogyan engedek rajta?
#384
Posted 2011. April 05. - 21:49
Nincsen véletlenül a becsúszok tetején egy egy darab szelep?
Mert ha igen akkor azon keresztül fújsz bele némi levegõt és azzal feltudod keményíteni
Heló!
Valaki gyorsba leírná, hogy hogyan kell drop-off triple telón keménységet állítani?
#385
Posted 2011. April 05. - 16:22
Valaki gyorsba leírná, hogy hogyan kell drop-off triple telón keménységet állítani?
#386
Posted 2011. April 05. - 09:23
Szerintem félre érteted amit én írtam ( lehet h én sem fogalmaztam érthetõen). Én nem a porlehúzó és a szimmering között írtam h kell kenést biztosítani, hanem az alsó olajzáró szimmering két ajka között.
A porlehúzó illetve a szimmering között szerintem nem kell kenés. A porlehúzót max erre a célra gyártott ápoló anyaggal kell bekenni h ne öregedjen.
A perselyeket meg már kiszedtem, abban már jártas vagyok, megvan már hozzá a szerszám.
De akkor jól értelmeztem ugye a CRC oldalán h nekem akkor a 2003 mas Bomber, 32 es persely kell?
#387
Posted 2011. April 04. - 22:30
terémszetesen én is be szoktam kenni szilikonzsírral, de csak felületesen, inkább az olajzáró belsõ peremére kenek egy csomó Prep-M©-et.
sok sikert a perselycseréhez!
üdv
Hali
Ezt a szimmeringes kérdésedet nem nagyon értem!
A szimmering két ajka között mondod h tisztára kéne törölni?, Mert ha igen akkor az butaság, nem szabad!! Oda kifejezetten kell vmi kenõanyag, én pl erre a célra gyártott szilikon zsírt használok, és nem is öregednek el a szimmeringjeim.
Nekem is lenne egy kérdésem.
Szereztem egy Marzo Super T Pro lábat, 2003 mas kiadásút.
Viszont a perselyek gatyák benne. Néztem a CRC-én hozzá készletet, de nem vagyok biztos benne.
Marzocchi Bushing Kit | Buy Online | ChainReactionCycles.com
ÉS akkor nekem a 2003 mas bomber (32) kell ugye?
Köszi elõre is
#388
Posted 2011. April 04. - 21:55
#389
Posted 2011. April 04. - 21:24
Itt állítsd be h 2010, és ott lesz a telod egy kicsit lejjebb, csak nem tudtam megnézni pontosan mivel nem adtad meg h mekkorát moccan
Szevasztok!
2010es 44 TST2 villához honnan tudnék olajcseréhez infohoz jutni? Marzo honlapján nincs service manual. A hozzá adott leírásban meg sehol sincs benne, melyik szárba hány ml olaj kell.
#390
Posted 2011. April 04. - 18:17
Tenneco Marzocchi Suspension - 2007 forks - 66 RV
Elvileg mind2 lábban rugó+csili van.
#391
Posted 2011. April 04. - 18:00
2010es 44 TST2 villához honnan tudnék olajcseréhez infohoz jutni? Marzo honlapján nincs service manual. A hozzá adott leírásban meg sehol sincs benne, melyik szárba hány ml olaj kell.
#392
Posted 2011. April 04. - 15:04
erre ötlet? cseréltem olajat a villába 04' z150 fr eta,rakom vissza a csillapást, erre most nem lehet állítani?! mi van?! hozzá sem nyúltam..eh.
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
#393
Posted 2011. April 03. - 11:40
Ezt a szimmeringes kérdésedet nem nagyon értem!
A szimmering két ajka között mondod h tisztára kéne törölni?, Mert ha igen akkor az butaság, nem szabad!! Oda kifejezetten kell vmi kenõanyag, én pl erre a célra gyártott szilikon zsírt használok, és nem is öregednek el a szimmeringjeim.
Nekem is lenne egy kérdésem.
Szereztem egy Marzo Super T Pro lábat, 2003 mas kiadásút.
Viszont a perselyek gatyák benne. Néztem a CRC-én hozzá készletet, de nem vagyok biztos benne.
Marzocchi Bushing Kit | Buy Online | ChainReactionCycles.com
ÉS akkor nekem a 2003 mas bomber (32) kell ugye?
Köszi elõre is
#394
Posted 2011. April 03. - 09:01
Viszont voltam olyan hebrencs, és szétszedtem, majd össze is tettem.
Pechem volt, mert a két mûanyag átesett (!) a negatív rugókon, és semmivel nem tudtam hírtelen helyettesíteni, pedig aztán ha valami, akkor az nálunk biztosan akad a gardróbba.
Vízcsõ akadt, de csak nagy átmérõvel, mûanyag alátét nem, esztergánk sem volt, pedig anyag az bõven hozzá.
Már majdnem azon voltam, hogy anyu fonaltartó karikáit teszem bele, ha jó lett volna, de fater megjegyezte, hogy az feloldódik az olajban, ami engem nem érdekelt volna, de pechemre az is nagy volt sajnos.
Nem vártam, összeraktam, majd jövõre, az olajcserénél megint szétkapom, lefojtom, nem akarom megint kivenni a szimmeringeket, mert a végén tönkreteszem. ( ugyanis az olajat ami a kiöntésnél a kettõ között marad, azt szárazra ki kellene törölni, hogy ne szutymákosodjon, nem?).
Köszönöm a tanácsotokat azért!
kép
TestBike Fotó - Marzo dj3! 130 to 110 fail! - #7 - kerékpár kép, fotó
ÜDv
#395
Posted 2011. April 02. - 01:57
#396
Posted 2011. April 01. - 13:23
Hali
Nekem azért kellett hosszabb rugó mivel ami nekem benne volt, fizikailag nem volt képes 130 mm et mozogni.
Össze húzattam egy rugóösszehúzóval, és max 118 mm et tudott összemenni, az meg kevésnek találtam.
Mért már meg légyszíves a rugódnak a hosszát, meg az átmérõjét, kíváncsi vagyok h mekkora rugó van benne
Köszi
Üdv Gergõ
hétvégén ha lesz erõm, neki fogok állni, és lemérem neked, addig is legyen segítségedre egy kicsit ez a kép, errõl talán megsaccolhatod a hosszát! TestBike Fotó - Marzocchi DJ3! - #3 - kerékpár kép, fotó
tudom, közhely, de az erõ az utólagos szobatakarításhoz kell
#397
Posted 2011. April 01. - 06:58
Nekem azért kellett hosszabb rugó mivel ami nekem benne volt, fizikailag nem volt képes 130 mm et mozogni.
Össze húzattam egy rugóösszehúzóval, és max 118 mm et tudott összemenni, az meg kevésnek találtam.
Mért már meg légyszíves a rugódnak a hosszát, meg az átmérõjét, kíváncsi vagyok h mekkora rugó van benne
Köszi
Üdv Gergõ
#398
Posted 2011. March 31. - 23:55
Nekem a Drop-off om volt összehúzva mikor vettem 110 re, 130ról.
Megvettem szétszedtem, és a nyomórudak alsó részén volt két két darab mûanyag hézagoló. Én azt vettem ki, plusz kicseréltem a nagy rugót hosszabra, h ugye feszesen tartson.
Szerintem ami te írtál teljesen jó megoldás.
Hajrá
Üdv Gergõ
Köszi szépen a válaszod, már megyek is és csinálom (htévégén)!
Te, lehet, hogy azt a 2 mûanyag izét te meg akkor felhasználhatnád ,,rugótoldásra" ahelyett hogy hosszabb rugót vennél.
Mert nekem ezek a rugó felett voltak, és ezek feszítették elõ aazt, hogy a 130-ra kinyíló telóba ne pattanjon el, hanem feszesen maradjon, ne nyíljon ki teljesen.
amikor felrakom a kupakokat, ez a mûanyag karika alá megy közvetlenül és a rugó közé.
Egyébként szerintem vajpuha a mozgása, nem befolyásolja hogy most hosszabb rugó vagy ez.
üdv
#399
Posted 2011. March 31. - 21:17
Megvettem szétszedtem, és a nyomórudak alsó részén volt két két darab mûanyag hézagoló. Én azt vettem ki, plusz kicseréltem a nagy rugót hosszabra, h ugye feszesen tartson.
Szerintem ami te írtál teljesen jó megoldás.
Hajrá
Üdv Gergõ
#400
Posted 2011. March 31. - 14:03
Még nyáron szétszedtem, és láttam, hogy a 2 rugó felett - a két zárókupak alatt : 2 db 2cm magas mûanyag gyûrû lakik.
Kérdésem az lenne, hogyha ezt a 2 mûanyag bizét lehet-e a nyomórudra tenni, vagy oda mindenképpen csak nagyobb negatív rugó mehet?
A Bikemag 2005 január-februári számában Atom húzta össze az õ dj-jét, õ ott valami mûanyag alátétekkel hézagolta ki, és maradt a kis rugó is a nyomórúdon, ezért gondoltam, hogy mehetne a dolog.
Aki csinált már ilyet, szerintem érti, és könnyûszerrel válszol.
Küldök illusztrációt is:
ábra : Ezen a képen látható többek közt a 2 fekete mûanyag gyûrû, mely kb 2 cm magas:
TestBike Fotó - Marzocchi DJ3! - #17 - kerékpár kép, fotó
Köszönöm elõre is!