Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Marzocchi

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
2845 hozzászólás a témában

#381
VTX

VTX

    újonc

  • fórumtag
  • 4 hozzászólás
OK, kösz!
"If you want peace, prepare for war!"

#382
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc
mivel van benne rugó igy az összes levegõt kiengedheted belõle, asszem

fujni meg teleszkóppumpával lehet

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#383
VTX

VTX

    újonc

  • fórumtag
  • 4 hozzászólás
Van, van, persze, hogy van, de mivel tudom befújni a levegõt?
Na meg ha túl kemény, akkor hogyan engedek rajta?
"If you want peace, prepare for war!"

#384
Gege911

Gege911

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 647 hozzászólás
Hali

Nincsen véletlenül a becsúszok tetején egy egy darab szelep?
Mert ha igen akkor azon keresztül fújsz bele némi levegõt és azzal feltudod keményíteni

Heló!
Valaki gyorsba leírná, hogy hogyan kell drop-off triple telón keménységet állítani?



#385
VTX

VTX

    újonc

  • fórumtag
  • 4 hozzászólás
Heló!
Valaki gyorsba leírná, hogy hogyan kell drop-off triple telón keménységet állítani?

#386
Gege911

Gege911

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 647 hozzászólás
Hali


Szerintem félre érteted amit én írtam ( lehet h én sem fogalmaztam érthetõen). Én nem a porlehúzó és a szimmering között írtam h kell kenést biztosítani, hanem az alsó olajzáró szimmering két ajka között.
A porlehúzó illetve a szimmering között szerintem nem kell kenés. A porlehúzót max erre a célra gyártott ápoló anyaggal kell bekenni h ne öregedjen.

A perselyeket meg már kiszedtem, abban már jártas vagyok, megvan már hozzá a szerszám.
De akkor jól értelmeztem ugye a CRC oldalán h nekem akkor a 2003 mas Bomber, 32 es persely kell?

#387
Marzoccho

Marzoccho

    vendég

  • fórumtag
  • 25 hozzászólás
elvileg nem szabad a 2 szimmering között hagyni az olajat, mert ami kevés por bekerül a porlehúzón át, az szutymákot alkot az ott lévõ olajjal, és sérti a becsúszót (saját elmélet XD)

terémszetesen én is be szoktam kenni szilikonzsírral, de csak felületesen, inkább az olajzáró belsõ peremére kenek egy csomó Prep-M©-et.


sok sikert a perselycseréhez!

üdv


Hali

Ezt a szimmeringes kérdésedet nem nagyon értem!
A szimmering két ajka között mondod h tisztára kéne törölni?, Mert ha igen akkor az butaság, nem szabad!! Oda kifejezetten kell vmi kenõanyag, én pl erre a célra gyártott szilikon zsírt használok, és nem is öregednek el a szimmeringjeim.


Nekem is lenne egy kérdésem.
Szereztem egy Marzo Super T Pro lábat, 2003 mas kiadásút.
Viszont a perselyek gatyák benne. Néztem a CRC-én hozzá készletet, de nem vagyok biztos benne.
Marzocchi Bushing Kit | Buy Online | ChainReactionCycles.com

ÉS akkor nekem a 2003 mas bomber (32) kell ugye?


Köszi elõre is



#388
zsbacsi

zsbacsi

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 287 hozzászólás
ÓÓÓ, hogy nem szúrta ki a szemem :)
köszönöm!

#389
Gege911

Gege911

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 647 hozzászólás
Tenneco Marzocchi Suspension
Itt állítsd be h 2010, és ott lesz a telod egy kicsit lejjebb, csak nem tudtam megnézni pontosan mivel nem adtad meg h mekkorát moccan

Szevasztok!

2010es 44 TST2 villához honnan tudnék olajcseréhez infohoz jutni? Marzo honlapján nincs service manual. A hozzá adott leírásban meg sehol sincs benne, melyik szárba hány ml olaj kell.



#390
Mtbsrác

Mtbsrác

    vendég

  • fórumtag
  • 263 hozzászólás
Ezt a marzot lelehet ültetni valamennyire vagy felejtõs, mondjuk 150-160mm-re:
Tenneco Marzocchi Suspension - 2007 forks - 66 RV
Elvileg mind2 lábban rugó+csili van.

#391
zsbacsi

zsbacsi

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 287 hozzászólás
Szevasztok!

2010es 44 TST2 villához honnan tudnék olajcseréhez infohoz jutni? Marzo honlapján nincs service manual. A hozzá adott leírásban meg sehol sincs benne, melyik szárba hány ml olaj kell.

#392
megatron

megatron

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.694 hozzászólás
elvileg igen:)


erre ötlet? cseréltem olajat a villába 04' z150 fr eta,rakom vissza a csillapást, erre most nem lehet állítani?! mi van?! hozzá sem nyúltam..eh.
A dizájndrogtól lassacskán már minden spanom mizantróp
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra

#393
Gege911

Gege911

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 647 hozzászólás
Hali

Ezt a szimmeringes kérdésedet nem nagyon értem!
A szimmering két ajka között mondod h tisztára kéne törölni?, Mert ha igen akkor az butaság, nem szabad!! Oda kifejezetten kell vmi kenõanyag, én pl erre a célra gyártott szilikon zsírt használok, és nem is öregednek el a szimmeringjeim.


Nekem is lenne egy kérdésem.
Szereztem egy Marzo Super T Pro lábat, 2003 mas kiadásút.
Viszont a perselyek gatyák benne. Néztem a CRC-én hozzá készletet, de nem vagyok biztos benne.
Marzocchi Bushing Kit | Buy Online | ChainReactionCycles.com

ÉS akkor nekem a 2003 mas bomber (32) kell ugye?


Köszi elõre is

#394
Marzoccho

Marzoccho

    vendég

  • fórumtag
  • 25 hozzászólás
Igen, én is így gondoltam.
Viszont voltam olyan hebrencs, és szétszedtem, majd össze is tettem.
Pechem volt, mert a két mûanyag átesett (!) a negatív rugókon, és semmivel nem tudtam hírtelen helyettesíteni, pedig aztán ha valami, akkor az nálunk biztosan akad a gardróbba.
Vízcsõ akadt, de csak nagy átmérõvel, mûanyag alátét nem, esztergánk sem volt, pedig anyag az bõven hozzá.
Már majdnem azon voltam, hogy anyu fonaltartó karikáit teszem bele, ha jó lett volna, de fater megjegyezte, hogy az feloldódik az olajban, ami engem nem érdekelt volna, de pechemre az is nagy volt sajnos.
Nem vártam, összeraktam, majd jövõre, az olajcserénél megint szétkapom, lefojtom, nem akarom megint kivenni a szimmeringeket, mert a végén tönkreteszem. ( ugyanis az olajat ami a kiöntésnél a kettõ között marad, azt szárazra ki kellene törölni, hogy ne szutymákosodjon, nem?).



Köszönöm a tanácsotokat azért!

kép
TestBike Fotó - Marzo dj3! 130 to 110 fail! - #7 - kerékpár kép, fotó

ÜDv

#395
tld

tld

    vendég

  • fórumtag
  • 27 hozzászólás
Majdnem minden marzonál úgy van a dolog ahogy leírtad, valamint úgy kell összehúzni hogy a felsõ alátéteket, távtartókat berakod a nyomórúd feje alá, amikor visszateszed akkor méllyebbre fogja behúzni a becsúszókat a nyomórúd, mert relatíve rövidebbek lettek a távtartó miatt, a rugó teteje meg ugyanott lesz ahol a müanyag távtartó teteje volt amikor lecsavartad a felsõ kupakot. Ha így kicsit puha lenne, -mert megszûnt az elõfeszítés- akkor levegõráfújással -asszem azon a szérián még szelepes a kupak- tudod orvosolni, esetleg valahonnét szerzel egy vízvezetékcsövet, kívánt méretet levágod és a rugóra rápréselve gyorsan betekered a kupakot. :)

#396
Marzoccho

Marzoccho

    vendég

  • fórumtag
  • 25 hozzászólás

Hali

Nekem azért kellett hosszabb rugó mivel ami nekem benne volt, fizikailag nem volt képes 130 mm et mozogni.
Össze húzattam egy rugóösszehúzóval, és max 118 mm et tudott összemenni, az meg kevésnek találtam.

Mért már meg légyszíves a rugódnak a hosszát, meg az átmérõjét, kíváncsi vagyok h mekkora rugó van benne

Köszi

Üdv Gergõ




hétvégén ha lesz erõm, neki fogok állni, és lemérem neked, addig is legyen segítségedre egy kicsit ez a kép, errõl talán megsaccolhatod a hosszát! TestBike Fotó - Marzocchi DJ3! - #3 - kerékpár kép, fotó


tudom, közhely, de az erõ az utólagos szobatakarításhoz kell

#397
Gege911

Gege911

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 647 hozzászólás
Hali

Nekem azért kellett hosszabb rugó mivel ami nekem benne volt, fizikailag nem volt képes 130 mm et mozogni.
Össze húzattam egy rugóösszehúzóval, és max 118 mm et tudott összemenni, az meg kevésnek találtam.

Mért már meg légyszíves a rugódnak a hosszát, meg az átmérõjét, kíváncsi vagyok h mekkora rugó van benne

Köszi

Üdv Gergõ

#398
Marzoccho

Marzoccho

    vendég

  • fórumtag
  • 25 hozzászólás

Nekem a Drop-off om volt összehúzva mikor vettem 110 re, 130ról.
Megvettem szétszedtem, és a nyomórudak alsó részén volt két két darab mûanyag hézagoló. Én azt vettem ki, plusz kicseréltem a nagy rugót hosszabra, h ugye feszesen tartson.
Szerintem ami te írtál teljesen jó megoldás.
Hajrá :)

Üdv Gergõ



Köszi szépen a válaszod, már megyek is és csinálom (htévégén)!

Te, lehet, hogy azt a 2 mûanyag izét te meg akkor felhasználhatnád ,,rugótoldásra" ahelyett hogy hosszabb rugót vennél.
Mert nekem ezek a rugó felett voltak, és ezek feszítették elõ aazt, hogy a 130-ra kinyíló telóba ne pattanjon el, hanem feszesen maradjon, ne nyíljon ki teljesen.
amikor felrakom a kupakokat, ez a mûanyag karika alá megy közvetlenül és a rugó közé.
Egyébként szerintem vajpuha a mozgása, nem befolyásolja hogy most hosszabb rugó vagy ez.

üdv

#399
Gege911

Gege911

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 647 hozzászólás
Nekem a Drop-off om volt összehúzva mikor vettem 110 re, 130ról.
Megvettem szétszedtem, és a nyomórudak alsó részén volt két két darab mûanyag hézagoló. Én azt vettem ki, plusz kicseréltem a nagy rugót hosszabra, h ugye feszesen tartson.
Szerintem ami te írtál teljesen jó megoldás.
Hajrá :)

Üdv Gergõ

#400
Marzoccho

Marzoccho

    vendég

  • fórumtag
  • 25 hozzászólás
sziasztok! a telóm, egy 2004-es dj3 útját szeretném összehúzni. 130-on van most, és legalább 2cm-t vennék vissza a következõ módon.

Még nyáron szétszedtem, és láttam, hogy a 2 rugó felett - a két zárókupak alatt : 2 db 2cm magas mûanyag gyûrû lakik.
Kérdésem az lenne, hogyha ezt a 2 mûanyag bizét lehet-e a nyomórudra tenni, vagy oda mindenképpen csak nagyobb negatív rugó mehet?

A Bikemag 2005 január-februári számában Atom húzta össze az õ dj-jét, õ ott valami mûanyag alátétekkel hézagolta ki, és maradt a kis rugó is a nyomórúdon, ezért gondoltam, hogy mehetne a dolog.
Aki csinált már ilyet, szerintem érti, és könnyûszerrel válszol.

Küldök illusztrációt is:

ábra : Ezen a képen látható többek közt a 2 fekete mûanyag gyûrû, mely kb 2 cm magas:

TestBike Fotó - Marzocchi DJ3! - #17 - kerékpár kép, fotó


Köszönöm elõre is!