Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
#2761
Posted 2006. May 05. - 15:48
A Problemam, hogy 4 napja a levegö kamraban (jobb) ellenörisztem a nyomast es veletlenül kb. 5 barra felfujtam. Amikor kieresztettem belöle a levegöt, akkor olaj is jött ki. Kieresztettem teljesen a levegöt majd ujra felfujtam es amikor 2x kieresztettem akkoris olyan "ködös" olajos volt a levegö ami a kamrabol jött. Egy nagyob tura közben semmit nemvettem eszre szoval minden o.k. Szerintetek mi itt a hiba? Atb@sztam valamit amikor 5 Barat nyomtam vele, vagy mi?
Kösz Üdv a feketeerdöböl
#2762
Posted 2006. May 03. - 15:04
#2763
Posted 2006. May 02. - 21:52
Mi a véleményetek a DropOffCompról?
Régiekrõl hallottam olyan híreket, h törnek, meg hogy nem mozognak túl jól/szépen. Ez igaz?
Tárcsaféket hogy bírja?
#2764
Posted 2006. April 29. - 21:30
#2765
Posted 2006. April 28. - 20:02
Fontos, hogy a rider súlyához legyen belõve az olajszint, ellenkezõ esetben nem mozogja ki a teljes útját, vagy lekoppan a villa.
#2766
Posted 2006. April 27. - 15:31
ssv-t abban veszed észre, hogy szörcsög meg nem olyan gyorsan jön vissza, ahogy lenyomtad, hanem lassabban.
bekopni random idõ alatt kopik be, de nem kell neki sok.
Aha :- Hát szörcsög, az biztos... De tényleg ennyi?
Én aszittem, valami olyasmi, hogy nagyobb hatásra jobban reagál, több lukon megy az olaj, ilyesmik...
#2767
Posted 2006. April 27. - 09:31
bekopni random idõ alatt kopik be, de nem kell neki sok.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2768
Posted 2006. April 27. - 08:45
Múltkor kérdeztem már ezzel kapcsolatban, azóta sincs még beszerelve a villa, remélem a napokban sikerül összerakni a gépet...
Kérdésem, hogy mit jelent a gyakorlatban ez az SSV, sebességérzékeny szelep, hogy mûködik, miben fogom észrevenni?
A másik, hogy mennyi idõ, hány km, míg bekopik egy villa?
Sosem volt még komolyabb új villám :-) illetve ami volt (RST Gamma El) az az elején már vajul mozgott, gondolom, mert gyenge szimm., rugó-elasztomer és jól meg volt zsírozva...
#2769
Posted 2006. April 26. - 18:21
#2770
Posted 2006. April 26. - 09:16
A VF/RC-k mûködése tényleg csúcs, bár egy picit nekem túl progresszívek, ill. az új vázamba (GT DHI) kicsit talán nagy is. Durva lefeléken viszont meghálálja a méretét!
#2771
Posted 2006. April 26. - 07:42
#2772
Posted 2006. April 26. - 00:36
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2773
Posted 2006. April 25. - 23:03
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#2774
Posted 2006. April 25. - 22:23
Tudna nekem valaki segíteni, hogy hogyan kell egy Marzocchi 888 RC 2005-öst vissza rakni 170mm útra?
Köszi
#2775
Posted 2006. April 25. - 21:20
ezt nyilván nem mozogja ki,csak mikor akkora erõhatás éri(nagyot ugrassz,vagy ha úgy van belõve hosszú nagyköves szakaszon)
sok mindent nem tdsz állítani
levegõt tudsz belefújni,vagy az olaj viszkozitásával (W) és menyiségével tudsz variálni
de ajánlom a marzo honlapját
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#2776
vendég_gunit_*
Posted 2006. April 22. - 20:23
Vettem egy marzo drop off triplet('04-es)namost mivel még ebben rohadtul zöldfülü vagyok megtudná valaki mondani hogy hogy tudok a rugóútom állítani,még azt se tom hogy gyakorlatilag mit tud a teló,csak 10 centi körül mozog max. namost annyit tok hogy 17 centire is képes, ezt hogy tudnám elérni valami szelepszerû cucc van a villa tetején,itt ki kell engedni a levegõt?És a csillapítás is érdekelne,hogy kell állítani....A kézikönyvbe meg nem tom, de errõl nem írt semmit.Elõre is kösz a segítséget...esetleg ide is írhattok:tamas321@freemail.hu
#2777
Posted 2006. April 22. - 17:56
Na akkor most a 20e-s kérdés :2006-os boxxer team vagy VF2?
VF2. (tavalyi RC )
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#2778
Posted 2006. April 22. - 09:30
a VF2 tuti, hogy nagyon fasza.
a boxxert még nem sokan próbálták itthon, de én is nagyon kiváncsi lennék rá, hogy mûkszik az MCD benne, meg hogy mennyire figyeltek a minõségre a siralmas '03, '04, '05 -ös évjáratok után.
#2779
Posted 2006. April 22. - 09:16
Na akkor most a 20e-s kérdés :2006-os boxxer team vagy VF2?
#2780
Posted 2006. April 21. - 23:06
miii?
cicamica acélváll?
egyébként a VF2-rõl volt szó, aminek a nyaka is alu
oh tényleg, szánom bánom.
akkor nem nehéz csak jobb az rc;)