Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
#2701
Írta 2006. június 08. - 11:43
#2702
Írta 2006. június 08. - 10:54
Ezért is hívják Open Bath-nak ezt a rendszert!
#2703
Írta 2006. június 08. - 09:51
Abban látom a problémát, hogy ott lefolyik-e az olaj az alsó részbe rendesen.
Merthogy elkvileg elvileg annak ott kell lennie a nyomórúd alatt, a rugó/levegõ alatti térben, a lábak aljában nem?
Lefolyik?
#2704
Írta 2006. június 08. - 08:20
Még egy dolog jutott eszembe, mert logikailag nem tudom hova tenni.
Olajcsere esetén az olajat hol kell beleönteni?
A lábba, még mielõtt visszarakom a becsúszót, vagy már a becsúszóba, mielõtt visszateszem a szelepet?
célszerû felülrõ beletölteni, mert ott könnyebben beletalálsz a likba
asszem 21-es kulccsal ki lehet csavarni a tetején azt a csavart, amiben a szelep van, és akkor még könnyebben bele lehet tölteni.
bár, ha alul folyatod ki, akkor ott is betöltheted, csak kicsit macerásnak tûnik nekem úgy
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2705
Írta 2006. június 08. - 06:22
Olajcsere esetén az olajat hol kell beleönteni?
A lábba, még mielõtt visszarakom a becsúszót, vagy már a becsúszóba, mielõtt visszateszem a szelepet?
#2706
Írta 2006. június 07. - 23:53
Olvasgattam a Marzo honlapját és aszerint elvileg a 105-ös Mx-et lehet 120-asra növelni. Gondolom, valami kis távtartó biszbaszt kell a nyomórúd alól kiszedni. Jól gondolom? Csinált már valaki ilyet?
A másik, hogy ha annak a helyére egy kis rugót tennék, akkor az használható negatív rugóként, lehetséges amirõl agyalok? Vagy ilyen gyárilag is van benne?
Három az igazság:
Létezik, hogy gyárilag nagyon kevésolaj van a villában, és azért nem mozog jól, illetve amit mozog azt akadozva, kattogva (nem recsegve :-), mert nem kap megfelelõ kenést?
Köszi...
#2707
Írta 2006. június 06. - 22:02
Vagy nem a "szintedhez" illõ villád van, vagy pedig abszólut felesleges könnyítéseken gondolkodnod szvsz...
nincs ilyen villám
csak gondolkodom egy könyû, kisméretû 16-17"os vázra épített XC bringa építésén.
jól jöhet még, nekem is bohóckodni, amit ott merek hagyni mindenütt, meg apámnak se kéne a tescos brinyóval csúfoskodnia.
és mivel ez erõs villának tûnik erre gondoltam. apróban már 15ért lehet kapni. csak a súlyával van bajom, egy 1,5 kilós villa lenne a megoldás, csak ugye az meg drága.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2708
Írta 2006. június 06. - 21:53
Egy Marzocchi MZ Comp telót hogyan lehetne kikönnyíteni?
ha például megszabadítanám legalább az egyik rugójától (s levegõs lenne) azzal mennyi súlyt lehetne nyerni?
Vagy nem a "szintedhez" illõ villád van, vagy pedig abszólut felesleges könnyítéseken gondolkodnod szvsz...
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#2709
Írta 2006. június 06. - 21:47
ha például megszabadítanám legalább az egyik rugójától (s levegõs lenne) azzal mennyi súlyt lehetne nyerni?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2710
Írta 2006. június 06. - 20:29
#2711
Írta 2006. június 06. - 09:36
motorex,castrol,valvoline
viszkozitásra figyelj!!
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#2712
Írta 2006. június 05. - 21:40
de a szelepek egy nagy alu csavarban vannak
Oké, értem. Az ilyen csõkulcsos móka akkor.
Olajat, milyet ajánlotok? Motorkerékpárokhoz való telóolaj jó, vagy valami nagyon spec lötty kell?
#2713
Írta 2006. június 05. - 21:20
#2714
Írta 2006. június 05. - 19:41
Azt hittem, bonyolultabb ennél.
Mondjuk ott még van egy fehér folt, hogy lecsavarom a kupakokat, mert ott a szelepek vannak. Azt kell még kicsavarnom valahogy?
#2715
Írta 2006. június 05. - 12:22
ettõl még marad benne, de innen egyszerû a dolog: alul kicsavarod a nyomórudat tartó csavart, és széthúzod a villát, ekkor alul fog még olaj kijönni belõle, egybõl azután, hogy a nyomórúd csavarját elveszed a láb aljától.
aztán a csillapitásban is marad kevés olaj, azt én mindig rongyba teszem, abba szépen kicsöpögi magát.
és az egészet egy nagy kartonlapon csinálom, az a biztos.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2716
Írta 2006. június 05. - 07:40
Valaki, aki vágja a témát, lenne olyan kedves és kisegítene egy tanáccsal, hogy magam hogy tudom szétszedni, olajat csarélni benne és összerakni az Mx Comp-ot úgy, hogy ne legyen az isten is olajos? :-)
#2717
Írta 2006. június 03. - 22:03
#2718
Írta 2006. június 03. - 21:04
#2719
Írta 2006. június 03. - 21:00
#2720
Írta 2006. június 03. - 20:16
Szemezek a Marzo Drop-Offal. Ez a teló ha jól tudom levegõráfújásos. A kérdésem az lenne, hogy mivel az utóbbi idõben (4év) nem bicajoztam és eléggé elszaladt velem a ló (95 kg), jelent-e ez valami problémát a levegõs rendszer miatt, vagy sem?