szerintem koncentrálódás zajlik pesten.
és ez szigorúan a magánvéleményem, de lesznek még "áldozatai" annak, ha valaki nem akar, vagy nem tud átállni a változó fogyasztói igényekre.
a piac egyre nagyobb számban veszi fel a trekkingeket, vagy azokat a kerékpárokat, amelyek alkalmasak pl munkábajárásra. ezt már azok az emberek veszik meg, akik nem sporteszközt, hanem kerékpárt mint mindennapi használati eszközt vásárolnak. és ezek az emberek egy szép, tágas boltba szeretnének bemenni, ahol az eladók kedvesek, hozzáértõek, és van választék. (ugy értem 2-3 max 4 márka teljes modellpalettája) nem egy garázsba, ahol van "rendelésre" minden.
hogy a factor miért zárt be, annak persze más okai vannak.
Hiába a nagy szép üzlet, ha az eladók elbarmolják az egészet és nem törõdnek a vevõvel! (récsei ride-bike)
Kétszer volt velük dolgom, mindkétszer undorító eladói viselkedés volt tõlük tapasztalható, ez az igazán vevõriasztás! Az, aki magára nem igényes ilyen dolgokban, az valóban a csilli-vili nagy üzletbe megy, mert ott mutogathatja, hogy meyire tele van zsével. A kis boltok, sokkal vevõcentrikusabbak, mert õk tudják, hogy belõlünk élnek...