Jelentkezz be Regisztrálj
Vélemények a bringaboltokról #2.
#1
Posted 2010. July 04. - 13:17
#2
Posted 2010. July 04. - 13:11
#3
Posted 2010. July 04. - 13:08
ridebike üzletek
csörögj oda szerintem.
#4
Posted 2010. July 04. - 13:01
Nem tudom ide kell-e írni, de van a Pedaloman-en kívül más bringabolt Budapesten, ami nyitva van Vasárnap?
Köszi.
#5
Posted 2010. April 03. - 13:21
Végülis, legfeljebb kiszedik. Az elsõ a Fülöp volt, a második a Bringaland (még nem jártam náluk, de ez alapján biztosan fogok), a harmadik az Allez. Tanulságos gyorsteszt volt mindenesetre a kereskedõk hozzáállásáról.
a Fülöp pedig jó hely, csak inkább hagyományos, közlekedésre vett bicókra vannak berendezkedve. árukészletük egyszerû és nem túl nagy.
ellenben nagyon jól tud szerelni az ottani srác, leginkább ezért éri meg lejárni.
a rendelésrõl: nekem a múltkor készségesen felajánlották, hogy szereznek 16T Dictát, csak sajnos a forgalmazónál se volt.
#6
Posted 2009. October 08. - 23:26
Van Veszprémben egy bicaj bolt,ahol (fõleg régen) elég sokat vásároltam már.Az utóbbi idõben,ha kértem valamit,hogy hozzanak meg,és erre elõbb egy árat is szerettem volna tudni,soha nem azt az árat mondta a bolt tulaja,mint amennyiért végül megkaptam a terméket.(Azt talán nem kell mondani,nem kevesebbet fizettem,mint amire elõzetesen számítottam.)
Nem értem,mire jó ez.Vagy valóban nem tudja mennyi lesz a fogyasztói ára,amikor a számítógépben elõkeresi a terméket?Nem nagy pénzekrõl van szó,egy két ezer,amennyivel többet kell fizetni,de idegesítõ,hogy egy vonalkód leolvasóval mûködõ üzletben ez így megy.Pl ez az egyik,ami miatt egyre többet rendelek netrõl cuccokat.Pedig jobb "érzés" bemenni egy boltba,ahol lehet nézelõdni,beszélgetni stb.Vagyis jobb volt....
Elsõre nem értettem, miért háborodsz fel azon, hogy kevesebbet kell fizetned, de aztán elolvastam mégegyszer a mondatot.
#7
Posted 2009. October 08. - 23:14
Nem értem,mire jó ez.Vagy valóban nem tudja mennyi lesz a fogyasztói ára,amikor a számítógépben elõkeresi a terméket?Nem nagy pénzekrõl van szó,egy két ezer,amennyivel többet kell fizetni,de idegesítõ,hogy egy vonalkód leolvasóval mûködõ üzletben ez így megy.Pl ez az egyik,ami miatt egyre többet rendelek netrõl cuccokat.Pedig jobb "érzés" bemenni egy boltba,ahol lehet nézelõdni,beszélgetni stb.Vagyis jobb volt....
#8
Posted 2009. September 09. - 12:39
A szegedi Canga Kerékpárbolt gyakorlattal rendelkezõ profi bicikliszerelõ-eladót azonnali kezdéssel felvenne.
06-70-2462996
http://www.cangakerekpar.hu
Ha tudtok valakit akit érdekelne, mindenképp szóljatok, köszi
3 helynél többre már ne rakd be ha lehet!
#9
Posted 2009. September 09. - 12:12
06-70-2462996
http://www.cangakerekpar.hu
Ha tudtok valakit akit érdekelne, mindenképp szóljatok, köszi
#10
Posted 2009. September 06. - 16:43
Az a vicces, hogy amikor az Albacomp lett az MSI hazai garanciális szervize, az azért történt, mert a korábbi, ezt a feladatot végzõ cég felmondta a szerzõdést az MSI-vel, ugyanis a gyártó még az elégséges alkatrész utánpótlás biztosítására sem volt képes. Akkor még ezen a területen dolgoztam, hozzám tartozott cégünk garanciális területe, és így én is megkaptam a cég körlevelét, melyben tájékoztatták partnereiket, sõt utána volt alkalmam személyesen is tájékozódni náluk a történtekrõl.nem tudom a részleteket, de nem cseréltek egy akku hibás msi-t
valamire hivatkoztak, és nyaljunk sót.
vettek helyette egy másikat
Mondom mindezeket úgy, hogy már negyedik éve használom ugyan azt az MSI notebookot meghibásodás nélkül.
#11
Posted 2009. September 06. - 16:36
nem tudom a részleteket, de nem cseréltek egy akku hibás msi-tEnnél valami konkrétabbat?
valamire hivatkoztak, és nyaljunk sót.
vettek helyette egy másikat
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12
Posted 2009. September 06. - 08:08
#13
Posted 2009. September 05. - 22:29
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#14
Posted 2009. September 04. - 21:35
msi. igazából mind rábaszás, amelyiknek az albacomppal van garanciás szerzõdése.OFF; milyen márka volt a laptop? Nálunk megfordult már Dell, Fujitsu és Acer is, minddel volt garis probléma (na jó, a Dellnél 3 év után felmerülõ gikszer a hétköznapi értelemben nem volt "garis", de ettõl még az elintézése igen) és elsõrangú volt, ahogy ezeket kezelték.
#15
Posted 2009. September 04. - 16:31
Sziasztok!
Hajtány nevû boltról van valakinek tapasztalata?
Jó messze van..
Vettem ott egy ülést, segítõkészek voltak. Semmi extra.
#16
Posted 2009. September 04. - 10:07
#17
Posted 2009. September 04. - 00:48
nézd, az a baj, hogy találkoztam már sajnos több helyen azzal, hogy ha olyan blokkot kapsz, amin csak az összeg szerepel, akkor nem fogadják el a reklamációt, mondván, hogy az adott (problémás) cuccot vehetted máshol is. ezt így elõttem mondták a srácnak, pislogtam egy nagyonértelmeset és jöttem is ki.Ez így nem igaz.... Sem a bingaiparban, sem máshol.
Túl dramatizálni azért nem kell. Az hogy a Biker így mûködik, az még nem ír le mindenki mást!
tudnék mesélni cifra dolgokat garanciális ügyintézés tekintetében sonyericsson-nal volt nagyon csúf eset, illetve egy dvd-íróval. laptopot graiztani se volt egyszerû eset.
bringás tekintetben a biker mellõl ki nem hagyd a malit.
#18
Posted 2009. September 03. - 10:39
Magyarországon a garanciás ügyek intézése nem hogy kívánnivalót hagy maga után, hanem egyszerûen leginkább nincs
Ez így nem igaz.... Sem a bingaiparban, sem máshol.
Túl dramatizálni azért nem kell. Az hogy a Biker így mûködik, az még nem ír le mindenki mást!
#19
Posted 2009. September 03. - 09:46
Hajtány nevû boltról van valakinek tapasztalata?
#20
Posted 2009. August 27. - 23:34
ezt egyszer eljátszották egy lyrikkel/domainnel, nem tudom már, a lényeg, hogy annyi ideig baszakodtak, hogy már a boltnak égett az arca és inkább saját kontóra kicserélte...Pár napra rá jött az üzletbe az üzletkötõ, ecsetelem neki a problémát:
"Jah hogy szétszedted? Akkor nincs gari"
Meg különben is külföldi villára nincs gari.
Ekkor kezdett elgurulni a gyógyszerem. Ecseteltem neki, hogy itthon vett villa és mondtam neki a "szériahibát" amirõl Õ , mint forgalmazó még nem kapott infót.
De semmi gond vigyem be a villát oda ahol vettem számlával és majd 3- 6 hónap múlva megoldják
Magyarországon a garanciás ügyek intézése nem hogy kívánnivalót hagy maga után, hanem egyszerûen leginkább nincs