Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#16621
Írta 2006. december 07. - 18:10
#16622
Írta 2006. december 07. - 18:01
#16623
Írta 2006. december 07. - 17:47
másrészt én is azt mondom, hogy nem száguldozzon mindenki. Mást mondanék, ha 3-4sávos autópályák lennének Akkor talán lehetne egy picit gyorssabb a dolog...de CSAk az autópályán. Autóúton betartom a szabályokat (ha nagyon kevesen vannak akkor is csak kicsivel lépem túl), autópályán a 150-160 meg még jó..gyors is és nem is (annyira) veszélyes. A sebesség-látómezõbeszûkülés deriváltfüggvénye meg emelkedõ, és 180 felé már csak az eredeti látómezõd 30-40%át látod.......
De sajna túl sok ember van mo.n akinek a 90/130 is túl gyors, nem neki való.
Jha meg még egy ötlet, egy hasonló beszélgetés során született. Elég ez a 2x2 sáv, 130as limit, szigorú 150es trafipaxokkal. De lenne mellette/közötte, elválasztva egymástól és a másik pályától 1-1 sáv (plusz leálló), ahova külön vezetéstechnikai képesítéssel és mûszaki engedéllyel lehetne behajtani, és nem lenne korlát, csak követési távolságban, amit elektromos figylõk néznének mint az alpokalagutakban.
Tudom, kicsit idealista ötlet, meg eszméleten drága.
Jah és a pénz nagy része arra fog menni, hogy:
1.kifizessék ezeket a traffipaxokat
2.új szerkót vegyenek a rohamosoknak, és mutogassák, hogy végre van pénz ezekre
Linkelõbõl: PÉLDA (sajnos)
Erõs idegzetüeknek és gyorshajtani szeretõknek:
http://langlovagok.h...dudarlada.shtml
#16624
Írta 2006. december 07. - 17:46
Németországban ha a polgármesteri hivatal kihelyez egy traffit a befolyó pénz egy része helyben marad! Ezt miért nem lehet nálunk is?
A másik ami dühít a kisteherautók 80km/h korlátozása autópályán. A mozgó trafik java része csak erre megy. Ki tud végigmenni egy mai kisbusszal 80-al a pályán? Én nem! 100 alatt életveszélyes, simán elalszom! Ha levizsgáztatnám személyautónak mehetnék 130-al ugyanezzel az autóval. Bezzeg az osztrákoknál mehetek 130-al, a németeknél meg már mentem 170 felett is SZABÁLYOSAN. Ehh dehát ez Magyarország
#16625
Írta 2006. december 07. - 17:09
ez pedig ha jol emlekszem infraval kuld.
de ez nem bizti.
utana kene jobban olvasni
mesz 200-al epp tolsz lefele egy porsche carrera vmit amikor eszedbe jut, hogy nezdma itt van a trafi vhol lassitasz integetsz ezt megusztad go tovabb
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#16626
Írta 2006. december 07. - 16:43
#16627
Írta 2006. december 07. - 16:36
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#16628
Írta 2006. december 07. - 15:36
#16629
Írta 2006. december 07. - 15:35
ebbõl megélne a rendõrség. asszem
A rendörség által kiszabott bírságok a központi költségvetésbe folynak be (el)...
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#16630
Írta 2006. december 07. - 15:27
4 sávos, kerékpársávval a szélén. utána mindkét oldalon árok, majd utána járda.
itt végig lehetne 70-es tábla, ha a kerékpárutat levennék (sárga csikkal jelezve) mert ilyen széles uton 50-el haladni egy mai közép/felsõkategóriás autóval inkább "cammogás"-nak tûnik....
amugy volt egy haverom, "jugó-jani" tam biztos röhög ha a nevet látja.
volt egy szakadt micuja, és mindenütt 80-nal ment városban, faluban, autópályán, emelkedõn, kanyarban, mindenütt
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16631
Írta 2006. december 07. - 15:25
najó, ez egy normális (!), szabálykövetõ társadalomban jogosan bosszanthatná a törvénytisztelõ polgárt.... de itt egyelõre ütni kell a barmát és a nyakára lépninem, nem vagyok olyan. amúgy eddigis folyton fent voltak a pályán a guruló trafik, és fotóztak, így eddigis csak ésszel lehetett haladni.
csak valahogy nem a km órát szeretném figyelni folyamatosan mikor rajta megyek. túllépni sokkal nem tudom, nem is szeretném, ez olyan mintha egy boltban folyton egy biztonsági menne mögötted. ha nem lopsz csak frusztrál, ha viszont igen, akkor viszont jogos.
#16632
Írta 2006. december 07. - 15:24
Konkrétan:Azért, hogy a Schladming-Debrecen utat megtegyem egy tank (40L) benzinbõl:-P
Én általában mindenhol betartom a megengedett tempó+10%-ot. Mennyit nyerek egy Bp-Debrecen távon, ha kockáztatok? 10 percet-15-öt? Na és...de legalább odaérek. Nem egy olyan helyzet volt a 4-esen, hogy ha én is túllépem a megengedettet, akkor a szembõl elõzõ barom rajtam vesz féktávot.. Ha meg nyaralni megyek külföldre, akkor a tájat is figyelem, és ezért nem megyek 140 fölött...szerintem...felõlem be lehetne kamerázni az egész országot...nem ártana a sok lámának.
Székesfehérvár-Budapest-Füzesabony-Debrecen útvonal
(autópálya-város-autópálya-közút-falvakkal cifrázva)
leggyorsabb utam (_soha_többé_ilyet_):
2 óra 40 perc (éjszaka, 2004. nyarán, egyedül, üres csomagtérrel)
átlagfogyasztás: 10.5 liter benzin (kikapcsolt légkondícionálóval)
...és így szoktam megjárni (a péntek délután odafelé idõmérés Budapest miatt értelmetlen...):
3 óra 30 perc (vasárnap este visszafelé, két személy, sok csomag)
átlagfogyasztás: 7.0 liter benzin (végig bekapcsolt klíma mellett)
Szóval gyorshajtok - néha - én is, de ezt mások veszélyeztetése nélkül teszem. Lakott területen belül pedig mindig szigorúan 55-60 km/h.
#16633
Írta 2006. december 07. - 15:23
ami autó eddig nekünk volt (mind 1100 és 1400 ccm közt) azzal minddel elég volt a 140-150-es tempó. csak figyelni kell rendszeresen a tükröt, hogy ha jönnek, el tudd engedni anélkül, hogy eszébejutna villogni.
igy egész normálisan lehet jönni pályán.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16634
Írta 2006. december 07. - 15:12
arra lennék kiváncsi hova fog befolyni ez a pénz.
#16635
Írta 2006. december 07. - 15:08
Azért, hogy a Schladming-Debrecen utat megtegyem egy tank (40L) benzinbõl:-Pminek vettél csigazabáló kocsit?
Én általában mindenhol betartom a megengedett tempó+10%-ot. Mennyit nyerek egy Bp-Debrecen távon, ha kockáztatok? 10 percet-15-öt? Na és...de legalább odaérek. Nem egy olyan helyzet volt a 4-esen, hogy ha én is túllépem a megengedettet, akkor a szembõl elõzõ barom rajtam vesz féktávot.. Ha meg nyaralni megyek külföldre, akkor a tájat is figyelem, és ezért nem megyek 140 fölött...szerintem...felõlem be lehetne kamerázni az egész országot...nem ártana a sok lámának.
#16636
Írta 2006. december 07. - 15:04
Ha 150 km/h-val gyalulsz Pestrõl Tatabányáig vagy 200 km/h-val: szerintem már nem nagy különbség.
(Ha pedig olyan tárgyalásra "sietsz", ami adott esetben milliókat hozhat neked: indulj idõben.)
http://beol.hu/index...cikk&cikk=55019 - érdemes a hozzászólások között is mazsolázni...
#16637
Írta 2006. december 07. - 15:00
csak valahogy nem a km órát szeretném figyelni folyamatosan mikor rajta megyek. túllépni sokkal nem tudom, nem is szeretném, ez olyan mintha egy boltban folyton egy biztonsági menne mögötted. ha nem lopsz csak frusztrál, ha viszont igen, akkor viszont jogos.
#16638
Írta 2006. december 07. - 14:55
Akkor te is az a fajta autós vagy aki tõlem várja, hogy egy agresszív elõzés után gyártsak neki helyet magam elõtt, hogy vissza tudjon térni...?ebbõl megélne a rendõrség. asszem
remélem viszont nem lesz több ilyen, legalábbis az m7-en nem.
(Ja te vissza sem térsz a másik sávból...)
#16639
Írta 2006. december 07. - 14:49
(persze normális körülmények között)
ez a 35e*30e viszont 1 milliárd forint, mindez 3 hét alatt?
nem kevés...
#16640
Írta 2006. december 07. - 14:47
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->