Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#16281
Írta 2007. január 17. - 13:26
Ugyis le kell ugranom a garazsba, megnezem mennyit mutat az ora
Megneztem, 43e km
I`m as fast as nobody!
#16282
Írta 2007. január 17. - 13:25
En inkabb egy Golf IV -et vennek ezek helyett.
A mienk mar kb. 6 eves, eddig semmi gondja nem volt, most kellett akkut cserelni, ennyi.
és mennyit tett bele anyu? 30 ezret?
#16283
Írta 2007. január 17. - 13:24
#16284
Írta 2007. január 17. - 13:19
#16285
Írta 2007. január 17. - 13:15
#16286
Írta 2007. január 17. - 13:13
A mienk mar kb. 6 eves, eddig semmi gondja nem volt, most kellett akkut cserelni, ennyi.
Haver epp most akarja eladni a Rover -jet.
Rover 75, 2000-2001 -es ( nem emlekszem melyik ), 2L -es V6 -os benzines ( Honda gyartmanyu motor ), manualis valto, Chrome felszereltseg.
Na kozben megtalaltam.
http://www.hasznalta...creenwidth=1024
I`m as fast as nobody!
#16287
Írta 2007. január 17. - 12:22
1.4 vvti-hez 97 paci társul, legalábbis 2001-ben annyit adtak hozzá. nagyon pöpec kis masina. annyi kilométerrel meg még újszaga van. legalábbis itthon az van...
apróságokon kívül még nem kellett költeni rá...
megbízható, jól megy, viszonylag jó a fogyasztása is. 6,2ben megállt, amikor családdal mentünk. ha egyedül, akkor 7+
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#16288
Írta 2007. január 17. - 11:59
ööö 1.4-es uj megane vagy 1.4vvti corolla?
mindkettõ 3 évesen 50-70 ekm
Corolla!
De szerintem az drágább átlag 5-7 kilóval! De még akkor is megéri
#16289
Írta 2007. január 17. - 11:55
Az mit jelent?[/quote]
Az enyémhez 3 kerékszett van! Ha beállíttatom az egyikhez, és felteszek egy másikat (3 külömbözõ méret), már nem jó a kormányközép. Sajnos az összekötõhöz nem sok köze van a dolognak. Opel Astra betegség, mint ahogy az is, hogy a kuplung pedál teljesen marharépán tud állni! Ha új benne a kuplung, akkor 2-3 cm-el feljebb, mint a fék, gáz. Ha kopik, akkor lehet állítani, és fokozatosan süllyed vissza. Addig jó, amíg 1 síkba nem kerül a 3 pedál. Ha a kuplung lejjebb van a többinél, akkor az halott és lassan ki kell cserélni!
#16290
Írta 2007. január 17. - 09:22
A kormányokban az a jó, hogy egy csavar fogja középen, és ezer kis fog van a kapcsolaton. lényegében bármilyen szögben fel tudom rakni a rúdra:)
#16291
Írta 2007. január 17. - 09:19
mindkettõ 3 évesen 50-70 ekm
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16292
Írta 2007. január 16. - 23:50
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#16293
Írta 2007. január 16. - 23:30
sz@rul felrakott kormany
szvsz ennyi
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#16294
Írta 2007. január 16. - 23:25
Nekem '93-as 1.7D Caravanom van és természetesen visszaugrik a kar. De ez lesz a legkisebb bajod, inkább a rohadásra figyelj, mint tudjuk "opel sose kop el, csak elrohad". Ha kereskedésbõl veszed a futott km simán lehet a duplája az óra állásának (vagy kb. bármennyi), ha tudsz vigyél magaddal autószerelõ ismerõst aki jobban át tudja nézni felemelés nélkül is, hogy kb. milyen állapotban van.
Benéztem a kocsi alá is és a sárvédõket is megnéztem.
Mindegyik tökéletes állapotban van.
Ilyen árban kissé jobban leharcolt gépek szoktak lenni több extrával.
Ennek a gépnek semmi extrája nincs,de az állapota kitûnõ.
(Se központi zár, se szervo, se klíma)
Hozzáértõ szem se talált hibát benne.
Viszont egy másiknak kissé ferdén áll a kormánya egyenes kerékállásnál.
Az mit jelent?
#16295
Írta 2007. január 16. - 23:10
kripton tulkepp olyan, mint a halogen vagyis sargas/feheres
xenon azaz femhalogen pedig jah kekes feheres
de valtozik is a fenye es van sargas resze is
de alapvetoen kek
ha jon szembe auto es nagyon valtozik a lampa szine /ahogy bologat az uton/ az femhalogen.
Lámpákoz közepesen értek, kémiához annál inkább:
Képlet eccerû. A fényskála más mint a színskála. vörös->narancs->sárga->fehér->kék->lila->UV. Minél nagyobb az atom (minél lejjebb van a perrendszerben) annál nagyobb a gerjesztés által cserélõdõ így kibocsájtott elektronok energiája -> megy felfele a skálán a színe. A fémgõzösöknél más a játék egy kicsit, de azok többnyire a kék/lila színskálán vannak. A halogén lámpák meg annyiban különböznek a normál lámpáktól, hogy az izzószál magasabb hõmérsékleten izzik mint a hagyományos vákuumban, a halogén (Br vagy I) gáz szinte csak UVt bocsájt ki.
#16296
Írta 2007. január 16. - 20:38
Az alap, az, hogy elviszem egy független szervízbe, állapotfelmérésre.
Azt a plussz 10est meg majd lealkudod amibe kerül, de jobb biztosra menni.
Ha meg nem megy bele, akkor viszlát.
Kuplung passz. A Vw-ékban hasonló váltó van mint a balázsé X-track.
Jah és az olasz autó rohad hahaha.
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#16297
Írta 2007. január 16. - 20:18
lol
ennyit sza_ozni.
kövér gázzal kitolta volna az elejét simán
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#16298
Írta 2007. január 16. - 20:09
xenon azaz femhalogen pedig jah kekes feheres
de valtozik is a fenye es van sargas resze is
de alapvetoen kek
ha jon szembe auto es nagyon valtozik a lampa szine /ahogy bologat az uton/ az femhalogen.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#16299
Írta 2007. január 16. - 19:45
hogy a kryptonnak mi, azt superman tuti tudja..