Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
Indította
lor
, 2006. január 12. 04:15
#16241
Írta 2007. január 18. - 11:06
azt azér elképzelem mennyi ember lenne az utcán abból a 300 ezerbõl a januári -18-ban (mert annyi is lehet simán), sztem a fele még nem is látott olyat.
#16242
Írta 2007. január 18. - 09:43
A Tour de Frace is Budapestrõl fog indulni, megígérték! Szerintem lehetne egyszerre is a rajt, mondjuk augusztus 20-án a Kossuth térrõl. A megrendezésre meg felveszünk 100 millió euró hitelt.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#16243
Írta 2007. január 18. - 04:06
merjünk nagyok lenni ugyebár...
de a kórházakban nincs mûszer ohh izé..
politika off.
de akkor is röhej. amolyan tipikus magyar.
de a kórházakban nincs mûszer ohh izé..
politika off.
de akkor is röhej. amolyan tipikus magyar.
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#16244
Írta 2007. január 18. - 00:54
#16245
Írta 2007. január 18. - 00:15
#16246
Írta 2007. január 17. - 23:57
1.5 benyás. nem egy erõgép, de legalább elsõ autóként nem is feltétlen halok meg benne.(kopp-kopp)
#16247
Írta 2007. január 17. - 23:56
#16248
Írta 2007. január 17. - 23:55
én se vagyok, de bután magasan volt az orra a végéhez képest, vagyis bekerült a -40es rugany, és kb semmi sem változott.
ekkor hirtelen elszaladt belõle még egy kevés. bevált magyar szokás...
de mondom, ideiiglenes ez így, még alakul az autó, igen sok meló van még rajta, addig jó ez, finom ezernagy úttartás.
ekkor hirtelen elszaladt belõle még egy kevés. bevált magyar szokás...
de mondom, ideiiglenes ez így, még alakul az autó, igen sok meló van még rajta, addig jó ez, finom ezernagy úttartás.
#16249
Írta 2007. január 17. - 23:52
Nekem is sárga KONI gátlóim vannak! Állítható középkemény darab! Én meg vagyok elégedve vele, pedig ez a 7. év, hogy benne van a verdába! A rugó vágásának én spec nem vagyok a híve, de te tudod...
#16250
Írta 2007. január 17. - 23:49
siklocsapagy mindenhova! :-)
van egy faszi vmi katona
mondjuk van sok hozzaerto
nagyon jo gatlokat tudnak csinalni a regi meggyotort peldanyokbol
jaja, kaptam is pár címet. De lehet veszek valami drágát okosba olcsón:) ezen még tavaszig van idõm, kb addigra fogja az összes olajat elfosni:)
#16251
Írta 2007. január 17. - 23:46
siklocsapagy mindenhova! :-)
van egy faszi vmi katona
mondjuk van sok hozzaerto
nagyon jo gatlokat tudnak csinalni a regi meggyotort peldanyokbol
van egy faszi vmi katona
mondjuk van sok hozzaerto
nagyon jo gatlokat tudnak csinalni a regi meggyotort peldanyokbol
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#16252
Írta 2007. január 17. - 23:45
elöl random ültetés van jelenleg, ültetõ rugó levágva egy kicsit.
hátul is vmi sárga ültetõ, talán KONI.
de elöl a gáltó sem 100-as, nagyon hamar pihenõre fognak menni, most épp hajkurászok valami minõségi darabot használtan felújítva, vagy boltban újat. tavaszig a teljes karosszériamunkáig kibírja így.
gyári szilentek vannak benne, nemrég voltak cserélve lengõkarostul újra.
nem lesz gond, van rugóút is, nem kõkemény, mozog, de már nem olyan terepjáró, mint eddig és nem lötyög midnen ide oda.
(van már visszaút a "'tagokban":D)
hátul is vmi sárga ültetõ, talán KONI.
de elöl a gáltó sem 100-as, nagyon hamar pihenõre fognak menni, most épp hajkurászok valami minõségi darabot használtan felújítva, vagy boltban újat. tavaszig a teljes karosszériamunkáig kibírja így.
gyári szilentek vannak benne, nemrég voltak cserélve lengõkarostul újra.
nem lesz gond, van rugóút is, nem kõkemény, mozog, de már nem olyan terepjáró, mint eddig és nem lötyög midnen ide oda.
(van már visszaút a "'tagokban":D)
#16253
Írta 2007. január 17. - 23:39
#16254
Írta 2007. január 17. - 23:15
II-es, de milyen?
Lehet róla bõvebbet tudni? Attól, még, hogy leteszed 5 cm-rel, még nem biztos, hogy jobb lesz! Tapasztalatból mondom! Én is kivettem az Eibach ültetõrugó szettet, pedug nem volt olcsó...
linkeltem az elöbb.
Jobb lett, mert a gyári vízágyat meg szerettem volna szüntetni. olyan helyekre ahova megyek, teljesen jó egyelõre. nekem még tetszik a sportosság, mókás hogy eddig is belementem 60 fölött egy egy visszafordítóba, de ugye akkor nem kevéssé belibbetn az autó, szépen beült az egyikoldal, másik meg rendesen ki.
most alig csinál ilyet, tartja az utat keményen.
Ja, és nem kemény szilentgyilkos rugók vannak benne, hanem azért lájtosabb, közepes, szal van rugóút is.
a toronynak meg már sajna mind1, azon egy picit kalapálni kell, fel lett ütve korábban nem egyszer, ahogy most kiderült, a párhuzamos csavarok nem egészen párhuzamosak a toronycsapágyrögzítésnél:)
dehát mégiscsak a 25 év meglátszik rajta.
#16255
Írta 2007. január 17. - 23:11
II-es, de milyen?
Lehet róla bõvebbet tudni? Attól, még, hogy leteszed 5 cm-rel, még nem biztos, hogy jobb lesz! Tapasztalatból mondom! Én is kivettem az Eibach ültetõrugó szettet, pedig nem volt olcsó...
Lehet róla bõvebbet tudni? Attól, még, hogy leteszed 5 cm-rel, még nem biztos, hogy jobb lesz! Tapasztalatból mondom! Én is kivettem az Eibach ültetõrugó szettet, pedig nem volt olcsó...
#16256
Írta 2007. január 17. - 23:09
1es vágen:)
http://www.carstylin....jpg?1169068263
az ülés az alulról fotózás miatt nem látszik, de egy -40es rugónál pont egy menetnyivel kisebb rugó került elõre.
http://www.carstylin....jpg?1169068263
weberrel semmi, csak nem lenne gazdaságos a jelenlegi 10-12-t felvinni 25re:D
ezt is lefelé kéne még tornászni :grr:
nem olyan sok, ránézésre pont eléggé van lent, sokkal jobban félek attól hgoy úton útfélen fent fogok akadni. bár a kipuffot meg szétszedtük, összeraktuk újra, így már ott ezzel az ültetéssel ki tudtam jönni az aknából garázsból, ahol legutóbbi hasonló manõvernél sikerült a 90°os leömlõbõl kb 45°osat csinálni.
a lengõkar meg szabályszerüen lefelé áll a közepe felé
http://www.carstylin....jpg?1169068263
az ülés az alulról fotózás miatt nem látszik, de egy -40es rugónál pont egy menetnyivel kisebb rugó került elõre.
http://www.carstylin....jpg?1169068263
weberrel semmi, csak nem lenne gazdaságos a jelenlegi 10-12-t felvinni 25re:D
ezt is lefelé kéne még tornászni :grr:
nem olyan sok, ránézésre pont eléggé van lent, sokkal jobban félek attól hgoy úton útfélen fent fogok akadni. bár a kipuffot meg szétszedtük, összeraktuk újra, így már ott ezzel az ültetéssel ki tudtam jönni az aknából garázsból, ahol legutóbbi hasonló manõvernél sikerült a 90°os leömlõbõl kb 45°osat csinálni.
a lengõkar meg szabályszerüen lefelé áll a közepe felé
#16257
Írta 2007. január 17. - 23:08
van olyan resze ami meg eredeti?
azert ez nem kis lista
-50mm kibasok
gatlok mifelek?
kasztni fogja birni?
mi bajod a weber karbival
a ladak is csak 25 lityi korul fogyasztanak vele
megy csavarnal el mindent a hajtasban
azert ez nem kis lista
-50mm kibasok
gatlok mifelek?
kasztni fogja birni?
mi bajod a weber karbival
a ladak is csak 25 lityi korul fogyasztanak vele
megy csavarnal el mindent a hajtasban
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#16258
Írta 2007. január 17. - 23:07
Milyen autó is ez?
1es wágen (tévedni emberi dolog)
cliot nem akar venni esetleg valaki?
családi okok miatt, blablabla
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#16259
Írta 2007. január 17. - 23:04
#16260
Írta 2007. január 17. - 22:54
Lor: pontosan, mivel nem nagy kihívás kinyitni, kb gyorsabb dróttal mint kulccsal.
egyelõre most a létfentartás van, ma cserétük a gátlókat, illetve a rugókat, holnap bekerül egy zsír GTI váltó, új féltengelyekkel, és csuklókkal, szombaton lakatolás, homlokfal, sárvédõ csere, valszeg a küszöb is helyre lesz rántva, A oszlop "csere", alsó javítóívek...
a motor már generálozva volt, ma bekerült az elektromos gyujtás is, jön a belsõrész javítás
ez a héten ha minden igaz meglesz.
a továbbiak még kérdésesek.
ja meg ha midnen igaz hétvégén fényezés.
jobban ettõl nem fog menni, de mivel melóbajárásra van, ezért nem akarok ezer literes fogyasztást egy duplatorku karbitól meg ilyesmik:)
az egészben az volt a jó, hogy az egyik hátsó gátló csavarja tört el, flexxel sikerült csak kiszedni, illetve az elsõ gólyaláb alján levõ excenteres csavar is megfloppant kiszedéskor...
ilyeneket nem árt cserélni egy öreg autóban. viszont oda az eddigi terepjáró golf:( eddig rezzenél nélkül kimozgott mindent, most meg tartja az utat...
egyelõre most a létfentartás van, ma cserétük a gátlókat, illetve a rugókat, holnap bekerül egy zsír GTI váltó, új féltengelyekkel, és csuklókkal, szombaton lakatolás, homlokfal, sárvédõ csere, valszeg a küszöb is helyre lesz rántva, A oszlop "csere", alsó javítóívek...
a motor már generálozva volt, ma bekerült az elektromos gyujtás is, jön a belsõrész javítás
ez a héten ha minden igaz meglesz.
a továbbiak még kérdésesek.
ja meg ha midnen igaz hétvégén fényezés.
jobban ettõl nem fog menni, de mivel melóbajárásra van, ezért nem akarok ezer literes fogyasztást egy duplatorku karbitól meg ilyesmik:)
az egészben az volt a jó, hogy az egyik hátsó gátló csavarja tört el, flexxel sikerült csak kiszedni, illetve az elsõ gólyaláb alján levõ excenteres csavar is megfloppant kiszedéskor...
ilyeneket nem árt cserélni egy öreg autóban. viszont oda az eddigi terepjáró golf:( eddig rezzenél nélkül kimozgott mindent, most meg tartja az utat...