ja Konás de akkor is csúnyák!!!

nekünk mindkét autón van...hogy miért?mert nix légkondi a fülem meg nem szereti a huzatot,az esõ sem esik be ha kicsit lehúzom az ablakot páramentesítés céljábólezt soha nem értettem, hogy mire is jó.
jobban le kell húzni az ablakot, hogy kidobd az almacsutkát...
meg a letisztult design-t is csak rontja véleményem szerint.
aki látja elõnyét, kérem írja már meg, hogy megvilágosodhassak.
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
ha valakit érdekel ablakra légterelõ akciósan:
www.szatuna.hu
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
Nem kötelezõ felragasztani?
NE ÍGY! NE ÍGY!
Olyan mint egy 2ezres 140-150 lovas ótó...
Azért ez egy kicsit álszerény mondat volt..
Az ilyenek 1000tõl kezdve jobban húznak, mint kevésbé paprikás társaik..
6ezres fordulatig egy teljesen nomális autó,de onnantól 8200-ig jön a móka.
Ez nem az a topic.
Konás: köszi, jó tipp egyébként.
Ha már úgyis T fan vagy te is, akkor ajánlj nekem olyan max milláért valami szépet, jót. 1.4 inkább, mint 1.6
Ilyenbe érdemes belevágni? EME
Meddig (ár és idõ) zuhan egy ilyennek az ára?
ILYEN
=mikor és mennyiért érné meg a jövõben mondjuk egy ilyesmit venni
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
Itt Székesfehérváron pont egy millióval kerülne többe egy garázs, mint az autóm.Szerintem tartsd ridegen, fõleg ha metálfényes, költsd másra a zsetont. Néhány nap alatt megbírkózol a lelki részével. Esetleg akarsz beszélni róla?
Esetleg akarsz beszélni róla?