Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#15121
Írta 2007. március 28. - 23:02
#15122
Írta 2007. március 28. - 23:00
az abszolut elnyûhetetlen dízel a Hiace, csak nem megy
meg a megboldogult Voyager, csak az ment is mint állat
(ja, én csak ilyen nagyokról tudok nyilatkozni )
kaptam egy hasonlo ajánlatot, az 5öt eszik:D
csak hát ezeknek egyetlen hátrányuk hogy vagy a fenntartás sok, vagy a fogyasztás, vagy csak 2 személyesek.
ami viszont keveset enne, sok személyes, és talán megy is valamit, az meg 3 millió felett van...
#15123
Írta 2007. március 28. - 22:58
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#15124
Írta 2007. március 28. - 22:55
...éppen ezért a vigyori a végén illetve a mondatkezdõ érdekes adat. Nem pontos adat...zOrg!
200km-es fogyasztást csak azonos karosszéria esetén érdemes a motorra vonatkoztatni.
(Mert mint tudjuk a sebesség négyzetével arányos a légellenállás, így a kis különbségek is sokat jelentenek 200nál. )
#15125
Írta 2007. március 28. - 22:55
meg a megboldogult Voyager, csak az ment is mint állat
(ja, én csak ilyen nagyokról tudok nyilatkozni )
#15126
Írta 2007. március 28. - 22:54
200km-es fogyasztást csak azonos karosszéria esetén érdemes a motorra vonatkoztatni.
(Mert mint tudjuk a sebesség négyzetével arányos a légellenállás, így a kis különbségek is sokat jelentenek 200nál. )
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#15127
Írta 2007. március 28. - 22:52
Ha a fõvárosban kellene laknom eszembe nem jutna a jelenlegi autóm fenntartani.A helyzet az, hogy én a napi 80-90-kilométeremet
Budapesten Suzukival nyomom.
(ebben a topicban tudom, hogy ez szentségtörés...
de: 150.000 km. van benne 6 év alatt, és eddig két garnitúra féken, 4 darab gyertyán, meg egy akumlátoron kívül mást nem kellett cserélni benne.
És soha nem ment bele 7 liter 100km.re.)
Az Alhambra más kategória, az a családi, meg üzletiutas autó. Általában hosszú távra. (Ma jöttem haza Kölnön túlról...)
Az megeszi 160-as tempónál, meg városban is a szûk 10-et. De hát hatalmas kasztni. (7 személyes)
#15128
Írta 2007. március 28. - 22:51
elnyûhetetlen dízel lenne a jó, csak 13 évesen 200 ezer km olyan, amit ki kell fogni.
viszont nem akarok többet olyat, ami ha meghajtom 10 felett eszik. elég volt belõle, msot pl 12 feletti átlagot sikerült kihoznom 200 km-en.
tehát nem gyorsulós 7 literrel nagyon ki lennék békülve...
LCS: jaja. mondtam én h autóra vonatkozólag nem fogok írni, csak a motor a kérdéses :-)
szervízigénytelen, mint hibátlan motor és elektromosság benne
minden mást megcsinálok.
#15129
Írta 2007. március 28. - 22:49
neked fontosabb, hogy pl szervízigénytelen autót fogj ki sztem.
szerk: közben Z is hasonlót írt
#15130
Írta 2007. március 28. - 22:48
Nehéz dolog. Ha neked kell állni a fenntartási költségeket, akkor régi, elnyûhetetlen és kiforrott benzinest - például ez a már nem gyártott 1800 köbcentis 20 szelepes Audi turbó gyak. bármely változatban szerintem a kategória legjobbja. (Nem-nem, nem lóerõk vagy forgatónyomatékok számáról beszélek sokkal inkább motorkarakterisztikáról és fogyasztásról.)akkor milyen motoros autót érdemes venni?
A dízel rögeszme kezd megdõlni.
Ventó lenne a kiszemeltem, vw meg különbenis
Viszont ha nem... Most éppen egy 170 lóerõre hergelt VW Passat 2.0 PDTDi van a bátyámnál; hát pillanat alatt radírpókot csinál az emberbõl... (Érdekes adat: ez a Passat kerek 100 km/h-s sebességnél két felnõtt mellett sík úton szélcsendben 3.4 literes átlagfogyasztást mutatott, ugyanígy tempomattal 200 km/h-ra belõve kerek 15 litert - ennél a tempónál az én Turbinám egy literrel kevesebbet eszik... )
#15131
Írta 2007. március 28. - 22:42
Budapesten Suzukival nyomom.
(ebben a topicban tudom, hogy ez szentségtörés...
de: 150.000 km. van benne 6 év alatt, és eddig két garnitúra féken, 4 darab gyertyán, meg egy akumlátoron kívül mást nem kellett cserélni benne.
És soha nem ment bele 7 liter 100km.re.)
Az Alhambra más kategória, az a családi, meg üzletiutas autó. Általában hosszú távra. (Ma jöttem haza Kölnön túlról...)
Az megeszi 160-as tempónál, meg városban is a szûk 10-et. De hát hatalmas kasztni. (7 személyes)
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#15132
Írta 2007. március 28. - 22:42
alattam megeszik az 1.4vvti benzines is ennyit, ha olyanom van
thez:
dízelbõl csak az újabbak jók nem?
vagyis azokat érdemes. de ez meg drága.
szóval marad a régi benzines.
toyota paseo?
off:
zorg:
kigondoltad, hogy mennyi az annyi?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#15133
Írta 2007. március 28. - 22:41
A dízel rögeszme kezd megdõlni.
Ventó lenne a kiszemeltem, vw meg különbenis:love1:
Viszont a motor lehetséges: 1.4 (erölködne, semmit se megy) 1.6 (jócska, de a fogyasztás?) 1.9 TD. (nem i)
utóbbi 2 75 lóvas. szal kb azonosan megy, de az elöbbi jobban pörgethetõ.
viszont most a fogyasztásra vagyok érzékeny érthetõ okokból...
#15134
Írta 2007. március 28. - 22:39
De itt van tavalyról némi pontosabb:
átlagfogyasztás: 6.6 liter/100 km
megtett út: 190 kilométer
átlagsebesség: 61 km/h
tiszta menetidõ: 3 óra 07 perc
csak fõútvonal;
2 személy plusz csomagok (50 kg);
légkondícionálás nélkül
átlagfogyasztás: 7.0 liter/100 km
megtett út: 285 kilométer
átlagsebesség: 80 km/h
tiszta menetidõ: 3 óra 34 perc
közút és autópálya plusz vasárnap esti Bp.;
2 személy plusz csomagok (50 kg)
féltávon légkondícionálóval.
#15135
Írta 2007. március 28. - 22:36
#15136
Írta 2007. március 28. - 22:35
Az Audi 1.8 20 szelepes turbómotorjának gyakorlatilag "visszabutított" leggyengébb változata a 150 lóerõs, az RS-ben a 180 lovas dolgozik. A régebbi Audi TT-ben pedig ugyebbõl (no azért némiképp módosított szelepvezérlés, megerõsített blokk és csiga) az 1.8T-bõl 225 lovat is simán produkáltak. "Legendásan bonyolult és legendásan megbízható motor".a Toyota Paseo Európai piacra szánt autó? link
nem sokat látni belõle itthon...
kicsit olyan Celica light-nak érzem
itt is van egy a kolesz elõtt, azért akadt meg a szemem rajta...
jah, meg egy Octavia is álldogál itt, aztán meg akadt a szemem a hátulján látott RS emblémán...
háááát, nem gyenge...
http://www.hasznalta...creenwidth=1280
vajon a rendõrségi Octaviakban is ilyen motor van? mert ha jól tudom, akkor 1,8as turbó van bennük...
1.8T 20V Octavia CombiAz én Alhambrámban is 1.8-as 20 szelepes Audi turbó motor van bebeeee.
#15137
Írta 2007. március 28. - 22:18
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#15138
Írta 2007. március 28. - 22:15
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#15139
Írta 2007. március 28. - 22:09
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#15140
Írta 2007. március 28. - 21:59
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]