Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#15041
Írta 2007. március 29. - 19:02

- gyártási évében és az azt követõ 3 naptári évben 300 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követõ 4-7. naptári évben 260 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követõ 8-11. naptári évben 200 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követõ 12-15. naptári évben 160 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követõ 16. naptári évben és az azt követõ naptári években 120 Ft/kilowatt
#15042
Írta 2007. március 29. - 18:54

#15043
Írta 2007. március 29. - 18:42


RAUH-Welt
B E G R I F F
#15044
Írta 2007. március 29. - 18:00

Úgy se õ fog hanem a szerelõ...
Nekem ez a hobbim.
Gáz?
nem érdekel...
OFF
Mondom, hogy Magyarország...
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#15045
Írta 2007. március 29. - 17:55

Rakd hátra keresztbe
(én is lusta vagyok szétszedni)
Az egy liter az kijön igazából növekedésre, ha 4 bringa, négy ember + csomagok utaznak. Majdnem egy liter a különbség a városi, ide-oda gurulós fogyasztás és az autópályás között (utóbbi kevesebb), és ezt felzabálja a légellenállás és a plusz súly cipelése.
long vehicle

#15046
Írta 2007. március 29. - 17:26

Ugyanezzel "nyugtatom" minden új autójánál.Úgy se õ fog hanem a szerelõ...
Nekem ez a hobbim.
Gáz?
nem érdekel...
Örül nekem...

#15047
Írta 2007. március 29. - 17:18

Már akinek...
Nekem is van ismerõsöm, akinek mániája hogy õ legyen "az elsõ aki a vezetõülésbe f*ngik" - és teszi mindezt 2-3 évente.
Úgy se õ fog hanem a szerelõ...
Nekem ez a hobbim.
Gáz?

nem érdekel...
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#15048
vendég_Charon_*
Írta 2007. március 29. - 16:57


(én is lusta vagyok szétszedni)


Az egy liter az kijön igazából növekedésre, ha 4 bringa, négy ember + csomagok utaznak. Majdnem egy liter a különbség a városi, ide-oda gurulós fogyasztás és az autópályás között (utóbbi kevesebb), és ezt felzabálja a légellenállás és a plusz súly cipelése.
#15049
Írta 2007. március 29. - 15:46


2 perc alatt felteszem, és illik rá :-)
http://dolog.uw.hu/golf_diosd2.jpg
http://dolog.uw.hu/golf_diosd4.jpg
sokáig hordtam hátul, a hátsó ajtóba kapaszkodva is a bringákat, de nem jött be a dolog. elhúzta a zsanért egy kicsit. (nem bírta a tempót)
tetõcsomin hordva pedig lazán mentem 160 feletti tempót is.
Amúgy kombi igen jó lenne, de a 14 év körüli autók szakszerüen le vannak már lakva, mindegyik vagy taxi volt, vagy kisáruszállító.
egy lépcsõs viszont tuti nem volt így leamortizálva - hisz igazán szállítási célra csak kicsit pepecs a csomagtere.
#15050
Írta 2007. március 29. - 15:05

#15051
Írta 2007. március 29. - 15:04

http://forum.bikemag...ad.php?p=187069
nincs vonóhorgos szállítóm, így sajnos ez nem játszik. Csomagtartóra pattintható lenne (kölcsönbe), de arra csak egyrészt 3 bicó fér, másrészt nem szivesen tenném fel, mert elég egy kis figyelmetlenség felrakásnál, és leveri a festéket a kocsiról, plusz a bicók egymásról.
Tapasztalat alapján nem sokkal dobja a fogyasztást, csak észnél kell lenni oldalszélben, amikor jön szembe egy kamion, és utána belekap a vitorlába a szél.A fogyasztás mérem majd hétvégén, de nem sok jóra lehet számítani, mert az a csodamotor amúgysem nagyon hajlandó 8 liter alá menni.
de amit te irsz [irtal] az olyan, hogy a hatso ajto tetejebe kapaszkodik, es ket gumibakkal tamaszkodik a hatso szelvedon, nem?
amit mi hasznalunk, az csak rapattan a vonohorogra, es kesz. meg lehet donteni hatra, igy teljesen hozzaferheto a csomagtarto. stabilan allnak benne a bringak [ a hajtokart fogja meg a ket kereket csatolod hozza a tartosinekhez] pedig a golf az GTi, es nyomja is neki.
es ugy anblokk fuggetlen az autotol. a bringak csak ugy "vannak" mogotte.
#15052
Írta 2007. március 29. - 15:04

Tetõre én 2 ok miatt nem: nem szeretem, ha a tetõn landol minden a bringáról...láncolaj, sár, esetleg fékolaj..stb...
Macerás felrakni a tetõre, megázik, felakad, lelopják...
Bár nekem befért 4 bringa az AX-be, de az már mûvészet:)és nem 5 perc...én már öreg vagyok...nem akarom kivenni a kereket:D
#15053
Írta 2007. március 29. - 15:03

ha mondhatok olyat, hogy
nagyon magyara szokas magyar szokasra hivatkozni.
OFF:
Ez jó!

"Várva a Godot-ra várva"
#15054
Írta 2007. március 29. - 15:02

amit mi hasznalunk, az csak rapattan a vonohorogra, es kesz. meg lehet donteni hatra, igy teljesen hozzaferheto a csomagtarto. stabilan allnak benne a bringak [ a hajtokart fogja meg a ket kereket csatolod hozza a tartosinekhez] pedig a golf az GTi, es nyomja is neki.
es ugy anblokk fuggetlen az autotol. a bringak csak ugy "vannak" mogotte.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#15055
Írta 2007. március 29. - 14:56

Két és fél évvel ezelõttrõl:mier kell a tetore pakolni? havernak golfja van, es a vonohorogra teszi a bringaszallitot. ott is noveli a legellenallast, de sztem nem annyira.
http://forum.bikemag...69&postcount=52
#15056
Írta 2007. március 29. - 14:54


Tapasztalat alapján nem sokkal dobja a fogyasztást, csak észnél kell lenni oldalszélben, amikor jön szembe egy kamion, és utána belekap a vitorlába a szél.

#15057
Írta 2007. március 29. - 14:50

RAUH-Welt
B E G R I F F
#15058
Írta 2007. március 29. - 14:47

hogyan vezessem okosan? Holnapután pattan fel 4 bicó az 1,6os Daewoo tetejére, ne kelljen már a gyatyámat benzinre költeni...
ha van kedved leméred a fogyasztást? de komolyan, mert engem is érdekelne.
valahol korábban zOrg is leírta tapasztalatait a tetõn szállításról
#15059
Írta 2007. március 29. - 14:46

azért 3 liter nem ugrik rá...
de a bringák miatt vegyek kamiont?azzal nem lehet parkolóházban gengelni


#15060
Írta 2007. március 29. - 14:37

nagyon magyara szokas magyar szokasra hivatkozni.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...