engem rohadtul nem nyugtat meg a tudat, hogy egy also kozepkategorias auto araert meg lehet venni egy motort, ami kb annyi loero ahany kilo.
jofej sracok aztan persze kozuton probaljak ki, hogy 250rol meg mennyire gyorsul. nulla motoros tapasztalattal, nulla felelossegtudattal.
100LE felett minden motor hasznalatat kulon engedelyhez kotnem. Szigoru szabalyozassal. Gixxerek, Ninjak, YZF-ek csak palyara valok. ott lehet huzni neki, kozutra egyszeruen on- es kozveszelyes.
ez is szeretem a motorokat, jol neznek ki, meno, meg minden, de ha vennek is valamit, az kb egy 600as naked lenne. azzal is lehet gyorsan menni, az is meg tudja adni a motoros "erzest", de nem szallsz el vele az elso kanyarban. [persze azzal is lehet hulyen menni, de kisebb az eselye, hogy kezelhetetlenne valik tapasztalatlan kezekben]
persze tudom, hogy aki tud, annal jol tud viselkedni egy ezres csucsgep, de 1. nem csak olyanok veszik, 2. hiaba vagy te jo, attol forgalomban meg lehet egy rakas idiota/oreg/no/felvak/reszeg akik nincsenek felkeszulve arra, hogy 3mp-el ezelott meg csak egy potty voltal a visszapillanto tukorben, mikor meg kanyarodni szeretne, addigra odaersz melle.
uff
Nemetorszagban a vizsga utan 2-evig 34 loerös gepet szabad hajtanod.
Szoval lehet egy Hayabusa is, csak le kell nyomatni 34 loeröre ( siber karburatorosnal, elektronika injektorosnal).
Ha 25 eves korod utan csinalod a jogsit akkor szabad "nyitva" vezetni.
En pl. egy 500- al keztem ami 34le volt utana kinyitva 48 let.
A masik masina egy 1100 BMW volt 90LE vel. A 3. az egy 900 Firebalde 150 LE volt amivel majdnem meghaltam. Belerepültem egy korlatba ahol a gerincem tört meg stb. koma. Megtanultam ujra jarni es ujra vettem egy 600 masinat.
Amit mondani akartam az az, hogy a sok tapasztalat nem art, de nem feltetel.
Sose tudtam volna elkepzeni, hogy motor nelkül is lehet elni, addig a napig mig nem vettem meg az elö MTB. Ujra születtem :
)