Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Autók - hírek, vágyak és a többi

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19503 hozzászólás a témában

#14381
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás

thez: regen ha jol emlekszem meg a szekreny vagy asztal vagy mi is befert a golfba


szlovakokkal okoskodhat
ugyanis nagyon ugyelnek a szabalyossagra
ha haszongep akkor visszajar az ado
es ugye tudjuk naluk mitol haszongep vmi.

ehhez vajmi keves koze van a vpop-nak

Stimmel, csak valahogy olyan érzésem van...
(Persze: nálunk változtatni a jogszabályokon és a sarcokon utópia.)
"In idem flumen bis non descendimus"

#14382
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
thez: regen ha jol emlekszem meg a szekreny vagy asztal vagy mi is befert a golfba


szlovakokkal okoskodhat
ugyanis nagyon ugyelnek a szabalyossagra
ha haszongep akkor visszajar az ado
es ugye tudjuk naluk mitol haszongep vmi.

ehhez vajmi keves koze van a vpop-nak

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#14383
legszebbcsavo

legszebbcsavo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.125 hozzászólás
sajnos ez egy természetes emberi reakció a tökszorongatóban...
ha tehetném én is ezt tenném, ha legális

#14384
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás
Már tízezer a szlovák rendszámú autó
http://index.hu/gazd...ar/szlren070613

"...Az ügyes konstrukciónak köszönhetõen sem a szomszédos országban, sem nálunk nem fizetik meg a vásárlást terhelõ adókat. Mint a napokban megírtuk, a VPOP felvette a kapcsolatot az adóhivatallal, közösen vizsgálják, hogy az ilyen ügyletek mennyiben minõsülnek legálisnak, történik-e jogszabálysértés."

Az az érzésem, sikerül illegálisnak minõsíteniük valahogy...
"Ez egy ilyen szerkezet / eltemetünk bye-bye"
"In idem flumen bis non descendimus"

#14385
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás

Tam: hajtás és hajtás között van különbség.

Nem véletlen sikerült 17 litert kihoznom a golfból.
Részint a karbin is van mit lõni, de az max 1-2 litert dob rá.

A többi a sietségbõl adódik. Meg a manuális váltó adta lehetõségekbõl.


ez az egész tökre csakis vezetési stílus függõ...

17 literes átlagfogyasztástól még akkor is messze vagyok, amikor éppen 50%-kal lépném túl a Magyarországon autópályán megengedett maximális sebességet. ;) Feleségem általában 1 literrel vastagabb átlagfogyasztásokat és alacsonyabb átlagsebességeket produkál mint én...

Hétvégén egy R32-es Golffal csapatok - meglátjuk az átlagfogyasztását... :D
"In idem flumen bis non descendimus"

#14386
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás

thy: te most ilyen nagyon nagy v8 meg benzintemeto fan lettel?
hogy megy ez?

"So it goes." ;)
"In idem flumen bis non descendimus"

#14387
the_d

the_d

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.416 hozzászólás
sajna nem olvastam végig mindent, de:

Thy, én is imádom amcsi kocsikat, amióta vt egy nekünk (1.gen Mercury GrandMarquis). A probléma az, hogy részben anyám veszi a kocsit és neki nem lehet elmondani ezeket az érveket. Még a 164es alfa is nehéz falat lesz.
Dodge Avenger jön szóba jelenleg (legalább nem hodály), de az kicsit sok most árban, és nincs kedvem jövõ nyárig várni és spórolni, 3 éve tervezek kocsit venni........

Tamaska, az amit írtál az amcsi kocsikról sztem megalapozaltan sztereotípia. A Mercurynk 1988as volt, nem nyúltak még hozzá a karbantartásokon kívül amikor vettük, 5 literes V8, de nem volt túl erõs magához képest. 4 elektromos ablak, rádió, 3 sebességes automata, tempomat, légkondi, mindegyik hibátlanul mûködött. Volt benne 210e mérföld, és egy év alatt belekerült 40ezer mf (kint sajna csórónak nézik az embert ha sétál..még ha a szomszédban van a suli akkor is).

Kétszer volt baja: egy defekt (öreg vt a gumi...de nehéz is volt fehér csíkos oldalperemû gumit szerezni rá :D), és a hûtés csöve elrepedt eccer. Ennyi.
Jah és ugyanannyiért tudtuk eladni mint megvettük :D

Szóval sztem nem 3 évre terveznek. Szomszéd 4 éves LeSabre-jának sem volt semmi gondja. Pedig õrült mód vezetett:)

Automata: többet fogyaszt de nem sokkal. Anyámnak most is automatája van mert háta miatt nem lene jó váltania. Övét használom évek óta, és mondhatom, nagyon kényelmes. Ritkán hiányzik hogy váltsak.....
Meguntam az aláírásom....

#14388
xenium

xenium

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.448 hozzászólás
Vegyetek olyan kocsit ami tetszik, ez az autovasarlas szerintem baromira szubjektiv dolog, nem veletlenul van ennyi fele autotipus. Egy csomo befolyasolo tenyezo...lenyeg, hogy neked jolegyen. Ki kell probalni melyik tetszik ki kell szamolni mit engedhetsz meg es kesz.
Tehat pl ez??? :):love1: :love1: :love1:
Feltöltött kép
Sei, soku Si.

#14389
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
Messze nem ezt írtam :)
értelmezd újra!

#14390
burce

burce

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.694 hozzászólás

A többi a sietségbõl adódik. Meg a manuális váltó adta lehetõségekbõl.

Azért az ne jöjjön már ki eredményül, hogy az automata gazdaságosabb...

"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"


#14391
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás

Nem kell azert annyira vigyazni ezeknel a vasaknal hogy ne egyenek sokat.

Ilyesféle.
Nyomás és nyomás között messze sok különbség van. És nem az alapjárat és a többi :)

#14392
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás
Most az Explorerre gondolsz? Csak mert a Gabor full leszarta hogy mennyit eszik, o igy szokott vezetni. Pont ezert irtam, hogy a Calibraval sem ment tobbel. Nem azert hogy ne egyen, hanem mert igy volt neki jo, kenyelmes. Nem mintha lassan mentunk volna. Tok normalisan. Ha ovatos lett volna akkor nem eszik 10-11 -nel tobbet.
Nem kell azert annyira vigyazni ezeknel a vasaknal hogy ne egyenek sokat.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#14393
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
Tam: hajtás és hajtás között van különbség.

Nem véletlen sikerült 17 litert kihoznom a golfból.
Részint a karbin is van mit lõni, de az max 1-2 litert dob rá.

A többi a sietségbõl adódik. Meg a manuális váltó adta lehetõségekbõl.

Mikor az ember megvesz egy autómata váltós nagy autót, elöbb utóbb leszokik a sportosságról.
egyszerüen nem függ össze a kettõ. Egy (megint nem a cuda féle verda) nagyobb kisbusszal mindent tesz az ember csak nem nyomja neki.

#14394
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

Az alap hogy magyaroktol nem szabad autot venni.

"Aki azert vesz V8-ast, hogy aztan 2000ford/perc-nel valtson, annak nem kellett volna akkora autot venni. Ha vagyok annyira tokos, hogy megvegyek egy Vipert, akkor mar ahhoz is legyek tokos, hogy fustoltessem a gumit es megtankoljam ha meg kell, nemigaz?"

Az automata elvegzi helyetted a valtast, szoval ezzel nem is kell foglalkozni.
Azt pedig elhiheted, hogy aki Viper-t vesz, az lesz@rja a fogyasztast, de nem tudom miert olyan tokos dolog nyomni neki? Ezt a reszet sose ertettem.
Tokos dolog kimenni a ringre es ott bizonyitani. Az tokos. Varosban meg autoplayan cikazni, lenyomni-levillogni a masikat, seggebe menni, dudalni, kiabalni nem eppen tokos dolog. Legalabbis en nem tartom annak.

Ha nekem teszem azt lesz penzem venni egy gyonyoru szep Corvett C03 Daytona -t, attol meg nem fogom nyomni neki mint a veszett. Mert folosleges.


nem errol beszeltem

en se vagyok hive az utcai versenyzesnek. sot.

Azt mondtam, hogy venni egy nagyvasat, majd nem hajtani, mert azt mar nem birja fizetni, az hulyeseg. aki gazdasagosan akar autozni az vegyen gazdasagos autot. Mert ha vesz egy benzintemetot, es aztan abnormalitasba hajloan vezeti csak azert hogy belul legyen az atlagfogyasztasi tureshataran az szerintem tevedett egy nagyot, es fel beismerni
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#14395
burce

burce

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.694 hozzászólás
hát vannak autók amikkel tényleg lassan érdemes menni.
meg kanyar elõtt fékezni.

"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"


#14396
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
Feltöltött kép

Amúgy majd rájönnek hogy a legnagyobb cigánymerdzsóval, és a 7es bömössel is lassan jó menni.
Minek nyomni neki? pályán max, ahol van lehetõség.

Tam: naja.

De én csak egyedül utaztam. 20 kilcsiket. néha 100-300at.

és már elegem volt abból hogy szétszedni, ide oda tenni, etc.

öltönyös beülök és autózok egy csomaggal arra kiváló :)

#14397
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
en ertelek. irtam is. ha sok cuccal utazol gyakran, akkor biztos jo.

Mert mi meg haver 4es golfjaval mentunk multkor, 2 bringa a vonohorogra rogzitheto bringatarton, egy bringa kerek nelkul az utasterben [egyik tamla ledontve] plusz 3an ultunk a kocsiban. cuccal. kenyelmesen. Biztos dobott a fogyasztasra valamennyit, de 1 oras utrol beszelek, szal mindegy

Es ez a hetkoznapokban nem egy nagy lomha dog ;)

szal kb mindkettonknek igaza van, csak attol fugg a dolog, hogy mire kell a kocsi
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#14398
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás
Az alap hogy magyaroktol nem szabad autot venni.

"Aki azert vesz V8-ast, hogy aztan 2000ford/perc-nel valtson, annak nem kellett volna akkora autot venni. Ha vagyok annyira tokos, hogy megvegyek egy Vipert, akkor mar ahhoz is legyek tokos, hogy fustoltessem a gumit es megtankoljam ha meg kell, nemigaz?"

Az automata elvegzi helyetted a valtast, szoval ezzel nem is kell foglalkozni.
Azt pedig elhiheted, hogy aki Viper-t vesz, az lesz@rja a fogyasztast, de nem tudom miert olyan tokos dolog nyomni neki? Ezt a reszet sose ertettem.
Tokos dolog kimenni a ringre es ott bizonyitani. Az tokos. Varosban meg autoplayan cikazni, lenyomni-levillogni a masikat, seggebe menni, dudalni, kiabalni nem eppen tokos dolog. Legalabbis en nem tartom annak.

Ha nekem teszem azt lesz penzem venni egy gyonyoru szep Corvett C03 Daytona -t, attol meg nem fogom nyomni neki mint a veszett. Mert folosleges.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#14399
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
Nem azért... Imádom amúgy.
Használom párhuzamosan, és kiélhetem magam rajta.
Kicsi, sportos, lehet gyilkolni a benzines motort, meg a futómûvet...
De semmire sem jó ezt leszámítva.
Nincs csomagtér.
Nem tudok mit hova tenni.
Bringához tetõcsomagtartó vagy hátra.
Bringa fel, kerék ki, gumipókok, meg mittudom én.
Nõ a fogyasztás, csomagtér meg is szünt miatta, imbolyog, instabil, para hogy a tetõn van.

Most meg kinyitom az ajtót, becsûröm a bringákat, a fél háztartást, legutóbb még bõrkanapét(3 személyes) is vittem a komplett sátor mellett...

Ezt nem adnám semmiért.

#14400
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
sajat autom meg nem volt, de hasznaltam huzamosabb ideig F-es es H-s astrat, cliot, p106-ost, p206-ost.

ezek kozul csak a 106ban volt olyan erzesem, hogy "keves" anyag van korulottem. Az tenyleg kicsi, nincs benne biztonsagerzeted, nagy sebessegnel imbolyog es zajos. De egy 206-tal mar jelenleg boven kiegyeznek. Astra meret meg foleg. [legyen az golf focus, akarmi] Amig nincs 3 gyereked, vagy nem jarsz legalabb evente 5szor kulfoldre sok cuccal, addig a nagyverda overkill. szerintem :)

millios varosba meg amugyis halal autot venni. tolem a melohely napkozben autoval 50perc, busszal-metroval 35, bringaval 25. ha taposom 20 :) es ezt nem kell tankolni :matrix:
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F