Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#1421
Írta 2010. október 27. - 21:48
azt mondjátok meg, annyira hogy tudnak emberek tehetségek lenni, hogy egy áruházi parkolóban helyszinelõsre törjék egymást ?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1422
Írta 2010. október 27. - 21:45
#1423
Írta 2010. október 27. - 11:30
Totalcar - Magazin - Simán kiütötte a póznát a Lambo
Bár itt újra egy keleti:
Totalcar - Magazin - Így adja mosósnak a BMW-jét
L mint Lúzer
#1424
Írta 2010. október 27. - 11:21
de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.
#1425
Írta 2010. október 27. - 10:10
hát jah, nem szép látvány a görbült szelepszárak...
az haggyán gyakszin az egyik busz motorjában, egy henger kipufogószelepének leszakadt a tányérja. A dugó szépen összekalapálta egy golyószerû valamivé. Elõször azt a valamit mutatták meg nekem, és kérdezték miez? nem tudtam. Aztán mondták nézzek be a 4. hengerbe, meg a hengerfejet is lessem meg akkor már sikerült beazonosítani
#1426
vendég_Charon_*
Írta 2010. október 27. - 08:41
4 kerekcsere ha felnin van =
4 gumicsere, regi felnire at =
4 centrir =
?
#1427
Írta 2010. október 26. - 20:29
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1428
Írta 2010. október 26. - 20:28
nekem anno az izs-t vezetve (dobozos moszkvics kisárúszállitó) muszáj volt a balos fékezés. nem volt alapjárata ugyanis
Nekem olyan régre nem kellett mennem, csak 2005-6 ba, 1es golf. Csak én máshogy toltam, balláb kuplung, jobbláb gáz&fék, akár állóra fékezéssel, folyamatos gázadás..
Most hoztam el a kocsit szervízbõl, átugrott a vezmûszíj, emiatt nem indult pöccre, csak negyed órás indítózás után, emiatt evett 10+ litert, emiatt nem ment igazán. Vicces, hogy csak így átugrik a vezérlés. Szerencsére a motor nem térdelt le tõle.
#1429
Írta 2010. október 26. - 20:09
Pontosan :-)es jah lehet csusztatni is kuplungolassal
nagyon szep regi megoldas amikor beletaposol a kuplungba majd felengedve orom osszekaparni a verdat
Hétvégén mentem ilyennel (is) CLK 500, 5.0 V8. Elmosolyodtam egy-egy gyorsításnál
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#1430
Írta 2010. október 26. - 18:49
de sok kuplung lehet a dupla kuplung miatt is
a fek gazadas kozben egyertelmu ballabfek a motor fordulaton tartasa miatt manapsag ALS megoldja
cserebe gyilkolja turbot de szep nagy langot dob
es jah lehet csusztatni is kuplungolassal
nagyon szep regi megoldas amikor beletaposol a kuplungba majd felengedve orom osszekaparni a verdat
aham latom mar rohl bacsi
ott amugy nemtudom miert kuplungol
/bar lehet itt meg neki kellett/
nem latni egyertelmuen, hogy vmi kulisszaban mozgatna a valtokart
igaz nem a szokvanyos szekvencialis
sokszor csak pihenteti a labat ott eleg egyertelmuen tovig tolja a pedalt amikor az hasznalva van
a tobbi apro jatek meg a csuszasi szog szabalyozasaert van
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1431
Írta 2010. október 26. - 17:09
a videon nem rug rá egyszer sem, hisz amikor kuplungol felengedi a gázt, ergo fokozatot vált
engem sokkal jobban megfogott a visszaváltásoknál a 3 pedál egyidejû használata.
fékez, közben kuplung kiemel, jobb láb féken marad jobb szélével gázfröccs, igy a kuplung visszaengedésénél nem torpan meg az auto
nameg a foylamatos bal láb fék, igy nincs kigyorsitáskor turbolyuk
ebbõl nekem mindegyik megy, bár néha a gázfröccs kicsit sok, de a bal láb fék simán megy
nem minden uj autónál lehet amugy, sokban az elektronika nem engedi a két pedál egyidejû használatát, amig nyomod a féket nem ad üzemanyagot
nekem anno az izs-t vezetve (dobozos moszkvics kisárúszállitó) muszáj volt a balos fékezés. nem volt alapjárata ugyanis
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1432
Írta 2010. október 26. - 16:54
engem sokkal jobban megfogott a visszaváltásoknál a 3 pedál egyidejû használata.
fékez, közben kuplung kiemel, jobb láb féken marad jobb szélével gázfröccs, igy a kuplung visszaengedésénél nem torpan meg az auto
nameg a foylamatos bal láb fék, igy nincs kigyorsitáskor turbolyuk
ebbõl nekem mindegyik megy, bár néha a gázfröccs kicsit sok, de a bal láb fék simán megy
nem minden uj autónál lehet amugy, sokban az elektronika nem engedi a két pedál egyidejû használatát, amig nyomod a féket nem ad üzemanyagot
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1433
Írta 2010. október 26. - 15:23
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#1434
Írta 2010. október 26. - 07:43
#1435
Írta 2010. október 25. - 16:31
Ami miatt eredetileg jöttem az egy cikk: Walter Rhrl: Ki nem llhatom a hibrideket
aminek az alján van egy videó amiben a csóka a féket meg a kuplungot pumpálja felváltva. Miért?
A féket lassításhoz, a kuplungot meg váltáshoz, meg ha csúszik, meg tudja fogni. Gondolom én...
#1436
Írta 2010. október 25. - 11:29
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1437
Írta 2010. október 25. - 11:22
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1438
Írta 2010. október 25. - 09:30
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1439
Írta 2010. október 25. - 09:14
Van valami jol bevalt modszer a macskak tavoltartasara, hogy ne a motorhazteton kuporogjanak? (osszekarcolva az egeszet...)
Lehet venni a nagyáruházakban kocsipizsamát (szürke ponyva) azt rápattintod és mehet a buli. Nekem a kocsira menekültek a macskák a kutya meg két lábon kapart utánuk.
Épp most cseréltem le a nyári kerekeket a téliekre. A télit levételkor centíroztattam, és majd tavasszal a nyárival együtt ismét.
Megkérdeztem a szakitól mikor célszerû ellenõriztetni, azt mondta ha érezni h. ráz. Az pótkerekemet nehezen tudta kicentírozni 5 g mindig bekúszott valahova. Mondom 5g sokat számít? Aszonta ja, az már rendesen bír rázni tempónál.
A nyárit most h leszedtem kavicsmentesítettem és mélyen az egyik vékony lamellában találtam is egy üvegdarabot ami dárdaként állt a belseje felé. Valahol olvastam h a kövek képesek befelé kúszni és szétroncsolni a szerkezeti elemeket is.
Rengeteg kavicsot pucoltam ki, eszembe jutott a szaki által mondott 5g és egy a vízelvezetõbe rendesen beékelõdött példányt lemértem: 3g
Tudtommal a gumisok nem szoktak a kavicskipiszkálással foglalkozni, kavicsostul megpörgetik oszt jól van.
Ami miatt eredetileg jöttem az egy cikk: Walter Rhrl: Ki nem llhatom a hibrideket
aminek az alján van egy videó amiben a csóka a féket meg a kuplungot pumpálja felváltva. Miért?