Biztos?Jó majd ha veszek egy Maser-t szarok erre addig meg éljen a hely:)
Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#12201
Posted 2008. March 08. - 15:57
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#12202
Posted 2008. March 08. - 15:30
Más tipusú kocsiban rosszul érzem magam olyan közel vannak a dolgok hátrafelé
Jó majd ha veszek egy Maser-t szarok erre addig meg éljen a hely:)
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#12203
Posted 2008. March 08. - 14:58
Kombit viszont abszolút feleslegesnek tartok. Évente pár alkalommal, ha kihasználnám (versenyre utazáskor), azonkívül csak teher. Szóval nem üzemszerûen vinnék sok cuccot, csak ha kell, elférjen minden.
ha a kombit feleslegesnek tartod, legalább egy 5ajtós kocsit érdemes nézni, mert az a magasságot leszámítva pont olyan jól pakolható mint a kombi. a szedánba meg hiába hajtom elõre a hátsó ülést, mert útban van a hátsó ablak, sõt van olyan kocsi amiben az ülés mögött van vmi keresztmerevítõ vagy nemtom mi. pl.: thalia
bár szerintem azért az évente pár alkalomér is megéri
#12204
Posted 2008. March 08. - 12:21
Na meg hogy mennyire gondolod elõre az "új" autót.
Ha tehetném, én már most kombit vennék. Miért is? Mert utálom kint utaztatni a bringát, és a kereket is kivenni. ajtó kinyit, bringa bedob. Még a kesztyüt se vettem le, de már indulhatok is.
2 éven keresztül nap mint nap szétszedtem a dh gépet.. eskü ettõl többet kopott, mint a használattól
(és ugye bringásnak ez az elsõdleges kérdés..
és nem eszik annyival többet (fõleg a dízel) mint amivel nagyobb
(nekem másfél tonnás dobozos eszik 8 körül vegyesben)
(pályán 6-7 között, ha nem taposom neki - bár sose értettem miért ezt az adatot mondja bárki is
#12205
Posted 2008. March 08. - 00:47
hát ha 1.8 akkor inkább passat és abból is 2.0, a jetta nagyon szarul pakolható. és Tomyféle passat meg télleg elnyûhetetlen! és az a jó a régi kombikba, hogy azokra egyszerûen "hozzáraktak" egy nagy téglalapot és így télleg nagy a csomagtartójuk.
Én pont a másik oldalról közelíteném a kérdést. Mekkora autóra van ténylegesen szükségem, és azt mekkora motor mozgatja rendesen?
Lada csomitartója elnyel 2 bicajt, + pár táskát, felette tartón még egy bringa, így 3 ember cuccokkal együtt elférünk benne, nyugis országúti tempóban 7l-es fogyasztással.
Kicsit utánanéztem, kb. 200-ból fel lehetne újítani: kijavítani a még kevés rozsdás részt, futómû, motor és hajtás feljavítás (most sem rosszak!), némi optikai tuning, fényezés, és lenne egy jó Autó belõle, pár évig, utána már remélem telik drágábbra is.
Igazából nem tudom, mi mellett döntsek. A Zsigát kedvelem, nehezen válnék meg tõle. Szívesen áldoznék rá, hogy még tovább hajthassam.
Kombit viszont abszolút feleslegesnek tartok. Évente pár alkalommal, ha kihasználnám (versenyre utazáskor), azonkívül csak teher. Szóval nem üzemszerûen vinnék sok cuccot, csak ha kell, elférjen minden.
Race, no Rest!
#12206
Posted 2008. March 07. - 21:57
Ratan Tata, the Indian businessman who’s been making lots of headlines lately, reportedly expressed an interest in buying a stake in exotic car maker Ferrari. Tata said Luca di Montezemolo, chairman of Fiat and Ferrari, has invited Tata to Italy, to explore the design and luxury sector opportunities.
Tata is no stranger to diversifying his portfolio, already in talks with Ford to buy its Jaguar and Ford divisions, due for an official announcement any time now. He also sits on Fiat’s board and has an alliance with Fiat in India as well as with the Benetton group and furniture maker Poltrona Fraum, according to Italy’s Finanza e Mercati daily. Fiat owns 85 percent of Ferrari, with an option to buy another 5 percent by the end of July.
"I have two passions in my life: cars and aircraft. I've always dreamed of being a fighter pilot and I confirm the desire to participate as a shareholder in Ferrari," Tata said in an interview in Italy’s L'Espresso weekly.
In another statement, Tata says the Ferrari chief piqued his curiosity, as Tata believes the two share a vision and make similar purchases, most likely not referring to everyday items.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#12207
Posted 2008. March 07. - 21:47
#12208
Posted 2008. March 07. - 19:08
ne haragudj, hogy õszinte leszek: a kocsi vonalai nem igazán tetszenek, meg a felnik se, de ugye nem ez volt a kérdés...
amúgy stílusban tényleg az fentiek mennének hozzá legjobban szerintem
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#12209
Posted 2008. March 07. - 17:02
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#12210
Posted 2008. March 07. - 16:52
Ha nagyon pimpfelnit akarsz, akkor szerintem az 5. képen levõ (ver27.jpg). Annak a vonalai szerintem jól illenek a kocsihoz.Toltam fel néhány képet ide:
http://kep.tar.hu/thommey/50561286#2
szerintetek melyik felni állna jól?
Amúgy meg a 9. képen (ver23.jpg), vagy 12. képen (ver19.jpg) mert mindkettõ olyan szolidan szép ipari
Szerintem.
#12211
Posted 2008. March 07. - 15:26
#12212
Posted 2008. March 06. - 21:50
Most szedték szét az enyémet, hát van mit cserélni benne - de tudom az árakat (kisker, nomrál végfelhasználói természetesen) és hát... cseréltetek is mindent benne, ami sok pénz tud lenni hozzá, az egyedül a munkadíj....
Scudonál meg alig gyõztem az alkatrészeket kifizetni... :S
Szal népautó ilyen téren is nyerõbb.
#12213
Posted 2008. March 06. - 20:12
#12214
Posted 2008. March 06. - 16:31
Módosítanom kell.
1,6 v 2,0, biztosítása ugyanannyi. Fene gondolta volna. Így az 1,6 ki is esik.
Méretben a Jetta úgy érzem bõven elég. 1,8-as motorral alig eszik többet, mint a kis 1,3-assal. Havi +2k kötelezõ költség. Szinte semmi.
hát ha 1.8 akkor inkább passat és abból is 2.0, a jetta nagyon szarul pakolható. és Tomyféle passat meg télleg elnyûhetetlen! és az a jó a régi kombikba, hogy azokra egyszerûen "hozzáraktak" egy nagy téglalapot és így télleg nagy a csomagtartójuk.
mi vectránk 5 ajtós és a px abba is simán befér elõrahajtott h.ülésekkel, de vittem benne big hit-et is 888as marzoval és az is befért. 2.0 8szeleppel meg 7.5/100km a vegyesen és nem megy rosszul.
#12215
Posted 2008. March 05. - 10:40
#12216
Posted 2008. March 05. - 02:55
I`m as fast as nobody!
#12217
Posted 2008. March 05. - 01:41
Race, no Rest!
#12218
Posted 2008. March 05. - 00:19
Akkor nem értem amúgy az egészet. Fatert megkérdezed, és még talán tud is olyan ismerõst, akinek eladó az autója... Ismeri a kocsit és ennél több itthon nem is kell. Vagy legalább van saját véleménye, hogy mit szeret szerelniApám autószerelõ, ért hozzá.
Azt is tudom, hogy ismerõstõl venni autót is lutri, meg barátságok mehetnek tönkre, de akkor is nagyobb esély van egy normális (vagy legalább ismert elõéletû) autó kifogására, mint a hasznaltauto.huhun...
#12219
Posted 2008. March 04. - 22:21
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#12220
Posted 2008. March 04. - 21:51
ezért érdemes mellõzni az ilyet.
Mint ahogy a TT-rõl is beszélitek le az embereket...
Henger: tehát eldöntötted

Sign In
Create Account

Back to top






