Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Autók - hírek, vágyak és a többi

- - - - -

  • Please log in to reply
19503 replies to this topic

#11361
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts
hat figy

kint marad bizti
hazahozod regado

haza hozod z rendszam
/ameddig van bor a pofadon hasznalni ill lebukasig 30eft/
szlovak cseh ... helyre viszed vkinek a nevere

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#11362
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
nem akarom behozni Magyarorszagra, minek? jobbkormanyos:)

csak nincs kedvem ra az itteni biztit fizetni. majd kiotlok valamit. van szlovak ismerosom, teszek ra szlovak rendszmot :D
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#11363
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts
azt akarja sysspo leirni, hogy amikor mentek kb 120 korul
es mindenki padlozik
akkor a lexusban kenytelen lenne bekapcsolni az ablaktorlot
mert a porsche gumijarol leszakado kis gumi darabkaktol nem latna ki.

az okes, hogy loero meg vegseb
meg 0-100
csak van olyan auto ami 100 utan is ugyanugy gyorsul

tam: probaltam kihangsulyozni, hogy 30 nap utan nem esik le a rendszam magatol
ha meg be akarod hozni akkor regado ami 1+misi

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#11364
spinny

spinny

    vendég

  • fórumtag
  • 158 posts

az turbos? gondolom biztositasra gondolsz. de az sok mindentol fugg. attol hogy hol laksz, hany eves vagy, milyen a bonuszod, hol tarolod a kocsit, mekkora motorja van, mennyire draga hozza az alkatresz, mennyire lopjak, mennyire konnyu lopni, etc.

szoval sok a faktor. nekem azert 3000font az evo, mert fiatal vagyok, nincs bonuszom, es nagyon sok benne a loero. [1-20ig vannak a biztositasi kategoriak, ez pl 20-as]. egy 1.6-os golf csak 6-700 font lenne evente. fonokom aki 40eves, a 320d kupe E46 bomosre 350fontot fizet.

lor: nekem nem 30napra kell rendszam, hanem ugy 3evre :) es nem akarok 30naponketn 20k-t fizetni, mert 3 ev alatt az eleg sokra jonne ki :)


nem ismered a famous hacsiroku-t? :D

pedig arra felétek is van jópár

#11365
sysspo

sysspo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 890 posts

Most nézem sysspo válaszát.
GS 450 és GS 450h között van néhány lóerõ eltérés.


Bocs, ha nem volt egyértelmü de én is a 450h-ról beszéltem. Eszembe sincs tagadni a pozitívumait vagy azt, hogy jól megy. Az egyedüli, amit nem érttem, hogy hogyan tudott egy GT 3-at tolni mivel a teszteredmények ezt nem támasztják alá. Erös a Lexus de majdnem 1900kg. Egy kategóriába tartozik gyorsulás terén mondjuk a C 350-nel, az A4 3.2 vagy a 330i-vel.

A Ringre nem is kell menned, a 400m ideje 14,6 a 450h-nak :)

#11366
-Henger-

-Henger-

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,181 posts
http://en.wikipedia....iki/Toyota_AE86
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!

#11367
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts

Tam! Mennyi a fenntartása egy AE86 toyotának ott angliában?


az turbos? gondolom biztositasra gondolsz. de az sok mindentol fugg. attol hogy hol laksz, hany eves vagy, milyen a bonuszod, hol tarolod a kocsit, mekkora motorja van, mennyire draga hozza az alkatresz, mennyire lopjak, mennyire konnyu lopni, etc.

szoval sok a faktor. nekem azert 3000font az evo, mert fiatal vagyok, nincs bonuszom, es nagyon sok benne a loero. [1-20ig vannak a biztositasi kategoriak, ez pl 20-as]. egy 1.6-os golf csak 6-700 font lenne evente. fonokom aki 40eves, a 320d kupe E46 bomosre 350fontot fizet.

lor: nekem nem 30napra kell rendszam, hanem ugy 3evre :) es nem akarok 30naponketn 20k-t fizetni, mert 3 ev alatt az eleg sokra jonne ki :)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#11368
zsizsi

zsizsi

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,939 posts
Most nézem sysspo válaszát.
GS 450 és GS 450h között van néhány lóerõ eltérés. Ha megnézed a benzinmotor 296 LE-t ad le, a villanymotor erre csak rápakol. A japcsik 345-350 LE közé teszik a teljesítményét. Persze ezt optimálisan kihasználni - és összehasonlítani - nem az én, és családom tisztje. ;) Egy biztos, mikor egy takarékos de kényelmes tágas családi kocsi mellett döntöttünk, mindenre számítottam, csak erre nem. Én nem vagyok sportos vezetõ, inkább takarékos és ez mûködik is. Az eddigi tapasztalatok alapján 7,5-7,8 l/100 km. Mindez automata váltóval, automata légkondival és egyéb ketyerékkel együtt. Ennyi. Off.
ps.: egyszer még lehet hogy kiviszem a ringre néhány körre! Ha van kedved ott lehet egy jót gyorsulni!

#11369
Tommmas

Tommmas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,086 posts
megjött "A" legó:
http://mnrvortxhungary.blogspot.com/
/// Demalgon /// mert balul ütött be az élet, pedig jobbat vártam ///
de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.

#11370
spinny

spinny

    vendég

  • fórumtag
  • 158 posts
Tam! Mennyi a fenntartása egy AE86 toyotának ott angliában?

#11371
sysspo

sysspo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 890 posts

A Porschét családtag vezette - másod unokatesó - és nyílt volt a "kûzdelem".


Elhiszem, hogy így volt csak nem értem. Írod, hogy olyan 110-120-ról indult a gyorsítás. A GT-3-nak 100-200 olyan 9,5 a GS 450-nek olyan 16,5mp-ig tart ez nem igazán egy liga. Nem vezettem még GS 450-et de 200-ra szinte hajszálra úgy gyorsul, mint az én autóm így pontosan el tudom képzelni.

#11372
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts
igen lehet jobbosat
de akkor kell regadot fizetni

viszont z rendszamnal nincs regado
adol 20eft-t 30 napra
/rendszam forgalmi bizti/
osz kesz

berki:
nemtom mennyi tartalek van a gumiban
de elvileg szetszakad

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#11373
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
ezt az autot en is palyazni vennem. ezert nezek ilyet, vagy S14a-t, vagy R32 skyline-t. gondolkodok rajta, hogy rendszam nelkul kellene :)

boltba jarni gyalog is tudok, meloba meg tudok valogatni az 5 bringam kozul :)

magyarorszagon lehet forgalomba helyezni jobbkormanyos verdat?

es "levelezo tagozaton"? ;) az lenne a legszebb. az otthoni biztositast nagyon szivesen befizetem ra. :)



Active Yaw Control, first incorporated into the Evo IV, was developed by Mitsubishi to improve a vehicle's cornering and acceleration performance, and consequently its safety, under a wide range of operating conditions.

This is achieved by utilising a torque transfer differential which is controlled by various sensors and an electronic control unit (ECU) to enable a difference in torque to go to each of the rear wheels.

As shown in diagram 1 (right hand bend), by increasing the level of torque to the left rear wheel and reducing the torque level to the right wheel, it is possible to change the yaw movement of the vehicle. This in turn will cause the vehicle to steer inwards and reduce the amount of slip on the front tyres, thus resulting in reduced under-steer. It also works if over-steer occurs, as shown in diagram 2, by reducing the torque level to the left hand rear wheel and increasing the torque level to the right hand wheel, again changing the yaw movement to reduce over-steer.

By controlling the amount of torque transmitted to the rear wheels when there is less traction, or a difference in grip on the road surface, AYC also works to improve acceleration and stability on slippery roads (as shown in diagram 3).

Active Centre Differential

The Active Centre Differential, first introduced in the Evo VII, is an electronically controlled hydraulic multi-plate clutch which distributes torque between the front and rear to improve traction under acceleration out of a corner. It works in conjunction with Active Yaw Control which enhances grip and steering response whilst driving through the bend itself. Using sensors, ACD regulates slippage in the 50:50 torque-split diff from free to lock-up according to speed and load. So under hard acceleration the ACD moves towards lock-up to put more torque down on the road for stronger traction, but with rapid steering inputs it operates virtually like an open differential to improve steering feel and response.

A choice of three setting - tarmac, gravel and snow - operated manually, gradually lock up the Active Centre Differential depending on road conditions.



Posted Image Posted Image Posted Image
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#11374
rbalint88

rbalint88

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,387 posts

Persze nem a végsebességre ment a dolog. Hiszen a Lexus "csak" 250-ig megy, ott leszabályoz. A Porschét családtag vezette - másod unokatesó - és nyílt volt a "kûzdelem".
De mint mondtam, nem sport kocsi, hiszen egyetlen porcikája sem erre készült, csak meglepett, hogy milyen vehemens gyorsításra képes. (Gyári adat: 5,8 sec 0-100-ra. AutoBild ettõl kicsit kevesbbet mért.) Ez lehet, hogy csak nekem volt meglepetés egy 320 CDI Merga után.
Amúgy az sokat elárul az autó képességeibõl, hogy az AutoBild teszten anno a BMW és a Mercedes 5 literesekkel tudták csak összemérni. Akkora többltet jelentett a Lexusnak a villanymotor.


jó a villanyos lexus, csak: eltûnik a csomagtartó elég nagy része és csak automatával párosítható rendesen. (legalábbis én még nem láttam gangos villanyautót)

#11375
zsizsi

zsizsi

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,939 posts
Persze nem a végsebességre ment a dolog. Hiszen a Lexus "csak" 250-ig megy, ott leszabályoz. A Porschét családtag vezette - másod unokatesó - és nyílt volt a "kûzdelem".
De mint mondtam, nem sport kocsi, hiszen egyetlen porcikája sem erre készült, csak meglepett, hogy milyen vehemens gyorsításra képes. (Gyári adat: 5,8 sec 0-100-ra. AutoBild ettõl kicsit kevesbbet mért.) Ez lehet, hogy csak nekem volt meglepetés egy 320 CDI Merga után.
Amúgy az sokat elárul az autó képességeibõl, hogy az AutoBild teszten anno a BMW és a Mercedes 5 literesekkel tudták csak összemérni. Akkora többltet jelentett a Lexusnak a villanymotor.

#11376
sysspo

sysspo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 890 posts
Persze, nem de eddig nem versenypályáról volt szó én pedig megyek évi 60e km-t autópályán gyorsan és tudom miröl beszélek.

#11377
rbalint88

rbalint88

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,387 posts
http://www.metacafe....r_vw_golf_mkii/
az erõ nem minden. colin chapmannek tetszene. minimális súly, nagy teljesítmény. a kanyar más tészta:D úgy 2 percnél lesz érdekes, de végig elég jó.

ezt meg szeretem. ha az ember úgy tekint a dologra, hogy kívül az km, akkor nem olyan vészes:)


#11378
sysspo

sysspo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 890 posts

és a Porsche Carrera GT 3-ast letolta az higway-n.


Szerintem azt Te sem gondolod komolyan, hogy azért, mert a Porsche küzdött volna, mivel lényegesen gyorsabb.

#11379
-Henger-

-Henger-

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,181 posts

vagy egy Caterham.
Ezeknek nincs párja :)


Elég nyomós indok, hogy az EU-ba költözzön az ember.
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!

#11380
BBerki

BBerki

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,724 posts
mi történik akkor, ha a gumi csak 190ig jo, de 210el mennek? :)