Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#11361
Posted 2008. June 13. - 09:33

kint marad bizti
hazahozod regado
haza hozod z rendszam
/ameddig van bor a pofadon hasznalni ill lebukasig 30eft/
szlovak cseh ... helyre viszed vkinek a nevere
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#11362
Posted 2008. June 13. - 09:27

csak nincs kedvem ra az itteni biztit fizetni. majd kiotlok valamit. van szlovak ismerosom, teszek ra szlovak rendszmot

RAUH-Welt
B E G R I F F
#11363
Posted 2008. June 13. - 08:17

es mindenki padlozik
akkor a lexusban kenytelen lenne bekapcsolni az ablaktorlot
mert a porsche gumijarol leszakado kis gumi darabkaktol nem latna ki.
az okes, hogy loero meg vegseb
meg 0-100
csak van olyan auto ami 100 utan is ugyanugy gyorsul
tam: probaltam kihangsulyozni, hogy 30 nap utan nem esik le a rendszam magatol
ha meg be akarod hozni akkor regado ami 1+misi
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#11364
Posted 2008. June 13. - 08:05

az turbos? gondolom biztositasra gondolsz. de az sok mindentol fugg. attol hogy hol laksz, hany eves vagy, milyen a bonuszod, hol tarolod a kocsit, mekkora motorja van, mennyire draga hozza az alkatresz, mennyire lopjak, mennyire konnyu lopni, etc.
szoval sok a faktor. nekem azert 3000font az evo, mert fiatal vagyok, nincs bonuszom, es nagyon sok benne a loero. [1-20ig vannak a biztositasi kategoriak, ez pl 20-as]. egy 1.6-os golf csak 6-700 font lenne evente. fonokom aki 40eves, a 320d kupe E46 bomosre 350fontot fizet.
lor: nekem nem 30napra kell rendszam, hanem ugy 3evrees nem akarok 30naponketn 20k-t fizetni, mert 3 ev alatt az eleg sokra jonne ki
nem ismered a famous hacsiroku-t?

pedig arra felétek is van jópár
#11365
Posted 2008. June 13. - 07:23

Most nézem sysspo válaszát.
GS 450 és GS 450h között van néhány lóerõ eltérés.
Bocs, ha nem volt egyértelmü de én is a 450h-ról beszéltem. Eszembe sincs tagadni a pozitívumait vagy azt, hogy jól megy. Az egyedüli, amit nem érttem, hogy hogyan tudott egy GT 3-at tolni mivel a teszteredmények ezt nem támasztják alá. Erös a Lexus de majdnem 1900kg. Egy kategóriába tartozik gyorsulás terén mondjuk a C 350-nel, az A4 3.2 vagy a 330i-vel.
A Ringre nem is kell menned, a 400m ideje 14,6 a 450h-nak

#11366
Posted 2008. June 12. - 23:42

Race, no Rest!
#11367
Posted 2008. June 12. - 23:30

Tam! Mennyi a fenntartása egy AE86 toyotának ott angliában?
az turbos? gondolom biztositasra gondolsz. de az sok mindentol fugg. attol hogy hol laksz, hany eves vagy, milyen a bonuszod, hol tarolod a kocsit, mekkora motorja van, mennyire draga hozza az alkatresz, mennyire lopjak, mennyire konnyu lopni, etc.
szoval sok a faktor. nekem azert 3000font az evo, mert fiatal vagyok, nincs bonuszom, es nagyon sok benne a loero. [1-20ig vannak a biztositasi kategoriak, ez pl 20-as]. egy 1.6-os golf csak 6-700 font lenne evente. fonokom aki 40eves, a 320d kupe E46 bomosre 350fontot fizet.
lor: nekem nem 30napra kell rendszam, hanem ugy 3evre


RAUH-Welt
B E G R I F F
#11368
Posted 2008. June 12. - 21:12

GS 450 és GS 450h között van néhány lóerõ eltérés. Ha megnézed a benzinmotor 296 LE-t ad le, a villanymotor erre csak rápakol. A japcsik 345-350 LE közé teszik a teljesítményét. Persze ezt optimálisan kihasználni - és összehasonlítani - nem az én, és családom tisztje.

ps.: egyszer még lehet hogy kiviszem a ringre néhány körre! Ha van kedved ott lehet egy jót gyorsulni!
#11369
Posted 2008. June 12. - 13:59

de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.
#11370
Posted 2008. June 12. - 10:10

#11371
Posted 2008. June 12. - 09:28

A Porschét családtag vezette - másod unokatesó - és nyílt volt a "kûzdelem".
Elhiszem, hogy így volt csak nem értem. Írod, hogy olyan 110-120-ról indult a gyorsítás. A GT-3-nak 100-200 olyan 9,5 a GS 450-nek olyan 16,5mp-ig tart ez nem igazán egy liga. Nem vezettem még GS 450-et de 200-ra szinte hajszálra úgy gyorsul, mint az én autóm így pontosan el tudom képzelni.
#11372
Posted 2008. June 12. - 07:52

de akkor kell regadot fizetni
viszont z rendszamnal nincs regado
adol 20eft-t 30 napra
/rendszam forgalmi bizti/
osz kesz
berki:
nemtom mennyi tartalek van a gumiban
de elvileg szetszakad
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#11373
Posted 2008. June 11. - 23:27


boltba jarni gyalog is tudok, meloba meg tudok valogatni az 5 bringam kozul

magyarorszagon lehet forgalomba helyezni jobbkormanyos verdat?
es "levelezo tagozaton"?


Active Yaw Control, first incorporated into the Evo IV, was developed by Mitsubishi to improve a vehicle's cornering and acceleration performance, and consequently its safety, under a wide range of operating conditions.
This is achieved by utilising a torque transfer differential which is controlled by various sensors and an electronic control unit (ECU) to enable a difference in torque to go to each of the rear wheels.
As shown in diagram 1 (right hand bend), by increasing the level of torque to the left rear wheel and reducing the torque level to the right wheel, it is possible to change the yaw movement of the vehicle. This in turn will cause the vehicle to steer inwards and reduce the amount of slip on the front tyres, thus resulting in reduced under-steer. It also works if over-steer occurs, as shown in diagram 2, by reducing the torque level to the left hand rear wheel and increasing the torque level to the right hand wheel, again changing the yaw movement to reduce over-steer.
By controlling the amount of torque transmitted to the rear wheels when there is less traction, or a difference in grip on the road surface, AYC also works to improve acceleration and stability on slippery roads (as shown in diagram 3).
Active Centre Differential
The Active Centre Differential, first introduced in the Evo VII, is an electronically controlled hydraulic multi-plate clutch which distributes torque between the front and rear to improve traction under acceleration out of a corner. It works in conjunction with Active Yaw Control which enhances grip and steering response whilst driving through the bend itself. Using sensors, ACD regulates slippage in the 50:50 torque-split diff from free to lock-up according to speed and load. So under hard acceleration the ACD moves towards lock-up to put more torque down on the road for stronger traction, but with rapid steering inputs it operates virtually like an open differential to improve steering feel and response.
A choice of three setting - tarmac, gravel and snow - operated manually, gradually lock up the Active Centre Differential depending on road conditions.



RAUH-Welt
B E G R I F F
#11374
Posted 2008. June 11. - 23:03

Persze nem a végsebességre ment a dolog. Hiszen a Lexus "csak" 250-ig megy, ott leszabályoz. A Porschét családtag vezette - másod unokatesó - és nyílt volt a "kûzdelem".
De mint mondtam, nem sport kocsi, hiszen egyetlen porcikája sem erre készült, csak meglepett, hogy milyen vehemens gyorsításra képes. (Gyári adat: 5,8 sec 0-100-ra. AutoBild ettõl kicsit kevesbbet mért.) Ez lehet, hogy csak nekem volt meglepetés egy 320 CDI Merga után.
Amúgy az sokat elárul az autó képességeibõl, hogy az AutoBild teszten anno a BMW és a Mercedes 5 literesekkel tudták csak összemérni. Akkora többltet jelentett a Lexusnak a villanymotor.
jó a villanyos lexus, csak: eltûnik a csomagtartó elég nagy része és csak automatával párosítható rendesen. (legalábbis én még nem láttam gangos villanyautót)
#11375
Posted 2008. June 11. - 22:59

De mint mondtam, nem sport kocsi, hiszen egyetlen porcikája sem erre készült, csak meglepett, hogy milyen vehemens gyorsításra képes. (Gyári adat: 5,8 sec 0-100-ra. AutoBild ettõl kicsit kevesbbet mért.) Ez lehet, hogy csak nekem volt meglepetés egy 320 CDI Merga után.
Amúgy az sokat elárul az autó képességeibõl, hogy az AutoBild teszten anno a BMW és a Mercedes 5 literesekkel tudták csak összemérni. Akkora többltet jelentett a Lexusnak a villanymotor.
#11376
Posted 2008. June 11. - 22:57

#11377
Posted 2008. June 11. - 22:53

az erõ nem minden. colin chapmannek tetszene. minimális súly, nagy teljesítmény. a kanyar más tészta:D úgy 2 percnél lesz érdekes, de végig elég jó.
ezt meg szeretem. ha az ember úgy tekint a dologra, hogy kívül az km, akkor nem olyan vészes:)
#11378
Posted 2008. June 11. - 22:51

és a Porsche Carrera GT 3-ast letolta az higway-n.
Szerintem azt Te sem gondolod komolyan, hogy azért, mert a Porsche küzdött volna, mivel lényegesen gyorsabb.
#11379
Posted 2008. June 11. - 22:51

vagy egy Caterham.
Ezeknek nincs párja
Elég nyomós indok, hogy az EU-ba költözzön az ember.
Race, no Rest!
#11380
Posted 2008. June 11. - 22:49
