én pl. az alapban hátsókerekes pickuppal olyanokat kanyarodok, hogy az üldözõk csak bambiznak

és imádom, ahogy kanyarban gázadásnál megnyikkan a belsõ hátsó kerék a merevtengely miatt. perverz vagyok?
Nekem ez a bajom:
Ha egy autó borul, akkor ott baj van. Inkább csússzon, azt könnyebb korrigálni. Ebbõl kifolyólag egy magas építésû autó a kanyarokban sosem lesz igazi.
Amúgy lehet, hogy nem vezettem még egyterût, de nem is nagyon sajnálom. Engem mindig is a kombik vonzottak.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
NE ÍGY! NE ÍGY!
Ha egy autó borul, akkor ott baj van. Inkább csússzon, azt könnyebb korrigálni. Ebbõl kifolyólag egy magas építésû autó a kanyarokban sosem lesz igazi.
-megszokást igényel eleinte a magas üléspozíció és sok üveg, futómû, zajszigetelés; (eleinte) az emberek gyorsabban közlekednek vele mert a sebességérzetük ... alapabb autók után kicsi - haverom majdnem felborított így minket egy 80-85°os(!) kanyarban 45el... (Igaz ha megszokja az ember élvezi hogy ezzel jó közlekedni, nem stift/fábia/golf ahol aztán érzed a sebességet...)
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
Itt azért szerintem a sofõrön is nagyon sok múlik. Én a 23 éves kocsimmal a havas emelkedõn fölfele egy Skoda 120L-el közösen mentünk el egy kb. 2-3 éves Ford Mondeo mellett. Az csak nyomta a gázt, kínlódott az elektronika, és nem ment a kocsi.Küldök fényképet a dojcse presztízs ótókról mikor a fõúton állnak sorban, mind sokmillás gépek. Mikor a Trabant felmegy
Ez van
Ez is érdekes megállapítás. Magas felépítésû, nagyjából családi kényelemre hangolt futómûvel szerpentinre? Hááát. Az ilyenektõl szoktam idegbajt kapni Orfû fele...Aki teheti egy Corolla Verso 2 vagy C4 Picasso-t próbáljon ki, nem árt ha szerpentines részen; pláne HDi/D4-D mocikkal és megérti - ha eeknél ne akkor semminél
Unokaöcsémnek ilyenje volt, aztán kikönyökölt a hajtókar a blokkból.még két tipp:
http://www.hasznalta...honda_hr-v_1999
Mitsu Starion, így kézzel foghatóbb:shaun palmi vmit félreértett mert senki nem irta azt h felesleges a 3ajtós, esetleg azt hogy elég a 3 ajtós
DB mi az az XRG? :chin:
Sokkal nyugodtabban vezetek vele, mint a régi benzinesemmel, mint a kisteherrel.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
Ja bocs, Vectra A (1988), a többi csak a formatervezõ mûve.Tééényleg...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]