Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#1001
Írta 2011. február 07. - 23:18
Nézd meg szembõl az autót, azonosan állnak-e a kerekek, és megfelelõ e a dõlésszögük.
Legtöbbször ez az indok. Lehet a kormánymû hibája is, de az nem indokolná az úszást.
Irány a szervíz, úgysem fogsz tudni sok mindent kezdeni otthon vele!
#1002
Írta 2011. február 07. - 23:16
#1003
Írta 2011. február 07. - 22:57
Egyik napról a másikra könnyebb lett kormányozni a kocsit (nem szervós) és egy kicsit agresszíven balra kanyarodva csúszik a kocsi (ilyenkor néha olyan érzésem van mintha hiányozna az egyik jobboldali kerekem), jobb kanyarnál minden rendben van. A gumiknak ránézésre nincs bajuk. Ma voltam vele városon kívül is és nagyobb tempónál nem nagyon éreztem, hogy valami gond lenne, de hazafelé jövet bevettem szokásos tempóban a kanyarokat és megint elég durván csúszott az autó. Mi lehet a baj? Holnap felemelem és benézek alá, de mit kéne keresnem?
A sebesség mindent megold.
#1004
Írta 2011. február 07. - 22:53
rendszámot pucoljátok! engem +vágott a jard, mert rittyós volt...
Magó, akkor el vagyok maradva bocsi! De szerintem nem fogyaszt vészesen, télen rövidtávokon nem vészes 8liter körüli érték
ha te nem octaviát próbáltál, akkor akár az is lehet, h az 16 szelepes motor volt, az jobban fogyaszt, mert van mindkettõ ilyen 102 vagy 105 ló körüli teljesítménnyel. viszont octaviában elvileg csak a 8 szelepes 102 lovas van, ill. a 115 lovas fsi. legalábbis 1.6-os motornál. és a 8 szelepes az, amelyik sokat zabál. persze nem is mai db, a 3 golf bemutatásakor fejlesztették 92 körül, nem is értem miért kellett eddig erõltetni...
#1005
Írta 2011. február 07. - 22:41
annak nincs hátul tesója sajna. Kivéve ha úgy kötik be, de errõl nem szól a fáma, de hasznos lenne.
#1006
Írta 2011. február 07. - 22:38
Nekem úgy van, hogy egy kattintás elõl a két pici menetjelzõizzó, plusz a hátsó rendes világítás, a második kattintásnál meg felküldi a tompítottat elõre.
Magó, akkor el vagyok maradva bocsi! De szerintem nem fogyaszt vészesen, télen rövidtávokon nem vészes 8liter körüli érték
#1007
Írta 2011. február 07. - 21:46
#1008
Írta 2011. február 07. - 21:28
úgyis csak épp' érettségizett korú népautókat tudok megvenni/fenntartani kp-ra. :-D
#1009
Írta 2011. február 07. - 21:20
Pite (?) álma valóra vált.
És még jó ötlet is, visszamenõleg is kötelezõvé kéne tenni, ha nem is a ledes megoldást, de a kikapcsolhatatlan tompítottat minimum.
Csak így tovább!
#1010
Írta 2011. február 07. - 19:18
Én szoktam egy szintén a konszernhez tartozó autó hajtani ezzel a motorral(nem teljesen, mert az csak a 102lovas verzió), súlyban is csak 70kilóval marad el az oktáviától, de elfogadhatónak mondanám, kellõen nyomatékos a hétköznapi közlekedéshez.
az 1 tök más motor. próbáltam, nem m1 jól, de legalább fogyaszt.
én konkrétan az FSI motorosra gondoltam.
#1011
Írta 2011. február 07. - 16:55
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#1012
Írta 2011. február 06. - 23:16
2004. évjáratú Seat Cordoba 1.4-hez keresek felhasználói kézkönyvet, tud valaki egy ingyenes linket?
Ez?
http://www.clubseat....file.php?id=194
[highlight] The bike way of life [/highlight]
#1013
Írta 2011. február 06. - 20:06
akkojóvanakko.
teljesítménye legalább az elfogadható szintet +üti? fogyasztás?
Én szoktam egy szintén a konszernhez tartozó autó hajtani ezzel a motorral(nem teljesen, mert az csak a 102lovas verzió), súlyban is csak 70kilóval marad el az oktáviától, de elfogadhatónak mondanám, kellõen nyomatékos a hétköznapi közlekedéshez.
Más: Nekem '98as autóm van, a rendszámon kék alatta pedig zöld plakett, a forgalmiban meg 02-es besoroloás(a forgalmit pár hónapja állították ki újra) lehet h ezt is elcseszték?
#1014
Írta 2011. február 06. - 17:37
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#1015
Írta 2011. február 06. - 11:08
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#1016
Írta 2011. február 06. - 10:56
Totalcar - Magazin - Kémfotókon a 2013-as bálna Merci
ez pedig váááá:
Totalcar - Magazin - BMW kombi 360-nal a német autópályán
#1017
Írta 2011. február 05. - 22:06
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1018
Írta 2011. február 05. - 21:22
Megelégednék a jelenlegi W221 S osztályal is:
#1019
Írta 2011. február 05. - 20:23
hagyd ugy vagy fotozd korbe lehetoleg ugy, hogy rendszam meg datum latszodjon
de hagyd ugy ne kolts ra semmit
ha olajat kell cserelni azt se /bar nem tudom mennyit jar vele fater az eladasig/
ugyis mindenki azzal kezdi, hogy csere akkor meg fasznak
ki az az orbitalis farok aki egy ilyen gepet karc nelkul akar?
ebbol latszik, hogy nem arra van hasznalva amire kene.
ja egy márkaszervizes olajcserét sztem nyomunk, csakhogy meglegyen a szervízkönyvpecsét /20K nál lecseréltük , most van benne 23 az még elmegy/
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1020
Írta 2011. február 05. - 18:09
az explorerben a babuk nem voltak bekotve?
nem voltak. De egy nagy tanúsága van a próbának: a plafonra kell tapadni ha túlérésre játszol