megyünk rúgni neki?

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
Na meg ha fél bar feletti a guminyomás, akkor ránézésre majdnem megfelelõ, miközben akár másféllel is kevesebb lehet, mint a másik oldalon...
Csalóka
Azt írja, hogy ránézésre
Ránézésre nekem is majdnem rendben lévõnek tûnt, csak egy picit volt gyanús. Fél bár különbség is okozhat meglepetéseket, és azt nem biztos, hogy mérés nélkül megállapítja.
A sebesség mindent megold.
A fogyasztásról jut eszembe....
Passat W8, megyünk balkániába, tempomata 180, 10.50L Supper.
Eladtam, majd egy Seat Leon (2005) 1.6 masinával mentem frankfurtba keresgélni. Megszokott 160-180 az autópályán.
Asszongya a kúton, hogy "sokat kell fizetni". Számolgatás = 14L.
RAUH-Welt
B E G R I F F
NE ÍGY! NE ÍGY!
Esetleg guminyomás? Nekem pont ilyen volt, amikor az egyik oldalon hiányzott kb. 1 bar...Van egy nem olyan kis problémám.
Egyik napról a másikra könnyebb lett kormányozni a kocsit (nem szervós) és egy kicsit agresszíven balra kanyarodva csúszik a kocsi (ilyenkor néha olyan érzésem van mintha hiányozna az egyik jobboldali kerekem), jobb kanyarnál minden rendben van. A gumiknak ránézésre nincs bajuk. Ma voltam vele városon kívül is és nagyobb tempónál nem nagyon éreztem, hogy valami gond lenne, de hazafelé jövet bevettem szokásos tempóban a kanyarokat és megint elég durván csúszott az autó. Mi lehet a baj? Holnap felemelem és benézek alá, de mit kéne keresnem?
A fogyasztásról jut eszembe....ha te nem octaviát próbáltál, akkor akár az is lehet, h az 16 szelepes motor volt, az jobban fogyaszt, mert van mindkettõ ilyen 102 vagy 105 ló körüli teljesítménnyel. viszont octaviában elvileg csak a 8 szelepes 102 lovas van, ill. a 115 lovas fsi. legalábbis 1.6-os motornál. és a 8 szelepes az, amelyik sokat zabál. persze nem is mai db, a 3 golf bemutatásakor fejlesztették 92 körül, nem is értem miért kellett eddig erõltetni...
NE ÍGY! NE ÍGY!
A sebesség mindent megold.