
Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#9961
Írta 2008. október 15. - 10:43

#9962
Írta 2008. október 14. - 23:58

RAUH-Welt
B E G R I F F
#9963
Írta 2008. október 14. - 19:48

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#9964
Írta 2008. október 14. - 18:56

én most olvastam végig ezt:
http://www.opelforum...p?showtopic=150
végülis olyan motor ami istencsászár azok a dízelek az 1.7es isuzu és egy 2.0-es. /én benzinest néztem ezért jobban nem tudom/
ha jól tudom akkoriban X-es motorokat csináltak, késõbb Z-set.
a 1.6os mocik jobban eszik az olajat de ez is autófüggõ.
a 16V-ek jobban mennek a 8V-et olcsóbb a szervize.
nekem 1.6 16V Caravan van lassan 3 éve 1999 év végi a kicsike, de nagyon szeretem!
Egyszer állt meg alattam generátor hiba miatt, se elõtte se azóta nincs különösebb baja. Most cserélek rajta kerékcsapágyakat, alufelni rulez

Ecotec gyári adat 0.8dl/1000km


"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#9965
Írta 2008. október 14. - 15:38

elkérte volna a jogsim?
:rofl:
#9966
Írta 2008. október 14. - 13:37

én most olvastam végig ezt:
http://www.opelforum...p?showtopic=150
végülis olyan motor ami istencsászár azok a dízelek az 1.7es isuzu és egy 2.0-es. /én benzinest néztem ezért jobban nem tudom/
ha jól tudom akkoriban X-es motorokat csináltak, késõbb Z-set.
a 1.6os mocik jobban eszik az olajat de ez is autófüggõ.
a 16V-ek jobban mennek a 8V-et olcsóbb a szervize.
nekem a 2.0ás dízel van/volt. 6l alatti fogyasztás, relative erõs is (asszem 82 lóerõ). de az adagoló 150ezer km környékén megadja magát. az meg egy kb. 300ezer Ft-os kör.
#9967
Írta 2008. október 14. - 13:26

#9968
Írta 2008. október 14. - 13:11

#9969
Írta 2008. október 14. - 00:56

astrából 2003-as 1,2-es!!! benzines kombink van, legalapabb plusz klíma a felszereltség, eddig 45ezer km-rel, semmi hiba nem volt vele, mondjuk szezonváltáskor megy márkaszervizbe, ahol ismerõs a szervizvezetõ, ami azért jelent talán valamit. erõ az nincs benne, elõzés felejtõs, autópályán a 120 még kényelmes neki, vége 165nél van óra szerint, 140 még elviselhetõ. városi használatban van fõleg, rövid utakon, klíma/fûtés is bejátszik néha, nélküle/vele 8/9 litert eszik. városban. országúton 5,5/6,5 liter ugyanez. pályán kb 7/8. szerelõ ismerõs 1,6 16v-t dícsérte, neki az volt, jó volt. központizár kódos, szóval nem muszáj nyomogatni, ha utána be akarsz jutni az autódba... helyzetjelzõt eszi, másba nem kellett belenyúlni soha. tudom ajánlanirégebbi talán 6os széria accor/civicból melyik motorst szabatrost szabad venni??
1999 körüli szériára gondolok...ugyan ez áll a G astrákra is...
#9970
Írta 2008. október 13. - 16:37

http://www.opelforum...p?showtopic=150
végülis olyan motor ami istencsászár azok a dízelek az 1.7es isuzu és egy 2.0-es. /én benzinest néztem ezért jobban nem tudom/
ha jól tudom akkoriban X-es motorokat csináltak, késõbb Z-set.
a 1.6os mocik jobban eszik az olajat de ez is autófüggõ.
a 16V-ek jobban mennek a 8V-et olcsóbb a szervize.
#9971
Írta 2008. október 13. - 14:27

1999 körüli szériára gondolok...ugyan ez áll a G astrákra is...
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#9972
Írta 2008. október 12. - 22:31

menyire tudnék rád számitani egy kárpitos, + 1-2 motor dolog szerelésben egy T3 -nál?
Volnál egy olyan "szervezö" partner, aki a szükségeseket eltudná inézni?
T4 -es dologban irtam neked párszor......
Jöhet priv.... is. Thx
#9973
Írta 2008. október 12. - 21:45


Ergo, thez, ja!
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#9974
Írta 2008. október 12. - 21:44

de itt még nem hagyták el annyira magukat az emberek - minden megjavítható, ebbõl van a pénz - a szerelõnek aki ebbõl él, és a tulajdonosnak, aki olcsóbban megkapja, így jut másra is...

mondom épp motor/váltó generál elött

és nem "dobom ki" emiatt az autót. (fel se merül egy ilyen "apró" hiba miatt az autócsere .... hisz javítható, és szeretem az autót.)
nem tudnám magam beleképzelni ebbe a német dologba

#9975
Írta 2008. október 12. - 21:40

èrdekes dolog, hogy külföldön, magyarorzságon mindent meglehet javitani.
Mi itt németországban ugy vagyunk "nevelve", hogy javitani nem érdemes ( 80-120 Euró órabér), ezért újat érdemes kell vásárolni. "
Azért nekem még mindik jobban bejön az "othoni" módszer:
"a haverom ismer valakit, aki ismer egy szakit...", mint az itteni (német), " a megkapart kocsi TOTÀL káros.." diagnózis.
#9976
Írta 2008. október 12. - 20:36

lehet dupla kuplungolni, de egyszerüen csak meg lehet várni amíg magától visszaesik a fordulat - (1-2 sec) és nem kell berántani rögtön...
így az idõ elvégzi a szinkronygyûrû feladatát.
#9977
Írta 2008. október 12. - 20:07

#9978
Írta 2008. október 12. - 20:02

Egyszerûbb és nekünk pont amiatt csinálta a régi fordunkban ugyan ezt a recsegõs váltást indulás után...
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#9979
Írta 2008. október 12. - 20:00

ezekbe áltlában egy pogácsát kell kciserélni, van ismerös t4esébe is olyan, h pogácsa meghal, nem veszi sebességeket, akkor 3000Ft ért pogácsa vesz és berak, megint jo sokáig.
A 2. sebesség csak "hidegen" sz@rakodik, gondolom akkor az a "pogácsa" ügy a probléma.
A Camping berendezésre vagyok kiváncsi, mivel a kocsi márciusban ÙJ müszakit kapott németországban, a karosszéria o.k lehet. Csak a 10-11 l benzin nem o.k + 225 17" gumik csak zabálnak :scratchhe , de jól néznek ki. 2 napos tekerések 2-3 semélyen jól jönnének vele.
#9980
Írta 2008. október 12. - 19:48

Fehér kombi LED-sorral? Bazz úgy bámultam a Reiteren, h majdnem el*aszott
Az volt.
ma már nem láttam.
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag