Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Autók - hírek, vágyak és a többi

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19503 hozzászólás a témában

#8801
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
en teljesen jol erzem magam :) vita-forum nem?


de ha ugye építézsivállalozsó vagy, akkor nem kell. ezért jó, hogy van rá 100 féle felépítmény, aztán választasz.


szerintem nincs olyan felepitmenye egy pickupnak amit en kivanatosnak tartanek, hogy az legyen a mindennapi autom.

az egyeduli kivetel lennek? :)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#8802
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
mondanám, hogy élvezettel olvastam, de nem igaz.
hülyeségeket hordotok össze feleslegesen.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#8803
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.388 hozzászólás

es ezt pont te mondod :mybad:


:P

Nekünk 4 gép volt csigazabálók mûve, ebbõl 1nél volt 1-2 probléma. (C8 a fekete bárány, de abban annyi szar van, hogy a néha egyik guminyomás szenszor hibát jelez és a 3-4× láttott már fater légzsákhiba piktorgrammot még elfér 1 év alatt 100E környékén. R11,ZX,Picasso (volt) a többi.)
De a nagy számok döntenek úgyis, nem mi :)
Aki megbízhatóság alapján keresgél autót valószínû nem franciát vesz :).

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám


#8804
BBerki

BBerki

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.724 hozzászólás
Szerintem most egy kicsit ne irjon senki, ugy mondjuk egy napig. Jobb lesz mindekinek :D

#8805
spinny

spinny

    vendég

  • fórumtag
  • 158 hozzászólás

Nemértem, legyen :prosze:
407 poénnak lett felhozva a sehova sem sorolható hajtás/kormányzás miatt


Te, errõl linkelj már valamit, mert rákerestem, de nem találtam semmit. És érdekelne.

#8806
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.355 hozzászólás

es ezt pont te mondod :mybad:


szebben meg sem fogalmazhattam volna :)

#8807
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás

ja ertem. nalam meg mindig az a praktikus auto amiben szeria felszereles a zart csomagter ;)


kérheted szériafelszerelésként :) de ha ugye építézsivállalozsó vagy, akkor nem kell. ezért jó, hogy van rá 100 féle felépítmény, aztán választasz.

#8808
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

Apa kezdõdik


es ezt pont te mondod :mybad:
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#8809
BBerki

BBerki

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.724 hozzászólás
most jöjjek én azzal h kozel 8 éve használunk francia autokat és soha semelyiknek nem volt baja? 206... cseréltünk benne izzokat, 307 sw-eddig semmi, illetve egyszer kötelezõ szerviz után (gyertyacsere) roszzul raktál viszza a gyertyára a kábelt, leált, nem indult. felrakták rendesen, azota semmi. clio... amiota megvettuk még nem nyultunk hozzá... És nem boltbajárunk velük.

Ez a szar nemszar elkönyvelés elég érdekes dolog, csecsemõ is halt már meg srácok.
Az másik dolog, h saját pénzböl nem vennék franciát:)

#8810
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.388 hozzászólás
Apa kezdõdik :lol1:

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám


#8811
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
ja ertem. nalam meg mindig az a praktikus auto amiben szeria felszereles a zart csomagter ;)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#8812
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
tudnék, csak nagyon megbüntetnének ;) itt ez még nem számít.
platót meg be kell fedni, és van bele tök jó megoldás, hogy csomagtartóvá alakuljon.

#8813
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

ha praktikus autója lenne mindenkinek, akkor mindenki pickuppal járna :) erõs, kényelmes, tágas, biztonságos és az egész világ egy nagy parkoló :)


gyere el Londonba es parkolj a teherautoddal. ;) azt meg meg te is bevallod, hogy csomagter az nincs, mert ugye vagy hatso ulesre pakolsz, vagy a platora, es mondjuk az minden csak nem praktikus.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#8814
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
ja, és majd elfelejtem: pickup ha akarom hátsó, ha akarom összkerék. de soha nem elsõ :)

#8815
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.388 hozzászólás

Pite neked semmi sem eléggé megalapozott csak a Hdi meg mondjuk a 407.;)

kispolákos érában apumat mindig traktorral várták,mert állandóan be kellett húzni:D:D


Nemértem, legyen :prosze:
407 poénnak lett felhozva a sehova sem sorolható hajtás/kormányzás miatt... Hogy ha meg már 206ban gondolkodik ajánlottam az 1,4 hdi-t az nem tudom mitõl a fhansziák bálványozása :)
Nem is merek és nem is akarok vitábi szállni veled; inkább mennyünk tekerni vagy ProjectTorquezni ;)

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám


#8816
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
ha praktikus autója lenne mindenkinek, akkor mindenki pickuppal járna :) erõs, kényelmes, tágas, biztonságos és az egész világ egy nagy parkoló :)

franciákat tényleg mindenki szidja, aki hajtja is õket. akik boltba járnak vele (nõk), imádják.
az olaszok meg hát... vegyes a kép. sztem nem rosszak, bár a céges stiloval sok baj van. de eddig mindig kiderült, hogy a szerelõk basztak el vmit. haver meg nem jár mással, mint soksok éves temprákkal. hiba nélkül.

#8817
spinny

spinny

    vendég

  • fórumtag
  • 158 hozzászólás
Ja, nekünk is volt elõtte egy másik kispolák, amivel anyu még általános suliba vitt. Na az a reggeli sulibavitel (~5km) egy horror volt. Mindig vártam, hogy odaérünk-e lerohadás nélkül vagy sem :D

De a második már jó volt, igaz azt újonnan vettük.

#8818
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
Pite neked semmi sem eléggé megalapozott csak a Hdi meg mondjuk a 407.;)

kispolákos érában apumat mindig traktorral várták,mert állandóan be kellett húzni:D:D

#8819
spinny

spinny

    vendég

  • fórumtag
  • 158 hozzászólás
A kispolák nagyonis jó autó...elsõ kocsinak, jogsiletétel után :D
Az utat jól fekszi, és hátsókerekes :)

Na, jó vicceltem, de én a miénket szerettem, bár csak 1 nyáron használtam friss jogsisként. Mindenkinek kéne egy egyszerûbb autó elsõ kocsinak.

#8820
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás
az elõzõ 307SW-ben 2 év alatt csak 4x kellett újra computer-t tölteni, vagy valamit az elektronikában bizergálni, mert mindig sípolt vinnyogott nyafogott...egyszer, mikor mentünk síelni, kb. 1 éves volt a kocsi, és valami sz*r eltört a klímában, és így konstans 30 fokot fújt az utastérbe...szerencsére Gyõr elõtt voltunk, ott van szervíz - valami hülye fogaskerék tört el, amire azt mondták, hogy "igen, ez el szokott törni 1-1.5 év után, Pesten a központi szervízben van alkatrész", aztán be lett állítva fix 22 fokra...

a 206-ban, amin tanultam, alattam tört ketté a kuplung kiemelõcsapágya. a váltója végülis oké volt, bár mondjuk anyu új Volvojához képest (mintha vajban húznád..) nagyon sz*r, de nekem tetszett...

a 406-ban, amit úgy kb. holnaptól én használok (remélem holnap már megjön a jogsim:(), de már mentem vele pár kört - sz*r a kuplung, a váltó még sz*rabb, mint a 206-ban...erõbõl kell rángatni, a rükverc a hátsó középsõ utas térdénél van (ez mondjuk nem feltétlen baj, hogy határozottan kell kapcsolni az R-t, de tényleg baromi hosszú útja van), és ennek is sípol össze-vissza az elektronikája, a központizár hülye (ha lefulladok indulásnál, -ami azért így totál kezdõként megesik egy új kocsiban...- és bent marad az index, beriaszt..), a kézifék nem fog, csak ha tényleg erõbõl betéped...mondjuk amikor olajat cserélnek a váltóba, akkor jobb szokott lenni pár napig, aztán annyi...

a 407SW-re azt mondja apu, hogy nagyon tuti, és tényleg van valami a futómûvében, mert gyönyörûen kisimít mindent, és a kanyarokat is sokkal szebb íven veszi (mondjuk állítólag ezt valami elektronika segíti, meg a szervója is érzékenyebb lett.)

szóval sok jót nem tudok azért elmondani a Peugeot-s tapasztalataimról, de:

nagyapám jó 40 éve vezet, a Moszkvics/Lada/Wartburg/Trabi-éra után másfél évtizedig egy Toyoto Corollája volt, a ferdehátú, illetve Mistubishi kisáruszállítókat hajtott - hiba nélkül, semmi gondja nem volt velük, vitte a kötelezõkre, és ennyi. utána nyugdíjazás után vett egy Citroen-t, amit 1 év múlva elcserélt 1 Toyota Corollára, annyira gyûlölte - azóta Toyotával jár, és még a régi Corolla is ott pihen a nyaralóban, a garázsban - csak az akkut kell belerakni, és pöccre indul, csak el kéne vinni mûszakiztatni. pedig már lassan 20 éves...szóval nagyapám szerint is csak a japánok tudnak autót gyártani...