Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#8621
Írta 2009. január 08. - 18:55

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8622
Írta 2009. január 08. - 18:53

#8623
Írta 2009. január 08. - 18:32

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8624
Írta 2009. január 08. - 14:32

http://www.carstylin...r.php?id=119144
A nõi válogatás:)
Külön asszem már mind volt:)
#8625
Írta 2009. január 08. - 13:37


RAUH-Welt
B E G R I F F
#8626
Írta 2009. január 08. - 12:24

http://www.autometer...augeseries.aspx
#8627
Írta 2009. január 08. - 12:08

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8628
Írta 2009. január 08. - 12:06

Furák ezek a használtautós hirdetések:
http://www.hasznalta...shi_lancer_2000
most akkor 280, vagy 330LE? Meg olyan butus az eleje.
Akkor már inkább szoknám ebben a jobbost:)
http://www.hasznalta...ru_impreza_2003
#8629
Írta 2009. január 08. - 11:43

http://www.hasznalta...shi_lancer_1995
Tommy machinnen edition:D
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
egyreszt: az KI?!

masreszt, ha ez 95-os, akkor evo III lenne, de a TME viszont az evo VI tovabbfejlesztett verzioja.
es az osszes matrica ami [gyarliag] volt rajta az ennyi

az mar csak aprosag hogy a pofaja nem szakad le rairni egy 1.6 GLX-re, hogy evo. az alvazneontol lesz az vagy a sparco pedaloktol? ebbol is latszik hogy Kunhegyesen mekkora parasztok laknak.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8630
Írta 2009. január 08. - 10:40


http://video.racing....cdi_commmercial
Ez meg tecc:
http://videa.hu/vide...DQbxEMFYLWLEvFt
#8631
Írta 2009. január 08. - 09:46

el is felejtettem
igazsagod van
akkor a szelso allas lesz szeriaban a 35/65
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#8632
Írta 2009. január 08. - 09:03

#8633
Írta 2009. január 08. - 01:20

It comes a day after Suzuki also quit the WRC and less than a fortnight after Honda withdrew from Formula One.
Colin McRae, Richard Burns and Petter Solberg all won titles with the Japanese team in its 20-year history.
"This sudden decision is a response to the widespread downturn affecting the industry," Subaru said in a statement.
The team was established in 1989, when the manufacturer teamed up with Prodrive, a motorsport and automotive engineering group with dealings in the UK, Thailand and Australia.
"Subaru's departure from the World Rally Championship is a great loss as it is one of the sport's icons," added Prodrive chairman David Richards.
"Although this closes a significant chapter in Prodrive's history, our focus now turns to the future."
Richards, who also owns the commercial and media rights to the World Rally Championships, said the decision had been taken over the course of the weekend as the economic downturn claimed another victim in the world of sport.
"We had an urgent call for a meeting over the weekend," he told BBC Radio 5 Live.
"Despite the fact that we have entered the championship for next year and were actually testing last week in Spain, Subaru just felt the sudden downturn in their business was so dramatic that they had to make some quick decisions."
Among his previous roles were stints as team principal at Formula One teams BAR and Benetton, and Prodrive may now look at a move into motorsport's highest tier. The 56-year-old Richards admitted he would now have more time to think about such a step and said radical cost-cutting measures, which were announced by the sport's governing body last week, made a move into F1 more "realistic".
In the meantime, Prodrive has said it will be looking to redeploy staff assigned to the WRC programme, which accounts for around 20% of the company's turnover.
Subaru won six world titles in all, with the last coming with Solberg's victory in 2003. But recent years have been harder going for Subaru, with their last rally win coming in Mexico back in 2005.
Subaru's exit leaves just two manufacturers in next year's championship in the shape of Citroen and Ford.
subaru /pl impreza, legacy/
alap esetben 35 elso 65 hatso
/nyomatekot osztja igy/
de komolyabb imprezakban /sti, .../ okos kozponti difi van
amin lehet allitani az osztas erteket /a tartomany az passz/
http://www.rallycars...2001_Specs.html
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8634
Írta 2009. január 07. - 23:18

#8635
Írta 2009. január 07. - 23:03

#8636
Írta 2009. január 07. - 22:57

Szalay idén nem fejezi be a dakart.....
pont most az új terepen esnek ki ahol, ha a teknika is mellettük állt volna tuti h szépen teljesítettek volna... kár értük

Dési Jani meg a többi magyar menjen végig.
#8637
Írta 2009. január 07. - 22:28

Szalay idén nem fejezi be a dakart.....
eddig minden rendben van velük,maradhatna így is,de sajna a java még hátra van és nincs kamion:(
#8638
Írta 2009. január 07. - 22:16

Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#8639
Írta 2009. január 07. - 21:54


Ejj, pofám nagy de a 160 pici luk is kifog a munkakedvemen

Féloff, egyébnél a szöveg

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#8640
Írta 2009. január 07. - 21:31


Andris,nekem ablaktörlõ-kapcsolót klubbos ismerõs alakította át, olyan intervallumban töröl, amilyenben én akarom.
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy