Mi a fejegység angolul?
Kéne Audi Bose Concert II Cd-s, de itthon nem nagyon van.
Thez, esetleg nem tudsz valamit?
head unit. [fej + egyseg

Mi a fejegység angolul?
Kéne Audi Bose Concert II Cd-s, de itthon nem nagyon van.
Thez, esetleg nem tudsz valamit?
RAUH-Welt
B E G R I F F
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
nem de jelenlegi futásteljesítményem mellett 10-12 év alatt 0-ra íromÉs ugyanannyiért eladod, amennyiért vetted (plusz infláció)?
na ja
de tetszik nem tetszik, manapság autó azért kell
mivel elõzõ kocsit is következõt is kesre vettem/veszem , törlesztõrészlet és kaszkó kilõve (ja új cucc tehát nem játszanak az átnézés stb költségek)
azért még mindig az a kedvezõbLOL-e
tehát most kevesebb autó közlekedik ami ugye jó
erre a BKV meg több buszt üzemeltet( tudjátok a minden gázadásnál koromfelhõt köpdösö ikarusokat)
hálleluja
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
na jade a tomegkozlekedes 19000-je nem kivan meg egy elso 4millios torlesztest
ezt csak ugy kotozkodeskent mondtam
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
de a tomegkozlekedes 19000-je nem kivan meg egy elso 4millios torlesztest
ezt csak ugy kotozkodeskent mondtam
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
vagy nem
tegyük fel szigórún melóbajárásra használva
mivel elõzõ kocsit is következõt is kesre vettem/veszem , törlesztõrészlet és kaszkó kilõve (ja új cucc tehát nem játszanak az átnézés stb költségek)
bármelyik eddigi melóhelyem kopptól koppig 20 km (ja szentendre bp viszonylatok)
ez 22 munkanppal számolva 880 km
4 litere fogyasztással (1,3 multijet, 1,4 hdi stb)
ez 36 liter de legyen 40 az 300 ft-os naftával 12000 ft
kötelezõm 32000 Ft / év (unika tehát annyira nem is a gagyi fajta)
súlyadó 20000
évi egy idõszakos szerviz legyen 40000
ez havonta 19700 Ft
hév bérlet + pesti bkv bérlet 19000
nem túl +gyõzõ számok a tömegközlekedés mellett
és ha nem a hévtõl 300 m-re lakom hanem a város másik felén akkor még sárga buszra bérlet az is van legalább 4000
és akkor ez egy ember. ha netán öszejön 2 (asszony szomszéd etc) akkor a közösségi közlekedés kb a duplája...
RAUH-Welt
B E G R I F F
a kuplungot nem, de ha elb*szod a szinkrongyûrûk sokáig nem fogják díjazni...
Saccperkábé: (ha nem rendezi le az ember fia egy 1,3as samarával olcsón jót kategóriában)
-Összeszed az ember 4-500at önrésznek
-átiratás, megnézni autót, pr apróság kapásból kell hozzá, elsõ biztidíjak, 100as
- 1-1,5milla hitelre 3-4 évre havi 25-40.
-súlyadó, mûszaki, zöldkártya, pályamatricák,parkolójegyek,büntetések évente kb 35-50
-kötelezõ és casco ugye a0ról kezdve havi 10-15
-alkatrészek, rendberakatások, szervízdíjak esetleg legyen havi 5-25. (gumik, fékcuccok, lengéscsillapítók, szûrõk, olajak, szíjak, gyertyák, gömbfejek, szilentek, tömítések, beméretések, beszerelések, 1-1 nagyobb költségvetésû alkatrész néha, kerékösszetartástól a szélvédõn kavicsfelverõdésjavításig apróságok, stb.)
-kiegészítõk (fólia,ülésfûtés,extraégõk/xenon,audiotechnikai és navigációs fejlesztések, kacatok az autóba jégkaparótól a szélvédõmosótól a hõvisszaverõ vacakig, láda/kosár csomagtartóba, vontatókötél,eüdoboz,bikakábel,hûtõdobozkönyöklõ, akármi)
-+tankolás, számoljunk havi 5-10et
Szal igenis viszi a lóvét, ha esetleg nem is nagyon venni észre, fentebbi számolgatással asszem a havi 20-70 egyáltalán nem volt túlzás.
Ahhham, kapizsgálom...
Tehát gyakorlatilag ugyanazt csinálja, mint õ:
Csak kuplungolás nélkül. Végsõ soron logikus és ha megfelelõ fordulatszámon csinálod nem is terheli a kuplungot, nem?
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
vagy nemSaccperkábé: (ha nem rendezi le az ember fia egy 1,3as samarával olcsón jót kategóriában)
-Összeszed az ember 4-500at önrésznek
-átiratás, megnézni autót, pr apróság kapásból kell hozzá, elsõ biztidíjak, 100as
- 1-1,5milla hitelre 3-4 évre havi 25-40.
-súlyadó, mûszaki, zöldkártya, pályamatricák,parkolójegyek,büntetések évente kb 35-50
-kötelezõ és casco ugye a0ról kezdve havi 10-15
-alkatrészek, rendberakatások, szervízdíjak esetleg legyen havi 5-25. (gumik, fékcuccok, lengéscsillapítók, szûrõk, olajak, szíjak, gyertyák, gömbfejek, szilentek, tömítések, beméretések, beszerelések, 1-1 nagyobb költségvetésû alkatrész néha, kerékösszetartástól a szélvédõn kavicsfelverõdésjavításig apróságok, stb.)
-kiegészítõk (fólia,ülésfûtés,extraégõk/xenon,audiotechnikai és navigációs fejlesztések, kacatok az autóba jégkaparótól a szélvédõmosótól a hõvisszaverõ vacakig, láda/kosár csomagtartóba, vontatókötél,eüdoboz,bikakábel,hûtõdobozkönyöklõ, akármi)
-+tankolás, számoljunk havi 5-10et
Szal igenis viszi a lóvét, ha esetleg nem is nagyon venni észre, fentebbi számolgatással asszem a havi 20-70 egyáltalán nem volt túlzás.