
Bár elvileg váltóméret...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
Azonos szélességûek a gumik? Lehet, hogy más áttételezésûek a váltók?Érdekes hogy az egyesben picit fürgébbnek tûnik és picit kevesebbet eszik, pedig mindkettõ azonosan van hajtva...
Többen is a cégnél szvesebben akasszuk lez az egyes mint a kettes kulcsát... picit halkabb, normálisabb teleszkóp, vastagabb kormány/váltógomb, szemre jobb anyagok, jobb összeszerelés...
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
Beszéltünk is róla
A miénk 74 kW(100 Le környékén van) az újabbakban van már az erõsebb moci.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
Lehet az a baj, nem értem mit írsz.Olee, nem 1 autó nem 1 tulaj nem 1 szerelõ tapasztalata - de pont ezt mondtam, mindegy, nem érdekel; majd elmondod hogy az 1,9/2,5 pdtdivel ezek a legmegbízhatóbb motorok
.
Henger, azért a 110es simán pariba van általában egy kétezres benzinessel, ha nem lenne hangos és büdös egyértelmû királynak kiáltalám ki. Meg ha nem lenne szívás ennek a kéttömegû lendkerekével is mint más modern dízelnél - bár úgy tudom már õk is simával szerelik.
Beszéltünk is rólaTudom, pont ezért írtam. 110 ló, szívómotor, hatezerig elforog. Nem fogyaszt sokat.
Mentem benzinessel, meg 1,8 tddi-vel. Dízel padlón már egész fickós, de mire erõre kapna, ki is fullad háromezer táján. Vezettem tdci-t is, no az már sokkal jobb. Viszont alig fogyaszt kevesebbet mint a benzines, és sokkal bonyolultabb (több dolog mehet benne tönkre). Meg az a traktorhang...
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
szeretem, ha nevetnek rajtam
a nõk akkor a leggyengébbek, ha kacagnak
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
õt szeretném, egy az egyben, ilyen alpesi fehérben...:love1:
Hát pedig az 1.6 tdci ( a változó geometriás turbós 110LE), azért annyira nem rossz motor.
Henger, az 1.6 zetec az benzines,
NE ÍGY! NE ÍGY!
Az új egyes számú autó olyan Cadillac lesz, amilyen soha nem volt még. Várhatóan leginkább egy buszra emlékeztet majd, de alapjait egy teherautó adja. Azok, akik nyáron látták a titkos tesztek során, úgy nyilatkoztak, hogy 19,5 colos gumik voltak a járgányon. Erre azért van szükség, mert az autó igazi bunker lesz, a beépített biztonsági megoldások miatt komoly önsúllyal bír majd.
Különleges autó védi Bush-t
Persze a kerekek defekttûrõek, azaz, ha kilövik õket, a jármû akkor is képes tovább száguldani. Az autónak álcázott tank a páncélozott karosszériának és az 5 centi vastag többrétegû üvegnek köszönhetõen a lõfegyverek mellett ellenáll a kisebb bombatámadásnak is, de vegyi anyaggal sem tudnak kárt tenni az utasokban, mert azok külön levegõrendszeren kapják az oxigént. A távirányítású robbanószerek detonátorait a jármû képes rádiójelekkel blokkolni.
Fejlett kommunikációs rendszer és éjjellátó készülék is szerepel az autó repertoárjában, amelyben persze a legnagyobb luxus várja az utasokat. A televízió és a minbár már szót sem érdemel.
brühühü, ma azt is meg kellett tudnom ezen a fórumon, hogy szar az 1.8-as Ford dízelmotor. Még szerencse, hogy olvasom. Illetve olvassuk, mert a legjobb postokat rendre be szoktam linkelni, más fórumok humortopikjába.
Holnaptól tele lesz a használtautó piac dízel Fordokkal.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám