pedig eleg sok gond van a 17 18 ill nagyobb felnikbol meg a pimpes gumikbol
magyarazat pl
http://autozz.blog.h..._gagyituningbol
[A kép az autó tulajdonosának kérésére törölve]
pedig eleg sok gond van a 17 18 ill nagyobb felnikbol meg a pimpes gumikbol
magyarazat pl
http://autozz.blog.h..._gagyituningbol
RAUH-Welt
B E G R I F F
a KRESZ egyertelmuen megmondja hogy varoson belul nem szabad hasznalni kodlampat.
NE ÍGY! NE ÍGY!
Én is szoktam barnítani a tarkóját a ködzárófényes parasztoknak.
Volt hogy valaki megunta és hátrajött pirosnál, én fülkebillentõ vasat elõkészítettem kézhez, ablak résnyire leenged.
-Mi a f@szért kapcsoltad be a refit?
-V@zze akkora köd van, hogy csak így látok.
-Milyen köd? Nincs is köd.
-Azt hittem te is látod, hiszen égeted a szememet a ködlámpáddal, fõleg városon belül.
Ránézett az autójára és szó nélkül visszaült, ködfényt lekapcsolta.
A KRESZ sajnos túl lazán fogalmaz a kérdésben.
RAUH-Welt
B E G R I F F
szintén zenész.
multkor jöttem 5-ösön felfelé utolértem egy autót igaz sötét volt, de semmi nem indokolta a ködlámpát, csak nyilván a parasztnak egy kapcsolóra van kötve az elsõ meg a hátsó és kemény akart lenni, igy felkapcsolta. én meg a reflektort mögötte. és nem értette a majom, hogy miért nem kapcsolom le. mutogatott, meg fékezgetett a belsõben 170-nél meg ilyenek. aztán 20 kmt jöttem mögötte reflektorralf*szkalap.
eltörném minden kezét-lábát annak, aki ködlámpával jár akkor, amikor a kresz szerint nincs szükség rá
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
tompitottra: én a gyujtáskapcsolóra kötném a gyártók helyében
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
szintén zenész.hát... én rühellem ezt a sok hülyejanit a ledsorával. remélem egyszer a rendõrök elkezdik kirántani õket. a másik hülyefajta, a "ködlámpával járok, mer az jobban néz ki". ja, és ne felejtsük el a "minden kapcsoló fel" néniket.
szóval, pite, ha neked a ködlámpában lesz a ledsorod... hát ne gyere szembe velem. mert ezek meg szokták kapni a refimet, úgy mellmagasságban.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
NE ÍGY! NE ÍGY!
ja. az engen spec nem zavar.nekem apu mondta, hogy rutinmozdulattá kell válnia, hogy egybõl feltekerem a lámpakapcsolót csutkáig (tompítottig), miután becsatoltam. múltkor elég nehezen tudtam kijárni egy szûk helyrõl, el is felejtettem felkapcsolni- utána 5 percig rossz érzésem volt, hiányzott valami a mûszerfalról...
automata a tompított apu kocsijában is, de fényérzékelõs: nappal nem kapcsol fel, csak amikor már szürkület van. ha tudnánk, hol van a fényérzékelõ, már rég leragasztottuk volna szigszalaggal, és akkor meg van oldva a probléma...
tig: gondolom az Audi (meg most már Mercedes, meg WV meg még sok más...) nappali LED-es fényét értik a LED alatt:
http://www.carpages....me-09-02-08.jpg
http://image.dashzra.../Audi_LED_2.JPG
elõbb útóbb az leszazokat én sem értem, akik nem verõfényben (jobbik esetben pár csepp esõ leeste után) egybõl ködlámpa+lehetõleg rosszul beállított tompított, de amúgy meg csak akkor kapcsolnak tompítottat, ha õk nem látnak.
én személy szerint kötelezõvé tenném minden idõben, minden napszakban a tompított használatát - pont annyira apró, de fontos rutinmozdulatnak kellene lennie a tompított felkapcsolásának indulásnál, mint annak, hogy beköti magát az ember.
Készülõ menetjelzõfényem a ködlámpába lesz (annak búrájába úgy hogy megmaradjon a ködlámpa is használhatónak) hogy atomtuti senkti ne vakíthasson - bár más megfontolásból gyártom oda de már ezt is szempont
http://mcpite.uw.hu/pic/DSC03135_.jpg http://mcpite.uw.hu/pic/DSC03136_.jpg