Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#3481
Írta 2009. december 29. - 12:25
Elektromos pedál: GTD volt, 75 lovas turbódízel, ebbõl lett a 90 lovas TDi, ami már hidraulikus kuplungos, elektromos adagolós. Most újra mecha adagagolós lesz a gép, a turbó meg 3 literes dízelé(GT22) Ehhez jött a 12-es mecha adagoló, a race csúcsok, meg a 150le-s pdtdi belsõség kompletten.
Így a 75 lovas autó fog egy kis pluszt tudni, talán elõzni is lehet majd vele, LCS tapasztalta milyen volt még 75 lovasként kimenni vele Ausztria túlfelébe... Így kicsit gyorsabban megy majd.
Lehetett volna vennem ennyibõl egy gyári 4-es szériásat is akár, de annak nem annyi a fenntartási költsége, mint ennek.
Kötelezõ alig, teljesítmény adó meg 75 lóra 92-bõl... :rofl:
Értelme lett volna venni inkább egy 90-11 lovas tdi borát, pl, de ez is egy hobbi. Így viszont még játszani is fogok tudni, meg belsõ sávban dinamikusan közlekedni, meg integetni ilyen drágább bajor, és egyéb gépcsodáknak, hogy sziasztok, szakadék voltam...!
#3482
Írta 2009. december 29. - 12:18
csak átírás :/
Amúgy thez, mér raktál bele elektromos pedált?
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#3483
Írta 2009. december 29. - 12:16
Andris: azaz, de asszem ezt mellõzöm, maradok a gyári fûtésnél, bár az a hang az utastérben nem lenne rossz :chin:
jah, nem is gondoltam komolyan, hogy így csináld, csak elõjött a tûzfal téma, aztán gondoltam bebököm ide, hogy vannak ilyen állatok is
nem lett volna olcsóbb egy autócsere, minthogy turbósítod a motort meg klímázod meg csomó más 'extrát' raksz bele? úgy gondolom, hogy ahogy 'öregszenek' az autók egyre kisebb az ár különbség a jobb felszereltségû modellek és az 'alapok' közt...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3484
Írta 2009. december 29. - 12:14
Igen, ez a szívás a kis dobozokkal. Nálunk az a jó, hogy pl. egy Patrolba a sor 4 benzintõl a V8-ig bármi befér komolyabb átalakítás nélkül.
#3485
Írta 2009. december 29. - 11:57
A drucklabda NAGYON útban van, de maga a csiga sem fér el. Most jön az adapterezés. Coolerezve még nincs is, kipufogó gyártás is most lesz csak.
És akkor azt nem is említem, hogy tavaly ilyenkor szereltem át elektromos gázpedálos - hidraulikus kuplungosra a pedálsort, amihez a komplett mûszerfalat kivettem (klímát is kapott a gép - fûtésbox csere)
Most lehet visszaszerelni bowdenes gázra :love:
Még jó hogy csak egyszer dolgozik az ember feleslegesen
Andris: azaz, de asszem ezt mellõzöm, maradok a gyári fûtésnél, bár az a hang az utastérben nem lenne rossz :chin:
#3486
Írta 2009. december 29. - 11:23
#3487
Írta 2009. december 29. - 09:36
Karottáék nem szaroztak, amikor a Hacsiba rakták a Black Top mocit.Ha nem fér el a turbó a tûzfaltól, akkor vágjam ki a tûzfalat, legalább lesz fix fûtésem? :chin: Sh!t
Õk kivágták a p_csába a tûzfalat
http://totalcar.hu/t.../ae86/2/#szoveg
(3.kép valamint a hozzá tartozó szöveg a 2. és 3. kép közt )
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3488
Írta 2009. december 29. - 02:41
Ha nem fér el a turbó a tûzfaltól, akkor vágjam ki a tûzfalat, legalább lesz fix fûtésem? :chin: Sh!t
#3489
Írta 2009. december 29. - 02:09
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#3490
Írta 2009. december 29. - 00:22
#3491
Írta 2009. december 27. - 17:34
az lenne a kérdésem, ha a hátsó üléseket lehajtod benne, akkor mekkora lesz a raktér hossza?
remélem van valakinek...köszi
#3492
Írta 2009. december 26. - 23:33
Nem gabi, ez az eredeti verziója. Ezt csak alapnak használták.
Azért az amcsik sem - mind - hülyék, ha egy ilyen veteránból faragnak igazi izom gépet, akkor annak bizony megkérik az árát, de az autó használható is lesz. (Mondjuk ezeket nem is sufnikban készítik.)
#3493
Írta 2009. december 26. - 23:23
getzi piros csík a gummán
kell a bringámra! tiszta patkány
mondjuk, szoktam néha nézni ezeket az "amcsi autók" építõs mûsort itt-ott
/jah, amcsi, mégis Juarez hegeszt, meg a melósok 90%-a meka !! :-) /
no, s ott komoly teherviselõ elem az LCD panel
néha még nekem laikusnak is meglepõ dolgokat akarnak beadni, fõleg szerelési dolgokat illetõen
/vagy csak a magyar narráció ferdít/
#3494
Írta 2009. december 26. - 23:21
Ja hogy a régi, akkor még inkább halott ötlet volt. Az ilyen kövületek alváza össze-vissza nyaklik, a kasztni meg csak leköveti a mozgást, mintha ott sem lenne. Ezek sem sportautók ám, a szerkezetük nagyjából ugyanaz mint a korabeli családi autóké. Merevségben akármelyik mai négyajtós jobb nála. Ennyi erõvel egy Cortinába is tehetett volna 500 lovas V8-ast, az eredmény hasonló lenne. A kép meg lehetne kisebb mert nekem sem mozizós monitorom van...Khm...a fiatalabbak kedvéért
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3495
Írta 2009. december 26. - 23:07
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#3496
Írta 2009. december 26. - 23:02
Khm...a fiatalabbak kedvéértA Charger (Chrysler 300C) egy sima családi autó önhordó kasztnival, amibe teljesen fölösleges erõs motort tenni. A Corvette az egyetlen amerikai autó amiben a karosszéria merevsége és a motor ereje összhangban van.
http://www.carprices...e-charger-1.jpg
#3497
Írta 2009. december 26. - 23:01
De miért szálltak ki? Az utas majdnem alákúszott a kocsinak, a barom.
#3498
Írta 2009. december 26. - 22:51
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3499
Írta 2009. december 26. - 22:34
Ja.aztakurva
eltekerte az alvázat?
Úgy 800 paciból futja erre is. Mondjuk jól füstölte a gumikat!
Hamar feladták!
Akkor ez a szopás, ugye!?
#3500
Írta 2009. december 26. - 22:31
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda