
Elektromos pedál: GTD volt, 75 lovas turbódízel, ebbõl lett a 90 lovas TDi, ami már hidraulikus kuplungos, elektromos adagolós. Most újra mecha adagagolós lesz a gép, a turbó meg 3 literes dízelé(GT22) Ehhez jött a 12-es mecha adagoló, a race csúcsok, meg a 150le-s pdtdi belsõség kompletten.
Így a 75 lovas autó fog egy kis pluszt tudni, talán elõzni is lehet majd vele, LCS tapasztalta milyen volt még 75 lovasként kimenni vele Ausztria túlfelébe... Így kicsit gyorsabban megy majd.
Lehetett volna vennem ennyibõl egy gyári 4-es szériásat is akár, de annak nem annyi a fenntartási költsége, mint ennek.
Kötelezõ alig, teljesítmény adó meg 75 lóra 92-bõl... :rofl:
Értelme lett volna venni inkább egy 90-11 lovas tdi borát, pl, de ez is egy hobbi. Így viszont még játszani is fogok tudni, meg belsõ sávban dinamikusan közlekedni, meg integetni ilyen drágább bajor, és egyéb gépcsodáknak, hogy sziasztok, szakadék voltam...!
