neki is volt egy szett 17" OZ felni asszem 215os nyari gumikkal. ez a gyari kerek, 16" es 195 teli gumik voltak rajtuk.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
Indította
lor
, 2006. január 12. 04:15
#3461
Írta 2009. december 30. - 20:16
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3462
Írta 2009. december 30. - 19:35
mivel jobb, ha acélfelnin van ugyanakkora téligumi? nekem is gyári méretû gumi van fenn(téli), alufelnin, mert ez volt, így tudtam megoldani. oké, hogy télire elvileg ballonosabbat, meg keskenyebbet, de van amelyik autón ez nem megoldható. pl nálam is... raknék fel 185/65r14-et, de a fék miatt nem lehet, nem forog el a 14coll kerék, 15 is ippeghogy elég. pedig gyári
#3463
Írta 2009. december 30. - 10:33
acél felni tényleg jobb télen. nekem azért nincs hóláncom, mert nem tudom rátenni az alura, vagy ha igen összekarcolja. csak sajna a téli gumi mellé nem volt pénzem felnire is, de majd jövõre.
ez a szemét meg megvette az egyik kedvencemet
http://totalcar.hu/m...mber_vensegere/
ez a szemét meg megvette az egyik kedvencemet
http://totalcar.hu/m...mber_vensegere/
__________________
#3464
Írta 2009. december 30. - 01:55
#3465
Írta 2009. december 30. - 01:30
igaz be vagyok allva
de ha megindul a fara es vagy frontos vagy 4wd akkor gaz kell neki es kormany
akkor kihuzza iranyba.
faros hajtasom meg nem volt de akkor szerintem gazzal ovatosan es kormanyra figyelni.
es inkabb legyen telen acelfelnim de tudjam kezeleni a fosomat.
nem ciki az.
ha magamhozterek lefotozom a T betumet is.
de ha megindul a fara es vagy frontos vagy 4wd akkor gaz kell neki es kormany
akkor kihuzza iranyba.
faros hajtasom meg nem volt de akkor szerintem gazzal ovatosan es kormanyra figyelni.
es inkabb legyen telen acelfelnim de tudjam kezeleni a fosomat.
nem ciki az.
ha magamhozterek lefotozom a T betumet is.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3466
Írta 2009. december 30. - 00:11
Mint már említettem hirtelen gázelvétellel meg lehet indítani a elsõkerékmeghajtású kocsik farát. Van is erre szakkifejezés:
Lift off oversteer
Lift off oversteer
#3467
Írta 2009. december 30. - 00:10
#3468
Írta 2009. december 30. - 00:01
#3469
Írta 2009. december 29. - 23:57
vectrával már nekem is sikerült keresztbe állnom váratlanul. egyébként annak is szinte mindig az eleje megy.
fókának még kézifék nélkül nem sikerült megindítanom a seggét. amúgy biztos kidobja az is ha épp olyan a szitu.
viszont egy öreg szóló ikarust egyszer nagyon meghajtanék hóba!
az a pirelli tényleg jobban hasonlít
fókának még kézifék nélkül nem sikerült megindítanom a seggét. amúgy biztos kidobja az is ha épp olyan a szitu.
viszont egy öreg szóló ikarust egyszer nagyon meghajtanék hóba!
az a pirelli tényleg jobban hasonlít
__________________
#3470
Írta 2009. december 29. - 23:35
akkor jó, csak olyan simának tûnt. bár mindegy volt most.
elsõkerekesnek is megy a segge, csak nem a gázadástól, hanem csakúgy, mert könnyû a mienk legalábbis
elsõkerekesnek is megy a segge, csak nem a gázadástól, hanem csakúgy, mert könnyû a mienk legalábbis
#3471
Írta 2009. december 29. - 22:43
Az lesz az, csak lusta voltam megkeresni, mert nem jutott eszembe a neve.
nekem is csak azért jutott eszembe, mert anyunak ilyet adtak a kocsijához anno, és megjegyeztem a típusát, tetszett a mintája.
#3472
Írta 2009. december 29. - 22:26
Az lesz az, csak lusta voltam megkeresni, mert nem jutott eszembe a neve.
#3473
Írta 2009. december 29. - 21:38
#3474
Írta 2009. december 29. - 19:26
nem mintha jégen számítana, de egy téli gummát feldobhatott volna télen.
de jó, hogy nem lett baja
Nem látszik túl jól a képen a minta (hiába nagyítom), de mintha ez egy felsõ kategóriás pirelli téli gumi lenne.
Jav: Magoo ez a conti nem is hasonlít.
#3475
Írta 2009. december 29. - 19:08
téli gumi jégen is számít!
de a kép alapján ez téligumi, szerintem ilyen conti:
http://racing-bazar....716632&imgX=400
jó, h megúszta a srác! gondolom be volt kötve.
nekem szombaton kellett megállnom, mer az út közepén feküdt kerekekkel felfelé egy micra. épp mászott ki belõle a srác, aszonta nyomta neki és nem bírta bevenni a kanyart... megúszta karcolás nélkül.
de a kép alapján ez téligumi, szerintem ilyen conti:
http://racing-bazar....716632&imgX=400
jó, h megúszta a srác! gondolom be volt kötve.
nekem szombaton kellett megállnom, mer az út közepén feküdt kerekekkel felfelé egy micra. épp mászott ki belõle a srác, aszonta nyomta neki és nem bírta bevenni a kanyart... megúszta karcolás nélkül.
__________________
#3476
Írta 2009. december 29. - 19:06
ez teli gumi rajta ha jol tevedek. casco elvileg van.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3477
Írta 2009. december 29. - 19:04
Baszki! Nagy mázlija volt, hogy megúszta. Volt az új autóra casco?
Pár oldallal ezelõtt valaki magyarázta, hogy elsõkerekes autó nem dobja a seggét. Még mindig úgy gondolja?
Pár oldallal ezelõtt valaki magyarázta, hogy elsõkerekes autó nem dobja a seggét. Még mindig úgy gondolja?
#3478
Írta 2009. december 29. - 19:01
nem mintha jégen számítana, de egy téli gummát feldobhatott volna télen.
de jó, hogy nem lett baja
de jó, hogy nem lett baja
#3479
Írta 2009. december 29. - 18:44
na sztori
ma reggel 7 korul indulunk Kecskemetre hogy Airsoftolunk. En vittem ket havert mi autonkkal, masik haver arany szinu pug 207 csippelt 1.6 dizel ugyileg megy be szolnokra, hogy felvegyen egy 5ik embert. No a Torokszentmiklos tablat elhagyta 50meterrel, de tovabb nem jutott.
sajna le volt fagyva az ut, de total oan korcsolyapalya szinten. o meg adott egy nagy gazt ahogy elhagyta a lakott teruletet, de rogton jott egy katyu az ut szelen, szal biccentett egyet a kormanyon. erre auto segge kivagodik, auto hattal elore atcsuszik a szembe jovo savon keresztul a baloldali kb 3meteres arokba, ahol a bal hatulja megfog egy fat, arrol lepattanva a jobb hatulja is megfog egy fat. mindket fa kitort tobol, pedig nem kicsit voltak. az auto B oszloptol hatrafele felismerhetetlen.
szerencse hogy nem volt forgalom, igy nem talalt meg senkit a szembejovoben, nem ult mellette utas, es neki is utolso infom szerint annyi baja esett hogy a lerepulo GPS levett az orrarol egy fel centis bordarabot. aztan mondta meg hogy meghuzodott a nyaka. en vittem el az anyjaekhoz, aki aztan bevitte az ugyeletre
kepek
ma reggel 7 korul indulunk Kecskemetre hogy Airsoftolunk. En vittem ket havert mi autonkkal, masik haver arany szinu pug 207 csippelt 1.6 dizel ugyileg megy be szolnokra, hogy felvegyen egy 5ik embert. No a Torokszentmiklos tablat elhagyta 50meterrel, de tovabb nem jutott.
sajna le volt fagyva az ut, de total oan korcsolyapalya szinten. o meg adott egy nagy gazt ahogy elhagyta a lakott teruletet, de rogton jott egy katyu az ut szelen, szal biccentett egyet a kormanyon. erre auto segge kivagodik, auto hattal elore atcsuszik a szembe jovo savon keresztul a baloldali kb 3meteres arokba, ahol a bal hatulja megfog egy fat, arrol lepattanva a jobb hatulja is megfog egy fat. mindket fa kitort tobol, pedig nem kicsit voltak. az auto B oszloptol hatrafele felismerhetetlen.
szerencse hogy nem volt forgalom, igy nem talalt meg senkit a szembejovoben, nem ult mellette utas, es neki is utolso infom szerint annyi baja esett hogy a lerepulo GPS levett az orrarol egy fel centis bordarabot. aztan mondta meg hogy meghuzodott a nyaka. en vittem el az anyjaekhoz, aki aztan bevitte az ugyeletre
kepek
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F