Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#18721
Posted 2006. February 26. - 15:28
#18722
Posted 2006. February 26. - 15:22
Egyszer németbe szállítottam vele és valami borzalmas fémes hang közepette megállt az autó. Ekkor már több mint 200 000km volt benne. Mint kiderült az ékszíjtárcsa gumi csillapítása ment tönkre, de a környezetében is komoly pusztítást okozott. A javítás és a szállás 700 000 Ft-omba került. Ebbõl az ékszíjtárcsa 65 000 Ft volt. Mint kiderült itthon ha márkaszervizbe adtam volna, akkor 130 000 km-enkén kötelezõen lecserélték volna ezt a tárcsát is. Akkor megfogadtam, hogy innentõl kezdve csak márkaszerviz mert megéri!!!
Ezután felvittem Vácra az akkori VW személyautónkat olajcserére, vizsgára, zöldkártyára. Kértem még, hogy állítsák be a fényszórót és van egy visszajelzõ lámpa ami esõben világít azt javítsák meg. Amikor a számlázásra került a sor már izzadt a homlokom. Tokkal vonóval 35 000 Ft-ot kértek:scared:. Azóta is oda járok.
#18723
Posted 2006. February 26. - 14:31
Engem nem annyira az érdekel, hogy melyik márkánál voltál, hanem hogy mi nem tetszett azon felül, hogy nem gyári alkatrészt szereltek be. Továbbra sem értem, nem reklamáltál amikor kiderült? Tudom, hogy van ilyen, de az ilyesmi pár hónap alatt kibukik. Ez olyan, mintha egy csaló elvinné a pénzed, és nem szólsz a rendõrségnek, ezáltal szabadon garázdálkodhat tovább, és még sok más embert is kifoszthat.
Eddig Suzuki-ról hallottam hogy az oktatók hülyék, egyébként pedig az adott szerelõ lustaságán múlik, hogy elmegy-e az oktatásra vagy nem. Láttam olyan srácot, aki szünetben ellógott.
Zorg: Amelyik márkákat ismerem, ott elképzelhetetlennek tartom, hogy a gyári alkatrész alacsonyabb minõségû mint pl. a Bárdis. Elég egymás mellé tenni a kettõt. Nem tudom, melyik márkáról beszélsz, de nekem furcsa lenne, hogyha valamit megrendelek egy beszállítótól, azt akkor még nekem kell ellenõriznem. Továbbá a beszállító felel az általa gyártott alkatrészekért az európai jog szerint (garancia is).
A márkakereskedések gyári alkatrész árrése pedig nem magasabb a kerékpáralkatrészeknél, sõt. Az óradíj pedig rendszerint alatta marad egy képzetlen, 100 milliót szervizbe be nem fektetõ, magát informatikusnak nevezõ akárkinél.
Az a szerviz tud ez alá menni, aki papír utángyártott légszûrõt épít be, nem ad számlát, és képzetlen.
Némi kettõsséget vélek felfedezni. Egyrészt a kerékpáralkatrészeknél és márkáknál a többség elfogadja, hogy a minõség pénzbe kerül, és amin szerepel a márkanév, az nagyon kuka nem lehet. Másrészt tudjátok, hogy bagóért nem lehet minõséget adni. Kiugró esetek persze vannak, általában ott ahol több a marketing mint a beépített anyag, de általában a minõséget meg kell fizetni.
Gondoltam, egy kis provokációval kiugrasztom a nyulat a bokorból, de a Peugeot érdekes szervizén kívül nem sok használható infot kaptam. Az meg ugyis megváltozik, ha már nem lesz francia kézben.
#18724
Posted 2006. February 25. - 23:58
#18725
Posted 2006. February 25. - 23:56
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#18726
Posted 2006. February 25. - 23:50
amúgy van olyan gomb hogy "ezt modósitom" ....csak mondom
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#18727
Posted 2006. February 25. - 23:48
#18728
Posted 2006. February 25. - 23:47
#18729
Posted 2006. February 25. - 23:45
#18730
Posted 2006. February 25. - 23:43
szerencsére megváltoztatta a szokását.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#18731
Posted 2006. February 25. - 23:17
hogy elõtte/utána 1 évig rángatják a kábelt ha rövid az nemérdekes... (opel volt ez)
#18732
Posted 2006. February 25. - 23:15
Autómárkáról. Ez egy cégcsoportot jelent...Zorg, most márkakereskedésrõl, vagy forgalmazóról beszélsz? Én ebben azt nem értem, hogy ha egyszer valaki észreveszi, hogy nem gyári alkatrészt szereltek be gyári áron, az nem reklamál?
Szívesen venném, ha megadnád annak a "nem gyári" alkatrészmárkának, vagy csoportnak a nevét, akár privátban is, aki szerinted jobb mint a gyári, és jóval olcsóbb.
Igazából NEM a "nem gyári" alkatrészek minõsége változott; a gyári jelzéssel ellátotttaké lett igen gyatra. Ugyanennek a cégnek meghatározó beszállítója az a cég, ahol bátyám a minõségbiztosítási igazgató. Amiket elmondott azért szerintem helyszíni tarkólövés járna... (Pl. olyan apróságok, mint ABS vagy légzsák kábelek minõségellenõrzése a megrendelõi oldalon...)
#18733
Posted 2006. February 25. - 23:13
tudtok ajánlani egy korrekt szervízt ahol levizsgáztatnak egy daewoo nexiát?
(pesten)
#18734
Posted 2006. February 25. - 23:06
konkrétan pl a põzsomnál úgy volt elõírva hogy 30 k olajcsere 15 k átvizsgálás.....más kérdés hogy én mindig cseréltettem olajat sõt 200 k után már 10K-nként.....Az melyik márka, ahol a köztes szerviz nem az olajcserérõl szól?
Konkrétumokat légyszi, mert általánosságban én is tudok átkozódni. Azért írtam, hogy nem logikus a márkaszervizek alacsony tudásszinte, mert õk több, és rendszerint magasabb szintû oktatást kapnak mint a függetlenek.
Nem véletlen, hogy a függetlenek nagy része erõsen kapar, hogy bekerüljön valamelyik márkához.
Valaki írta még a nem gyári alkatrészek alkalmazását gyári áron. Errõl saját élménye van, vagy valahol hallotta? Hol történt?
amúgy meg végig próbáltam 3 vagen + 1 seat szervízt-na Õk/a seatos/ akkor még korrektek voltak, azóta sztem már Õk is túlnötték magukat- (audival, vagennal és seat-tal) põzsóból 2-t, mitshubisibõl csak 1-et de az is hajmeresztõ, 1 rõnóst láttam napi gyakorlatban hogy mûxik.,szal nem a levegõbe átkozódok ezt nyugodtan elhiheted, sõt sokáig úgy gondoltam hogy csak márkaszerviz aztán szép lassan leszoktattak róla....
kopó elhasználodó alkatrésznél meg akkor raktak be gyárit ha az eredeti cuccomat a gyári csomagban adták vissza......csak igy utólag a másik szervízben mutogatták hogy az sem eredeti az sem és még csak nem is jó minõségû....nekem 1ébként ált. semmi bajom az utángyártottal csak ne gyári áron számolják, és kérdezzenek meg.....
az oktatás + úgy szokott kinézni hogy +kapja 2-3 versenyzõ (jó esetben) a 10-15 akármennyibõl....szal ha szerencséd van akkor van olyan szaki aki ért is hozzá, csak rendszerint azok nem érnek rá Te autóddal foglalkozni.....
tényleg hajmeresztõ történetek alapján mondom amit mondok, nem azért mert fúj utálom Õket mert csak.....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#18735
Posted 2006. February 25. - 23:02
Három, gyak. itthon legnagyobb eladásokkal rendelkezõ márkáról _tudom_ (a beszerzési forrást is). Az alktrészek minõsége semmivel sem rosszabb, sõt egyre inkább sokkal jobb mint a "gyári"; csak a PLUSZ 300% haszonkulcsot tartom csöppet g*ci dolognak...
Zorg, most márkakereskedésrõl, vagy forgalmazóról beszélsz? Én ebben azt nem értem, hogy ha egyszer valaki észreveszi, hogy nem gyári alkatrészt szereltek be gyári áron, az nem reklamál?
Szívesen venném, ha megadnád annak a "nem gyári" alkatrészmárkának, vagy csoportnak a nevét, akár privátban is, aki szerinted jobb mint a gyári, és jóval olcsóbb.
#18736
Posted 2006. February 25. - 22:50
Három, gyak. itthon legnagyobb eladásokkal rendelkezõ márkáról _tudom_ (a beszerzési forrást is). Az alktrészek minõsége semmivel sem rosszabb, sõt egyre inkább sokkal jobb mint a "gyári"; csak a PLUSZ 300% haszonkulcsot tartom csöppet g*ci dolognak...(...)Valaki írta még a nem gyári alkatrészek alkalmazását gyári áron. Errõl saját élménye van, vagy valahol hallotta? Hol történt?
#18737
Posted 2006. February 25. - 22:42
ha janikának elromlott a riasztója, akkor beviszi a márkakereskedésbe hogy csinálják meg, nem pedig keres szakit
egyik haverom faterja autovillamosságis és fele annyi melója van mint 5 éve..
#18738
Posted 2006. February 25. - 22:39
egy átlagos autónál aminél mondjuk 15k a kötelzõ átvizsgálás, és minden másodiknál van olajcsere ott az olajcsere nélküli szervízt ha +úszod 20 alatt akkor jó napod volt.....persze csak amig kevés a kilóméter benne
Az melyik márka, ahol a köztes szerviz nem az olajcserérõl szól?
Konkrétumokat légyszi, mert általánosságban én is tudok átkozódni. Azért írtam, hogy nem logikus a márkaszervizek alacsony tudásszinte, mert õk több, és rendszerint magasabb szintû oktatást kapnak mint a függetlenek.
Nem véletlen, hogy a függetlenek nagy része erõsen kapar, hogy bekerüljön valamelyik márkához.
Valaki írta még a nem gyári alkatrészek alkalmazását gyári áron. Errõl saját élménye van, vagy valahol hallotta? Hol történt?
#18739
Posted 2006. February 25. - 22:24
Szerencsére nem igazán kell, de ha ott tartok, elfogadom a segítséget.hehe, citroenest tudok Neked nagyon jót, igaz pesten....
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
#18740
Posted 2006. February 25. - 22:24
egy átlagos autónál aminél mondjuk 15k a kötelzõ átvizsgálás, és minden másodiknál van olajcsere ott az olajcsere nélküli szervízt ha +úszod 20 alatt akkor jó napod volt.....persze csak amig kevés a kilóméter benneTigger, nem tudtam hogy mennyire tejelõs, sose volt új autóm
Sõt, a családban sem, a pugnak minden szerviz ingyen volt asszem..
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való