Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#121
Posted 2012. January 01. - 21:43
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#122
Posted 2012. January 01. - 21:41
kasztnikédert kellene felragasztanom a hintóra
eléggé elmállott a golfomon a kasztnikéder egy része újat venni horror ~50E, bontottat lehetetlen találni
mostkitaláltuk okosúrékkal, hogy henkelek rá egy újat, viszont ezt ragasztanom kellene./hosszú a történet, a tetõn dégigfutó ép rész marad, lepukkant szakasz sniccerrel levág, zsigulié kettévág, fél darab felragaszt/ ha kész lesz, lefotózom/
tehát:
gumi?-lakk kontaktra mivel ragasszak?
#123
Posted 2011. December 30. - 07:13
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#124
Posted 2011. December 30. - 02:07
Amúgy mekkora motor van a Mazdába? Ha jól emlékszem az 1.8as már 160ló, az bõven elég egy szirszaroktól mentes autóban az élvezethez.
Én már a 120 benzinszagú lovammal is jól elszórakozom, viszont egy mai autóban ez már semmire sem elég. V8-hoz képest pedig nem nagy dolog a 200ló.
Igy van. repíti az 1.8as az 1000kilót. de amúgy sem a motoron van a hangsúly az mx5öknél, aki vezetett már ilyet az tudja. A váltó, a futómû, a vezetési pozíció, minden tökéletes. lehajtott tetõvel meg maga az álom.
Az, hogy tucat autó az egy kicsit túlzás. Maximum angliában, de itt is csak a kategóriájában népszerû választás.. mindent nézve ez sem túl gyakori kocsi.. meg persze lehetne morgan aero, v8, elise, meg stb, de 2500 fontért nem talál az ember ennél jobbat. A biztosításról akkor még nem is beszéltünk.
Volt alkalmam kipróbálni sok sokkal jobb kocsit (kompresszoros atom,f430, gallardo pl), es a kis mazda ugyanakkora mosolyt csalt az arcomra.
#125
Posted 2011. December 27. - 11:15
Mercedes-Benz W124 7.3-as Brabus motorral... Nem gyenge : D
Tegnapelõtt hallottam, hogy valami hülyegyerek itt élvezkedik a házunk elõtt a jégen. Gondoltam kimegyek, és megkérem illedelmesen, hogy legyen szíves fáradjon el a 'csába. Kimentem, aztán fél percig csak röhögtem. Rendõrök baromkodtak a szolgálati Focussal : DD
#126
Posted 2011. December 19. - 21:43
RAUH-Welt
B E G R I F F
#127
Posted 2011. December 19. - 20:14
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#128
Posted 2011. December 19. - 12:40
Ez igaz csak abban a 200 lóban akkora a nyomaték hogy 3000 fordulatnál is úgy érzed mintha hátulról meglegyintene egy épületbontó vaspöröly erre utal a 0-60mph 5.3s ami ugye egy 200lovas autónál nem egészen szokványos.
Anno akkor döntöttem el hogy vezetnem kell egy ilyet mikor olvastam egy franca szakújságiró tesztjét megmaradt belõle pár dolog.
Pl: A négy brembo egyszerûen majmot csinál abból a vezetõbõl aki nem szokta meg a ginetát lehet hogy csak lassitani akart a kanyar elõtt a kocsi viszont megáll. ill. A keskeny angol utakon egy ginetát legfeljebb egy másik ginetával lehet megelözni.
Nagyon tetszik a cég filózófiája is ebben az autóban az széria amitõl megy és meg áll a többiért tessék külön fizetni ilyen a hifi,sszivargyújtó,hamutartó stb. Igazi sport kocsi.
ha a gyorsulását nézzük egy 600as bálna merci is sport autó lehetne, de mégse az.
Oké ott a pont.
ez azert annyira nem egyedulallo. Foleg ha angol vonalon gondolkozunk. Egybol beugrik egy bizonyos Colin Chapman neve meg az "add lightness" filozofia. aminek mintapeldaja a Lotus 2-eleven.
670kg, 250loero, 3.7alatt 100on van.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#129
Posted 2011. December 19. - 07:51
Ez igaz csak abban a 200 lóban akkora a nyomaték hogy 3000 fordulatnál is úgy érzed mintha hátulról meglegyintene egy épületbontó vaspöröly erre utal a 0-60mph 5.3s ami ugye egy 200lovas autónál nem egészen szokványos.Amúgy mekkora motor van a Mazdába? Ha jól emlékszem az 1.8as már 160ló, az bõven elég egy szirszaroktól mentes autóban az élvezethez.
Én már a 120 benzinszagú lovammal is jól elszórakozom, viszont egy mai autóban ez már semmire sem elég. V8-hoz képest pedig nem nagy dolog a 200ló.
Anno akkor döntöttem el hogy vezetnem kell egy ilyet mikor olvastam egy franca szakújságiró tesztjét megmaradt belõle pár dolog.
Pl: A négy brembo egyszerûen majmot csinál abból a vezetõbõl aki nem szokta meg a ginetát lehet hogy csak lassitani akart a kanyar elõtt a kocsi viszont megáll. ill. A keskeny angol utakon egy ginetát legfeljebb egy másik ginetával lehet megelözni.
Nagyon tetszik a cég filózófiája is ebben az autóban az széria amitõl megy és meg áll a többiért tessék külön fizetni ilyen a hifi,sszivargyújtó,hamutartó stb. Igazi sport kocsi.
ha a gyorsulását nézzük egy 600as bálna merci is sport autó lehetne, de mégse az.
Oké ott a pont.es kb pont ennyire hasonlit a ginetta a mazdara is. erre probaltam ramutatni.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#130
Posted 2011. December 18. - 22:47
Az egy szimpla tucat termék és ehhez képest egy csatahajó.
es kb pont ennyire hasonlit a ginetta a mazdara is. erre probaltam ramutatni.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#131
Posted 2011. December 18. - 21:29
Én már a 120 benzinszagú lovammal is jól elszórakozom, viszont egy mai autóban ez már semmire sem elég. V8-hoz képest pedig nem nagy dolog a 200ló.
#132
Posted 2011. December 18. - 20:48
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#133
Posted 2011. December 18. - 20:36
ennyi erovel ha V8 erzest akarsz akkor vegyel ZR-1 Corvette-et.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#134
Posted 2011. December 18. - 12:46
10000 fontért már lehet venni ....
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#135
Posted 2011. December 18. - 12:40
Ha már ánglus föld akkor nem mennék japán kabrioletért a piacra. Stílusban hasonló , de szerintem sokkal karakteresebb szebb és brutálisabb
GINETTA G33 V8 | Car Specs | Octane
http://www.classican...ture.php?id=966
csak a kettõ között van 10ezer font kb
#136
Posted 2011. December 18. - 12:02
GINETTA G33 V8 | Car Specs | Octane
http://www.classican...ture.php?id=966
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#137
Posted 2011. December 18. - 04:17
hát nem egy e36 m3 az biztosJó kocsi addig oké, de a legcsajosabb is.
köszi! ezzel már én is mennék 1:34:00-es idõketMondanám, hogy nagyon irigyellek, de rossz oldalt van a kormány...
Egyébkét meg irigyellek... grat hozzá.
#138
Posted 2011. December 15. - 21:34
#139
Posted 2011. December 15. - 21:28
#140
Posted 2011. December 15. - 20:36
aztán jött az aegontól a szerzõdés felbontása 2012.01.01-tõl
viszont az új biztosítómtól még semmi