Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#13341
Posted 2007. October 06. - 17:02
#13342
Posted 2007. October 06. - 17:00
mert ha így lenne, akkor mindenki 1.2es mákdarálóval járna...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#13343
Posted 2007. October 06. - 16:58
de õk is inkább 15 perccel elõbb indulnak, és akkor nem kell sietni.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#13344
Posted 2007. October 06. - 16:57
Kicsit kobra11 es, de amíg a kamionok gyorsulnak a 2 sávon addig fölösleges 160al menni a belsõben, mert bármikor jöhet valaki aki csak egy másodpercre nincs észnél és nem úgy kezd elõzni ahogy kéne.
Száguldozni meg persze, hogy jó, de nem feltétlenül a "balkáni" autópályákon.
#13345
Posted 2007. October 06. - 16:48
az autópályás dologgal nem értek egyet. 3 sáv esetén el lehetne osztani a népet szerintem egész jól. mondjuk 90-130, 130-160, 160 +
nem akarok zúgolódást, csak ez a véleményem
Az én vezetési stílusomtól nagyon távol áll de józanul belegondolva én a 130-ra szavazok. 3 hét amerikai tartózkodás és vezetés után megint az volt az érzésem, hogy mennyivel nyugisabb ott közlekedni. A magyar közlekedési morál szerintem különben sem visel el semmiféle lazítást a fennálló szabályokon.
#13346
Posted 2007. October 06. - 16:16
...Nem akarok politizálni, de ahol életekkel játszunk, ott igenis zéró tolerancia. Fõleg az alkoholnál!
az alkoholossal egyetértek! rengetegszer inkább az autót választom az ital helyett. érdekes, nem érdekes, nagyon szeretek vezetni, inkább nem iszok egész nap, ha egy pici esély is van rá, hogy este vezetek
az autópályás dologgal nem értek egyet. 3 sáv esetén el lehetne osztani a népet szerintem egész jól. mondjuk 90-130, 130-160, 160 +
nem akarok zúgolódást, csak ez a véleményem
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#13347
Posted 2007. October 06. - 15:55
Biztosági öv: az ha az megdöglik, aki nem használja nem érdekel. De ha te vagy a szabálytalan balesetet okozó (Thez nehogy azt mond, hogy nem közlekedsz szabálytalanul!) ,és a vétkes az öv nem használata miatt meg is hal, nem csak a karja törik el, akkor te mégy a hûvüsre! Arról nem beszélve, ha a te utasod hal meg ezért! Nálam nem ül be az a kocsiba, aki nem köti be magát...akinek nem tetszik, nem jön velem. Ez ilyen egyszerû.
Sebességhatár: támogatom az átlagsebességen alapuló mérést. Amíg nincsen nálunk olyan pálya, meg közlekedési morál, mint tõlünk nyugatra, addig max 140 ami még belefér. Aki nagyon siet, az induljon el hamarabb, és ne másokat veszélyeztessen. Kevés autó stabil 140 fölött(Sharan 150nél ktasztrófa, pedig "jó" futómû meg 10millás ár), és még kevesebb sofõr van ahhoz elég rutinos, hogy vész esetén okosan döntsön, és cselekedjen. Tegnap majdnem kinyírt egy buzi mercis, mert a 4-esen úgy elõzött, hogy csak a satufékem miatt nem kente föl a szembejövõ kamion rám. Csak azt figyeltem, hogy látom e az út szélén egy benzinkúton. Nem köszönte volna meg. Nem akarok politizálni, de ahol életekkel játszunk, ott igenis zéró tolerancia. Fõleg az alkoholnál!Az elsõ értelmes ötlete fletónak.
Aki nem így gondolja, az nézegesse kicsit a lánglovagokat, és gondoljon bele, hogy az õ ott a képen a nõjével, vagy a felesége a gyerekével, vagy a szülei. Mindjárt másabb nem?
Üdv:Thy
#13348
Posted 2007. October 06. - 10:55
Mint késõbb kiderült, az életüket a 4 bekapcsolt övnek és a tökéletesen müködõ légzsákoknak köszönhetik!
Ha vkit érdekel itt van néhány kép a balesetrõl:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
[highlight] The bike way of life [/highlight]
#13349
Posted 2007. October 06. - 00:10
Az olasznál egoistább balsávrekesztö nem sok van. Különben 3 sávot egyszerüen nem tudnak kezelni az emberek. Én nem tudom, sokaknak talán megalázó kívül menni vagy .... Én már nem is villantok csak megyek a szabad sávban.
#13350
Posted 2007. October 05. - 22:45
nekem meg egy ilyet :Egy IlyeT nekem izibe. Nem is kéne más :lick:
http://www.kawasaki....?Id=34049799DDF
vag yegy ilyet :
http://www.kawasaki....?Id=340499F0EE0
ja nem autó, de mindegy...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13351
Posted 2007. October 05. - 21:57
nem az ariel?
igy http://belsoseg.blog...2006/12/25/atom
mast nem veszelyeztet
de akkor ne is mentsek ki.
kimennek baleset
folyik ver egyebek
elso ember felkiallt
-nincs az ov bekotve!
-kave cigi ido!
:spoko:
edit: sávhasználatrol volt cikk a totalcaron. olaszoban betartják, kishazánkban lesz.rják
na azért erre az olaszban betartják dologra kiváncsi lennék....
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#13352
Posted 2007. October 05. - 21:42
#13353
vendég_Charon_*
Posted 2007. October 05. - 21:22
Mindig van valaki "OKOS". :/
(Imádom, amikor a fizika és biológia törvényeit egyesek nem érzik magukra nézve kötelezõnek. Evolúciós szelekció rulez!)
#13354
Posted 2007. October 05. - 21:14
edit: sávhasználatrol volt cikk a totalcaron. olaszoban betartják, kishazánkban lesz.rják
illetve sokkkal körülményesebb egykét nyugati országban jogosítványhoz jutni. asszenm a fricceknél van benne a programban hogy tanpályás /csuszkálos vizes jeges/pályán kell menni. nem kell vizsgázni hogy jol tudod e korrigálni csak memutatják hogy nézd csak gyorsan mentél és nem tudsz bánni az autoval
(és biketrigger nem geci csávó csak ezt egyetlen ember sem fogja melépni - nem választanák ujra)
zokogva borulnék a motorjára, remegve érinteném meg alumínium bõrét, és emlékének szûzlányt áldoznék, akit méregdrága motorolajjal lobbantanék lángra - Rolls Royce Phantom ____>>____Wroom…__>__[FONT="]B&O[/FONT]
#13355
Posted 2007. October 05. - 21:04
mellesleg -bár asszem már meséltem- a sogórnõm volt férje is ilyen fasza csávó volt, átlag félévente vágott totálkárra egy autót. persze õv sose, õt nem éri baj. na eccer nem volt akkora szerencséje, az aktuális baleset után - bár nem volt semmi sérülése, csak a fejét ütötte be, és a fülébõl folyt kicsit a vér- néhány nap kóma stb, kissé sérült az agya. ennek volt 3 éve, most 35 éves és élete végéig egy féleszü kripli marad, aki gyámság alatt kacsába hugyozik, és szorakozásként idönként a tolókocsival ledéházik a lépcsõn.....
mellesleg ha be lett volna kötve, nem csapta volna oda a fejét....
ja egyébként tom hogy egy lelketlen vér geci csávó vagyok
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13356
Posted 2007. October 05. - 20:57
a porsche meg a lambó tulaja is ezt mondta :-)Biztonsági övet szintén mindig bekötöm, ha 1 km-re megyek, akkoris. Ne azon múljon. De a pályán 130 tényleg kevés. Ford Mondeo kombi 220 a vége, de a 160-180 az még kényelmes, halk utazósebesség és a fogyasztás sem verdesi a plafont (2 tdi, 6.5L körül)
#13357
Posted 2007. October 05. - 20:57
Nekem egy 1.7 Tdi Astra kombi lesz, ha lesz, az meg 130-at is nehezen viszi A Mondeo az haveré. És igen, igazad van, az emberek nagyon nagy többsége nem tud vezetni, fõleg nem autobahn-on.
#13358
Posted 2007. October 05. - 20:54
Itt akarsz 160-al menni, ahol elég gyakran 90-el kijönnek a belsõbe, elõzni a 85-el menõ kamiont?
Szóval ne erõltessük szerintem.
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#13359
Posted 2007. October 05. - 20:49
#13360
Posted 2007. October 05. - 20:33
Lóf@szt.
Alig várom, hogy legyen átlagsebbeség mérés. 130-al mindenhova oda lehet érni. maximum indulj el elöbb. fõleg ebben az országban, ahol a két vége között maximum 850 kilóméter van.
Õv miért?
És ha én hibázom és neked megyek, te nem vagy bekötve ezért meghalsz?
Miért nekem legyen életem végéig lelkiismeretfurdalásom, mert te meghalsz?
Övröl meg lehet kérdezni Csabi barátomat, aki 5 éve felborult az M7es 120-al.
sík úton senki nem ért hozzájuk. Csak õ nem volt bekötve a nõ aki vezetett karcolásokkal kiszállt.A Csabi... nos a Csabi feje a pörgés közben beszorult a kocsi alá, így véget ért a karrierje. Érdekes módón azóta a baráti társaságban mindenki beköti magát....
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag