Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Autók - hírek, vágyak és a többi

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19503 hozzászólás a témában

#13161
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.271 hozzászólás

rob nézd meg ezeket:
http://www.hasznalta...creenwidth=1280
http://www.hasznalta...creenwidth=1280
http://www.hasznalta...creenwidth=1280

ennek pl. 6,3-ba is meg tud állni a fogyasztása, ha nagyjából betartod a sebességkorlátozásokat és ésszel mész.
http://www.hasznalta...creenwidth=1280

elsõnél , 8 éves autó 88000 kilóméterrel nehezen hihetõ
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#13162
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
rob nézd meg ezeket:
http://www.hasznalta...creenwidth=1280
http://www.hasznalta...creenwidth=1280
http://www.hasznalta...creenwidth=1280

ennek pl. 6,3-ba is meg tud állni a fogyasztása, ha nagyjából betartod a sebességkorlátozásokat és ésszel mész.
http://www.hasznalta...creenwidth=1280

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#13163
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás

kösz a tapasztalatokat.
a volvo viszont nem tecc, fõleg hogy automata.


Ótómata jó dolog...1 hét után nem kellene már újra manuális...

#13164
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.271 hozzászólás

Hova jártak azzal a kocsival? Futárautó?

az én peugomban is volt ennyi idõsen közel ennyi km /olyan 170K körül/ pedig ritkán mentem vele bp 50 kilóméteres körzeténél messzebb
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#13165
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

Rob: Golf 1.6: Asszony ilyet vezet, 2002 (újonnan véve) óta és jól muzsikál. Egyszer hagyta cserben, valami kis pöcök eltömõdött, és az elektronika letiltott mindent. Na akkor se elõre, se hátra. A tankolósapek fedele belülrõl nyitható, annak egy pöcke törött el. Nem volt egyszerû javítani, addig nyitva volt a takarófedél. Jobb elsõ lengéscsillapító nyikorog nagy melegben. Ennyi gond volt vele. Érdemes szétnézni, mert ekkor volt egy Jubileum modell, extrákkal. Neki ez van, feldobja a kocsit belülrõl: Bõr váltó + kormány (sportosabb), kényelmes és nagyon jól tartó sportosabb ülések, króm keretes km stb. órák.
Ebben a kategóriában van egy nagyon jó vétel szerintem: http://www.hasznalta...creenwidth=1280
Vw buzi vagyok, de sokat gondolok mostanság a Volvokra :D

Ez hosszú lett…

kösz a tapasztalatokat.
a volvo viszont nem tecc, fõleg hogy automata.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#13166
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
elfelejted, hogy itt kb 34szer annyi autopalya van mint ott. nem arcozaskeppen mondom, csak ugy. Szal nem nehez beletolni par szaz kilit napi jelleggel. Mert haladsz...
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#13167
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

kombi
3 eves, agyig extraval, 120ezer merfolddel. ~1.4 millio forintert.

Hova jártak azzal a kocsival? Futárautó?

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#13168
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
kombi

3 eves, agyig extraval, 120ezer merfolddel. ~1.4 millio forintert.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#13169
Rave_Ace

Rave_Ace

    Dömdödöm

  • globális moderátor
  • 3.201 hozzászólás
egyik volt kollegámnak két garnítúra porlasztót kellett cserélni, 800e/garnitúra.....
még szerencse, hogy meg lehetett oldani okosba gariba. ( a második tulajnak igen nehéz egyes márkáknál garanciát érvényesíteni....)

Az autóvillamosság tök egyszerü:

-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray

-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag


#13170
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

1.5 DCi megane?

Melyik? Mert a régibõl mind ronda, viszont egyik sem egy mûszaki csoda.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#13171
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17.297 hozzászólás
de csakis coupe vagy kombi... a többi az hányás..
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda

#13172
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
1.5 DCi megane?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#13173
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.560 hozzászólás
Menetlevél téma: Hát baromi nehéz vele élni... Én nem az elõre nyomott menetlevelet használom, hanem nyomtattam, készítettem magamnak elõre kitöltött, névre szóló menetlevelet. Csak a dátumot, km óra állást írom be, és aláírom. Elõre ki van nyomtatva, hogy „Budapest belterület”. Reggel induláskor mellévésem a km óra állást, és többet nem nyúlok hozzá. Persze ha nem Budapestre megyek, akkor van hely mást beírni. Eddig minden rendõr elfogadta.

Volt valamikor téma a Volkswagen-Audi diesel: Mi gondja van azoknak? Egyet (2.5 tdi) 280.000 km-rel adtunk el, és hibátlan mûszer volt akkor is. Most 3.0 és 2.0 tdi 50-70.000 km-rel gond nélkül gurul. T4-be hagyományos diesel közel 300.000 km után hibátlan motorikusan! :D (csak városi használat). 2.0 sima diesel is hibátlanul teljesítette az 50.000 km-t.
Ez tapasztalat, ennél több nekem nem kell érvnek.

Rob: Golf 1.6: Asszony ilyet vezet, 2002 (újonnan véve) óta és jól muzsikál. Egyszer hagyta cserben, valami kis pöcök eltömõdött, és az elektronika letiltott mindent. Na akkor se elõre, se hátra. A tankolósapek fedele belülrõl nyitható, annak egy pöcke törött el. Nem volt egyszerû javítani, addig nyitva volt a takarófedél. Jobb elsõ lengéscsillapító nyikorog nagy melegben. Ennyi gond volt vele. Érdemes szétnézni, mert ekkor volt egy Jubileum modell, extrákkal. Neki ez van, feldobja a kocsit belülrõl: Bõr váltó + kormány (sportosabb), kényelmes és nagyon jól tartó sportosabb ülések, króm keretes km stb. órák.
Ebben a kategóriában van egy nagyon jó vétel szerintem: http://www.hasznalta...creenwidth=1280
Vw buzi vagyok, de sokat gondolok mostanság a Volvokra :D

Ez hosszú lett…

#13174
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás

ha jol lettem informalva akkor azert mert nehezebb a levegonel a gazos egestermek es megall a parkoloban.


Ez mondjuk nyomós indok. Bár, ha üres a tartály, akkor sem mehetsz le:)

#13175
vendég_Charon_*

vendég_Charon_*
  • vendég
http://www.primagaz....4&tid=81&cid=41

Magyarországon a jelenlegi hatósági rendelkezések alapján a talajszintnél mélyebben elhelyezkedõ mélygarázsokba és parkolóházakba gázüzemû gépkocsival tilos behajtani. Ennek oka, hogy az esetlegesen kiszivárgó autógáz (melynek valószínûsége minimális, gyakorlatilag nulla), a levegõnél nehezebb, színtelen anyag így a padlószint közelében összegyûlve a levegõvel robbanóelegyet alkothat. Tehát emeletes parkolóházakban, kiszellõztetett garázsokban nyugodtan parkolhatunk gázautóval.
Magánterületeken, családi házak garázsában, ha a padlószinten szellõzõ nyílásokat alakítunk ki, ahol a szivárgó gáz a szabadba távozhat, akkor nyugodtan leállíthatjuk gépkocsinkat.

Thy: válasz ment privátban

#13176
hé én

hé én

    vendég

  • fórumtag
  • 201 hozzászólás
sztem meg ha szivárog az a baj. a benzin gázolaj az látható a gáz nem igazán. ráadásul nehezebb mint a levegõ és altató hatású. szivárgás esetén nem is inkább a tulajra veszélyes hanem a másikra. hiába állsz fel a 2dik emeletre ha az alatta lévõ szinteken kezd gyûlni. sõtt ha mélyen -szinteken a felszín alatt- van akkor meg még eltávolitani is nehezebb a szellõztetõrendszer ellenére

(kicsit sokáig irtam)

zokogva borulnék a motorjára, remegve érinteném meg alumínium bõrét, és emlékének szûzlányt áldoznék, akit méregdrága motorolajjal lobbantanék lángra - Rolls Royce Phantom ____>>____Wroom…__>__[FONT="]B&O[/FONT]


#13177
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
ha jol lettem informalva akkor azert mert nehezebb a levegonel a gazos egestermek es megall a parkoloban.

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#13178
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás
Hát lehet, de nem tom mivel rosszabb a gázos kipuff, és a benzines. Ezt zöldkártyánál mindig elfelejtem megkérdezni...Kíváncsi lennék miben mi van.

#13179
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás
Nem a kipufogogaz miatt tiltjak zart helyen a gazos autokat?
Gondolom mas a tavozo gaz, es abban lehet valami.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#13180
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás
Neked mi ez a kocsitéma? Mit akartál venni?Mért nem? Lemaradtam?