Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#12481
Írta 2008. február 05. - 21:21
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#12482
Írta 2008. február 05. - 21:19
ja hát ha örömautó kell.....lcs:te meg vegyé meridát:)
az ember sokkal jobb érzéssel tölt el napi pár órát abban az autóban, ami a szíve vágya volt, mint egy tök jó, de érdektelen autóban (pl. astra)
f.szom, csütörtök lett a szerdából...
de õ ítt nyûg egy éve, hogy költségek, meg jaaj ezmegaz... hol itt a szivevágyaautó?
a bringát én más miatt tartom és kihasználom a többlet képességeit és nem másfél, meg kétmilliókról van szó....dehát Neked kell ezt magyarázni? igen
corsahoz képest amúgy szívemvágya lenne egy astra
#12483
Írta 2008. február 05. - 21:18
de nekem is az van, ráadásul kombi, de befér a bringa meg a buzi nagy bogrács a bringás nép kajáltatásához! Nyáron meg szép polír alufelnivel feszít és jobban is néz ki mint a szomszéd fód pókusza a dísztárcsával
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#12484
Írta 2008. február 05. - 21:11
Erõs, fütyül, szelep rá és még állatul csattog is...
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#12485
Írta 2008. február 05. - 21:10
az ember sokkal jobb érzéssel tölt el napi pár órát abban az autóban, ami a szíve vágya volt, mint egy tök jó, de érdektelen autóban (pl. astra)
f.szom, csütörtök lett a szerdából...
#12486
Írta 2008. február 05. - 21:09
Kártya bedug, pénz levesz, kút kiad annyit amit kifizettem és megyek tovább...
senki nem kérdez, nem ajánl, nem állok sorba. Imádom:)
remélem egyre több helyen lesz
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#12487
Írta 2008. február 05. - 21:04
98-as van a Jet-nél, az Agipnál és egy két essonál, mi a jetest éreztük a legjobbnak
rob: sztem Te egyfajta perverz vagy. most az a legújabb baj egy autóval, ha alapból belefér 4 ember? hátöcsém ennyit pöcsölni egy szaros használati eszközzel... vegyél már egy ford fókuszt vagy egy astrát vagy egy corollát és boldog autótulaj leszel meg nem fogsz azon aggódni, hogy buzinak, csajnak, sztájlisztnak, charlie-nak, vagy buta izomautósnak tartanak :icon_roll
#12488
Írta 2008. február 05. - 20:31
nincs benne sok km de idos, igy ha nem akarja, hogy kocolodjanak a szelepek hajra.
audikban is alu lengokar van /rs/ az is kb 10-20ekm-kent csere.
olcso is nagyon
passat turbok sokan 90ekm korul jottek be aztan mindenkinek beszart a turbo.
es egybol tudtad miert allt felre az utcan a passat, meg azt miert adtak el a nemetek.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#12489
Írta 2008. február 05. - 20:15
Az üzemanyagot nem szoktuk a fenntartási költségek közé sorolni. Inkább azt, hogy a TT-ben elöl oldalanként 8 szilent van és 10 ezer darabja. Na most ez tökéletes zajtalanság német autópályán. Itthon pedig 10 ezer km-ként 200 ezer Ft futómûre. Ez csak egy példa volt. Nem beszólás volt. Figyelemfelhívás volt. Csak olyan kocsit szabad venni, amit MEGFELELÕEN karban is tud tartani az ember. Az itthoni kocsik nem azért szarok, mert a magyarok nem tudnak vezetni, hanem mert a tulajok a különbözõ hitelek miatt olyan kocsikat tudnak venni, amit nem bírnak 100% osan fenntartani, ezért egyre több hibájuk lesz.
Ja és még valami: kéretik többet nem beszólni nekem, hogy hú mennyi pénze meg stb. , mert hülyeség. Olvassátok csak el a saját írásaitokat. Én pl. nem tudnék mindennapos használatra fenntartani egy Audit.
Ezek teljesen igazak a 2-10 éves passatokra is.
Oldalanként 4 aluminium lengõkar (benne a szilent-tel), darabja huszonegynéhányezer/db, BP-i utakon max. 20.000km élettartam. Utángyártott 12.000/db, fele vagy annyi sem élettartam. Választhatsz.
Hozzáteszem, amikor haver megvette a németeknél 190.000km-el, még az eredeti volt benne és jó volt. Az utakról ennyit. Aztán a légtömegmérõ egy másik mese volt. És volt még sok mese, pl turbó, automata váltó.....
#12490
Írta 2008. február 05. - 19:58
Egyik cimborámnak is TT-je van, 1,8t 150 lovas alapmotorral. Õ nagyon kíméli, 4 éves lesz és 45ezer km van az autóban.Lehetnek gondok a vezérmûszííjjal, valamint a luftmassenmesser-rel. (levegõmennyiségmérõ) Persze rendszeres és gondos szervízeléssel az esély csökkenthetõ. Benzinre nem kényes, 95-öst kap, jó az neki. Kint (Németországban él/élt) sok idõsebb ember mászkál TT -vel, akik ugye imádják, meg sok fiatalt látni, viszont azok tuningolják is. Hátsó ülésre ha nagyon muszáj bepaszírozhatod az ellenséged, de egyébként felejtõs.Csomagtér elég nagy ha pakolsz az ülésekre is.
Futómû elég feszes, de nem éreztem kényelmetlennek. Lõrés szerû oldalablakok miatt kicsit körülményes a kilátás, engem kissé zavartak. (mintha harckocsiban ülnék). Fogyasztás nála 7,4l az átlag 45ekm-re (rengeteg autópályával), 90km/h-nál épp 6litert ír a computer, városban 8,5-9l
De szerintem is szép autó! És ha ez az álmod ne habozz.
#12491
Írta 2008. február 05. - 18:32
Azthittem mán ezt linkeled:
http://www.carstylin...ower.php?id=624
a fehérrõl meg annyit, hogy volt róla fotósorozat clubbon, és osztrák autó. de nyilván menõ 14éves (?) fejjel beregelni a képeket carstylingra.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#12492
Írta 2008. február 05. - 16:54
Hát igen. 1.5 éve láttam egy ilyet 3 milláért. Turbós. 3.6-os. 4.8/280. De nem a számok a lényegesek. Az a hang....
#12493
Írta 2008. február 05. - 16:29
meg rohadt bunteto tud lenni ha az van irva a kocsid hatuljara. persze akkor nem ha az van odairva hogy 1.7tdi
hanem
RAUH-Welt
B E G R I F F
#12494
Írta 2008. február 05. - 13:43
#12495
Írta 2008. február 05. - 13:12
Ja, végülis ez tökmind1 alig van különbség:p
zOrg: rám meg pont fordítva néznek hülyén, hogy minek ebbe a romba 100-as.
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#12496
Írta 2008. február 05. - 13:05
Benzinkutas szokott támadni, ha hátulról érkezik és látja a motorjezést. Rögtön felcsillan a szeme: "Miért nem prémium benzint...?"Érdekes, én is 100-assal járok, de csak mert nincs már értelmes 98-as, meg végülis mindegy, hogy 289, vagy 340 egy liter. (Ja, 95-öst nem szeresse, amióta szét lett berhelve.)
Két dolgot szoktam mondani, ez hamar lehûti õket:
Egyrészt az én motorom gyárilag 95-ösre optimalizált
Másrészt köszi, de mindig magam tankolok.
#12497
Írta 2008. február 05. - 13:01
meg végülis mindegy, hogy 289, vagy 340 egy liter.
Ja, végülis ez tökmind1 alig van különbség:p
#12498
Írta 2008. február 05. - 12:59
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#12499
Írta 2008. február 05. - 12:55
:-)
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#12500
Írta 2008. február 05. - 12:51
Egy: Nem tudom, mikor olvastad tõlem hogy az mekkora ûûûber - viszont a te ámerikás "véleményváltozásod" érdekes volt.
Másrészt: nem RS-em van.
Három: ...
Nem kell minden hsz-omat személyes támadásnak venni:D
1:Nekem mindig is ezek voltak a favoritok, csak pont a sztereotípiák miatt nem is mertem még nézegetni sem. Meg a szervízhátteret sem egyszerû összerakni hozzá. Van elõnye, hátránya, de persze fel emelem a szavam, mikor fikázzák, ha nem okkal. De ezzel itt mindenki ugyanígy van (Subi, Clio, VW, stb)
2: nem neked volt címezve, nem tom mindek vetted magadra? Itt mindenki turbót akar (ugye Thez), és a TT-bõl is van az. Ha nem is RS
3: mi is?...