Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#10901
Posted 2008. July 20. - 22:16

#10902
Posted 2008. July 20. - 22:14

Éljenek a svéd Vectrák, a Saab szép autó, csak még mindig egy Vectra B.
178LE kb 500nm
Tééényleg...






Extralistát nem hasonlítom, hosszú lenne...
Szal azért _annyira_ nem Vectra szerintem, pláne alkatrészárban

"Nagy fontos, hogy a bmw-t egyre több magánszerelõ is tudja javítani, míg egy saab-ot, pláne egy jaguar-t nem hiszem."
Annyira hogy egy hármason 15 perc egy abalktörlõlapát csere és 1-2 éve csak a szaxervíz tud olajat cserélni (fedcomp amíg nemkommunikál központtal addig nemmegy az ótó). Régebbiekre igaz, azok pedig tökugyanabból vannak mint jaguárok és sabok - más kérdés hogy jaguárt itthon nem sok helyen vállanak be és nem olcsóért, saabal jobb a helyzet. De ahogy a bömösnél ennél is megvan az a kevés hely ahova érdemes elvinni.
Az óckúl urban sztepeotípiás faszságokhoz csatlakozok... Ilyenek azok terjesztenek akik 20 éve nem láttak autót csak ismerõseik barátjának az ismerõsétõl hallottak valamit... :prosze:
Plána az ilyen okosok nagyja a 2 legnagyobbat zuhanó márkával szokott példálozni:lol1:
Kela, a példár érzed sarkításnak?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10903
Posted 2008. July 20. - 22:10

Ezek közül a BMW.
Nekem is ez a véleményem.
Saab, Jaguar ilyesminél véleményem szerint drága és körülményes a javítás, és az alkatrész. Az ML-nél szintén már ilyen korban hozzá kell nyúlni, és nem 2000 ft a légszûrõ hozzá.
Az ismerõseim között több bömösös is van, van 320d, de van 328as is. Ezek mind 150 ezer km-en túl vannak, és azért kisebb javításokon, illetve kopoalkatrészcserén már túl vannak. Viszont nagyon fontos, hogy jó ismerõs segítségével olcsón hozzá lehet jutni az alkatrészekhez. A 328-asnál nemrég volt fékpofa, tárcsa stb. csere. A márkaszervíz 280ezer+szervízdíjat mondott, viszont az alkatrészek saját beszerzése után egy maszek bevonásával megállt 70ezerben. Nagy fontos, hogy a bmw-t egyre több magánszerelõ is tudja javítani, míg egy saab-ot, pláne egy jaguar-t nem hiszem. És nem hiszem hogy nagyobb hibaaránnyal dolgozik egy maszek, mint a márkaszervíz.
Ez az olasz autó, japán autó, német autó dolog szerintem meg orbitális faxság. Minden autónak megvan a maga gyengéje, de "nemzeti hovatartozás" miatt szerintem nem lehet egy autót sem szarnak mondani. Vannak típusok, amik szarok. Ez tény. Én speciel legalább annyi elektronikai hibás 3as-4es golf-ról tudok, mint ahány Alfáról vagy Peugeot-ról.
És azt sem szabad elfelejteni, hogy amíg néhány golf4-es mondjuk motorelektronikai problémái vannak, addig egy fiat-nak jelez a mûszerfalon a légzsákvisszajelzõ, vagy esetleg nem töröl a hátsóablaktörlõ.
[highlight] The bike way of life [/highlight]
#10904
Posted 2008. July 20. - 21:51

#10905
Posted 2008. July 20. - 21:48

Éljenek a svéd Vectrák, a Saab szép autó, csak még mindig egy Vectra B.on: enté, binyiglis megyeget hegyek fele, és gondolom télen is. Nem rossz a bömös, de saab üti mindenben, és az télen nem csak dísz! Had tippeljek, nem hegyen lax... szerk-nem szóltam, már látom.
Küldök fényképet a dojcse presztízs ótókról mikor a fõúton állnak sorban, mind sokmillás gépek. Mikor a Trabant felmegyEz van
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#10906
Posted 2008. July 20. - 21:30

no látom itt hozzáértõ arcok vannak...autó vásárlás a projekt szeptember aug. vége körül..
amik játsznak 75róver,ford explorer,2000 körüli a8 (3.0dizel) saab 9-5 2.2 v aero kombi, 2001körüli 330d/325 kombi,elõzõ ml 270?, x-type 2.0/2.2 dízel?, 2002 körüli v70/s80
lényeg hogy normális megjelenése/nagy legyen,fogyasztás 10fölé ne menjen,300-500 kilcsiket fáadság nélkül e lehessen nyomni akár heti többször is,ne haljunk meg rögtön benne,full extra,vagy legalábbis bõrön kívül minden,bõr csak ha szellõztettett
kb ezek..
tapasztalatok!?
Tudom h nem játszik, de hátha:
Nálunk a családba van egy új Passat, eddig nemigen volt vele gond kb 2 éves kb 120ezer van benne.
Amennyire értek hozzá h 6.9-7.2 litert fogyaszt(de gyakran "odavan lépve neki")2.0-ás PDTDi 140lóerõ, kevésnek tünik hozzá de elég jól megy és kényelmes is. Voltszerencsém 7-800kilcsit ülni benne 2 megállással nemvolt olyan kényelmetlen.
Nekünk nem a legfullosabb van, de abba egész jó dolgok vannak.
#10907
Posted 2008. July 20. - 21:26

FR-V tesz olvasása közben jöttem rá hogy nem csak én vagyok ilyen aberrált

"Egyterût vezetni külön világ, van aki szereti, van, aki nem. Én még a Citroen Picasso bemutatásakor jöttem rá, mennyire szeretem ezt a már-már teherautós-lakóautós kényelmet és nyugalmat. Azóta is szeretek egyterûzni, mert bár semmi nem indokolja, mármint ésszerû okok, például a szükség, valahogy jó, megnyugtató, pihentetõ, kellemes dolog."
Szeretem a terepjárókat, a kuépkat, kombikat, kis-nagy autóban is megtalálom a jót; még kispolák terelgetésekor sem sírok; de magamnak csakis egyterûk. Hiába akartam mást (ne legyen otthon 2 picasso mert ciki) mégis az lett - igaz, mégse 2 pikacsu van otthon

Aki teheti egy Corolla Verso 2 vagy C4 Picasso-t próbáljon ki, nem árt ha szerpentines részen; pláne HDi/D4-D mocikkal és megérti - ha eeknél ne akkor semminél

on: enté, binyiglis megyeget hegyek fele, és gondolom télen is. Nem rossz a bömös, de saab üti mindenben, és az télen nem csak dísz! Had tippeljek, nem hegyen lax... szerk-nem szóltam, már látom.
Küldök fényképet a dojcse presztízs ótókról mikor a fõúton állnak sorban, mind sokmillás gépek. Mikor a Trabant felmegy


"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10908
Posted 2008. July 20. - 21:18

Ezek közül a BMW.amik játsznak 75róver,ford explorer,2000 körüli a8 (3.0dizel) saab 9-5 2.2 v aero kombi, 2001körüli 330d/325 kombi,elõzõ ml 270?, x-type 2.0/2.2 dízel?, 2002 körüli v70/s80
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#10909
Posted 2008. July 20. - 21:15

#10910
Posted 2008. July 20. - 21:10

Persze ha lenne vmi irányelved hogy kombi/terepjáró/1terû/5ajtós elsõ/hátsó/összkerekes, ár, hajtásra vonatkozólag vmi... Futhatnak még puttonyos d4d avenszisz, 1es faceliftes céöt(hydractive 3-as nagyobb mocis amiben van sport gomb

De megjelenés is relatív. Van akinek a 4 ajtós izék amikkel meg lehet jelenni mert aza presztízs... szerintem meg ökrök és nevetségesek, de ugye ez megint egyénfüggõ; ezt sem árt leírni hogy neked mit jelent... Ha binyiglis vagy és min ketten mentek bringával vhova akkor nem árt arra gondolni hogy minden maradhasson autón bellül mert a szélzaj utálatos dolog ugye. Ha ezt elegánsak akarjuk megoldani akkor mazda5,eszpész,cényóc.
Szal angoyn sok jó megoldás van, vmi irányelvünk legyen...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10911
Posted 2008. July 20. - 20:57

amik játsznak 75róver,ford explorer,2000 körüli a8 (3.0dizel) saab 9-5 2.2 v aero kombi, 2001körüli 330d/325 kombi,elõzõ ml 270?, x-type 2.0/2.2 dízel?, 2002 körüli v70/s80
lényeg hogy normális megjelenése/nagy legyen,fogyasztás 10fölé ne menjen,300-500 kilcsiket fáadság nélkül e lehessen nyomni akár heti többször is,ne haljunk meg rögtön benne,full extra,vagy legalábbis bõrön kívül minden,bõr csak ha szellõztettett
kb ezek..
tapasztalatok!?
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#10912
Posted 2008. July 20. - 20:46

#10913
Posted 2008. July 20. - 19:41

#10914
Posted 2008. July 20. - 18:52

Ha a 3ajtó felesleges, minek 5?
Itt egy szebb rönó, szintén "muanyaggal": http://fotozz.hu/tel...?Foto_ID=172817
mert ez SZEP!
omg palmi hova tetted az izlesedet?

tudom hogy turbo meg megy mint a gep meg szazszoros vilagbajnok. de szep az ettol meg nem lesz.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#10915
Posted 2008. July 20. - 18:33

Gondoltad volna hogy a Tacumát a Pininfarina tervezte?rondaautóverseny?
én a multiplát mondanám, az még olasz is :-)

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#10916
Posted 2008. July 20. - 18:26


Koca, 3ajtóra aludj.
1,6 75ös golfoz; szerintem vérszegén nagyon, akkor legalább olcsó legyen a kötelezõd rá. Másutt ezt ugye az 1,4esek tudják (kivéve opel persze). Alkatrészárban már eu középszint, négyesgolftól már drágák. Kötelezõm se kevés, de a cascóm 11K / hó mert 1,8 meg A0

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10917
Posted 2008. July 20. - 17:59

Itt egy szebb rönó, szintén "muanyaggal": http://fotozz.hu/tel...?Foto_ID=172817
#10918
Posted 2008. July 20. - 17:47

és most jönnek a fogyasztásos mesék :-)
ez utott

ez a muanyag renault? ijj de ocsmany
RAUH-Welt
B E G R I F F
#10919
Posted 2008. July 20. - 16:32


Nekem 75 ló volt a gyári adat.
nemsok, de ennek sztem a fele eltünt... elõzni nem elözgetek, csak ha feltünõen nagy a sebességkülönbség.
meg kell tanulni lendületbõl autózni, illetve legalább nem csinálsz olyat, amibe nem kéne belefutni.
Sokkal nyugodtabban vezetek vele, mint a régi benzinesemmel, mint a kisteherrel.
#10920
Posted 2008. July 20. - 16:28

esélytelen bármi is 2.0L felett
a gatyámat is ráköltöm kötelezõre. én nem thommey vagyok
Mé negyedévente 15000 sok?
