Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#8921
Posted 2009. January 03. - 18:28

Teljesen tisztába vagyok vele, hogy sok múlik a sofõrön.
Lenn Pesten tesó összeakadt egy sti imprezával és lámpától lámpáig fogta... Pedig nem igazán úgy kellett volna lennie.
Félreértés ne essék, bármikor örömmel mondanék sajátomnak egy EVO V, VI, VII, vagy régi imprezát...
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#8922
Posted 2009. January 03. - 18:24

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8923
Posted 2009. January 03. - 18:17

LL viszont azt probalta magyarazni, hogy az elsokerekes clio megy ugyanugy a palyan mint az impreza.
ilyet hol írtam?

.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#8924
Posted 2009. January 03. - 18:12


ezt minimum szeretném elérni hamarosan

#8925
Posted 2009. January 03. - 18:10


LL viszont azt probalta magyarazni, hogy az elsokerekes clio megy ugyanugy a palyan mint az impreza. az a feher, amelyiket leelozik a videoban sokkal gyorsabban is mehetne, nyilvan egy kevesbe tapasztalt pilota vezeti. ennyi.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8926
Posted 2009. January 03. - 18:00

1ébként csajautónak lesz (?) a Rapid is, ott a szûk 60lóban bízok hogy nem nagyon lesz gond vele

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#8927
Posted 2009. January 03. - 17:59


.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#8928
Posted 2009. January 03. - 17:58

Miért hátsó kerekes elindul a kanyarban, jobban odalépsz neki visszahúzza?

amatõr szinten sokkal kezelhetõbb egy elsõ kerekes autó
Tam!
Csupán azt kérdõjelezem meg, hogy "mindennapos" használatban, egy "átlagos" user keze között nincs _egetrengetõ_ különbség egy elsõkerék, illetve egy hátsó meghajtású autó között.
dehogy nincs, egy hátsókerekes elõbb megöli a pilótát ha határon megy...
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#8929
Posted 2009. January 03. - 17:54

Azért nem tudtad mert nincs is és sosem volt még "F" astrában sem ("B" corsában volt csak 1,2 8v )
"F" astra is 1,4 8v-el kezdõdött 60 és 82 lóval
"G" astra pedig 8 szeleppel csak 1,6 volt
Tévedtem, nem bírtam magammal, bementem, megnéztem.
Az 1.2 stimmelt, de nem 8, hanem 16 szelepes.
A lényegen nem változtat, nagyon gyengusz, nyomaték nuku, csak 3500-tól kezd el mozogni, de csak módjával.
Az 1.6-os 8 szelepes sokkal jobban mozog ugyanilyen teljesítménnyel.
#8930
Posted 2009. January 03. - 17:53


Én ezt nem kérdõjeleztem meg, hogy melyik fordul jobban.
Leesett a hó itt 1.én elmentünk játszógatni parkolókba, az istenér se volt hajlandó különösebben megcsúszni kézi nélkül, csak tolta az orrát az enyim (má stéma, hogy abból a pónik is hiányoznak).
Csupán azt kérdõjelezem meg, hogy "mindennapos" használatban, egy "átlagos" user keze között nincs _egetrengetõ_ különbség egy elsõkerék, illetve egy hátsó meghajtású autó között.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#8931
Posted 2009. January 03. - 17:51

de hát ez szétesik menet közben


"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#8932
Posted 2009. January 03. - 17:50


gyorsan egyenesen menni lehet elsokerekes verdaval, de kanyarban akkoris sokkal-sokkal jobban fogja kifele tolni az orrat. ergo el kell venni gazbol. ezt lehet akarhogy magyarazni. a forma1-ben melyik kereket hajtjak? porschekban ferrarikban stb?
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8933
Posted 2009. January 03. - 17:45

itt épp egy nagykirály EVO-t üldözünk.
itten bububu-t
ezt meg csak feeling.
Nem célom meggyõzni senkit, de nehogy már kitaláljuk, hogy csak RWD, meg AWD ami tud kanyarodni.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#8934
Posted 2009. January 03. - 17:42

Azért 200 ló felett ésszel kell kanyarodni is, és ha nem csak te használod az autót és ne adj isten hegyes környéken lax ééés soxor jársz olyna helyeken ahol csúszós az út (szélárnyékos árnykéos részek) akkor egybõl nem tûnik olyan faca megoldásnak a hátsó kerekes... azonkívûl hogy sok pacivla ugye szárazon sem nehéz elindítani a hátulját...

Meg még mindig jobban kanyarodik legalább úgy mint az összkerekes

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#8935
Posted 2009. January 03. - 17:26

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8936
Posted 2009. January 03. - 17:23

Elsõ kerékre miért jó ráengedni ekkora fajlagos teljesítményt?
Mert elsõkerekes autó is tud haladni?
amúgy
1,8 16v - 136 LE
2,0 16v williams - 150 LE (nemrég valami angliai választáson benne volt a top 3 Hot hatch-ben 10en évesen...)
Aztán van a
II RS az ilyen 160-170LE
a III RS meg 198 LE
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#8937
Posted 2009. January 03. - 17:22

na ez nem semmi baleset, biztos nem 90-el ment a hondás, de azért sebesülten bennégni egy kocsiban, ááá durva!

azért ez is szép:
http://www.langlovag...eria/2822.shtml
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#8938
Posted 2009. January 03. - 17:16

Mint egy clio...
136Le 950kg
Elsõ kerékre miért jó ráengedni ekkora fajlagos teljesítményt?
Race, no Rest!
#8939
Posted 2009. January 03. - 17:15

minden iranybol felismerhetetlen

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8940
Posted 2009. January 03. - 17:13

NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...